Goeie uitleg en begeleiding!

Goeie uitleg en begeleiding!

Snel, duidelijk, transparant

Laagdrempelig contact en nadat alles helder is, wordt er doorgepakt. Geen overbodige informatie, gewoon op tijd wat nodig is. Dank!

Accurate en vlotte service

Voor de tweede keer geweldig geholpen door Marco en zijn team. Altijd bereikbaar via de mail en telefoon. Persoonlijke benadering en gedegen advies. Een aanrader als je een hypotheek wilt afsluiten.

Ter zake kundig, vriendelijk en helder in advies

Met veel genoegen van de diensten en kundigheid geprofiteerd.

Duidelijk advies en zeer goede service

Wij zijn heel goed geholpen door De Hypotheker Amersfoort Centrum. Marco gaf ons deskundig advies en neemt alle uit handen. Daarnaast zorgen de collega's van de binnendienst voor zeer snelle afwikkeling van onze hypotheek. Heel vriendelijk personeel die je goed en duidelijk helpt als er nog vragen zijn. Ze houden je ook goed op de hoogte van de voortgang in het proces. Wat ons betreft absoluut een aanrader.

Geweldig geholpen en super blij met onze hypotheek!

Onze ervaring met de Hypotheker in Amersfoort was super. Marco heeft ons ontzettend goed geholpen en voorzien van vele adviezen. Wij als starters hebben dit als erg prettig ervaren. Ik zou iedereen aanraden om zijn/haar hypotheek hier af te sluiten.

Alles snel geregeld

De Hypotheker heeft mij snel en goed geholpen bij het verkrijgen van een hypotheek. Er werd snel gereageerd op vragen die ik had en documenten werden snel beoordeeld. Ik had nog iets beter mee kunnen worden genomen in het proces, want uit het niets was de hypotheekaanvraag ingediend bij Aegon. Ik had verwacht dat dit eerst aan mij werd voorgelegd. Ik vind de courtage aan de hoge kant, gelet op wat door De Hypotheker wordt gedaan, maar in vergelijking met andere adviseurs zijn de kosten relatief laag. De online omgeving kan nog wel verbeterd worden. Je kunt niet zien welke documenten je hebt geupload, aanpassingen doen of meerdere documenten bij één vraag uploaden. Het kwam ook voor dat er stond dat er nog 'actie benodigd' was, maar dit in de praktijk niet het geval was.

Geweldig blij met de Hypotheker!

Wij zijn via via in aanraking gekomen met de Hypotheker. Tijdens de eerste gesprekken zijn wij goed geïnformeerd over hoe alles werkt/in elkaar zit en wat ons budget is om de huizenmarkt mee op te gaan. Tijdens onze zoektocht hebben wij meerdere keren contact gehad, de communicatie was altijd zeer vlot en met goede informatie! Toen ons bod werd geaccepteerd begon het aanvragen van de hypotheek bij een geldverstrekker. Wij zijn ontzettend blij met hoe de Hypotheker ons hier in heeft bijgestaan en er voor gezorgd heeft dat het allemaal rond is gekomen! Al met al dus een zeer goede ervaring gehad en zouden iedereen aanbevelen via de Hypotheker te handelen!

Prima geholpen.

Advies door ervaren mensen. Er wordt snel gereageerd. Het openzetten van onderdelen van Mijn Hypotheker verliep niet helemaal soepel.

Fantastische adviseur

Zeer kundige adviseur. Alle zorgen worden ons uit handen genomen. Wanneer er een tijdje niets gebeurd bij de financiele instanties, checken ze uit zichzelf naar de stand van zaken zonder dat wij daarvoor iets hoeven te doen. De communicatie gaat gemakkelijk via (beeld)bellen en e-mail. Er wordt geluisterd naar wensen en mogelijkheden, waarna er snel een passend advies komt, inclusief alle hulp die nodig is om dat tot stand te brengen. In één woord geweldig! Absoluut aan te bevelen!

Goed en professioneel geholpen

Wij wilden in verband met een verbouwing graag onze Hypotheek verhogen. Hiervoor hebben we (net zoals bij de bestaande hypotheek) de hypotheker benaderd. We zijn snel, goed en professioneel geholpen door de Hypotheker en binnen korte tijd hebben wij de hypotheek kunnen verhogen.

Prettige en zorgvuldige hypotheekadviseur

Marco heeft ons plezierig, vakkundig en accuraat bijgestaan in de aankoop van onze woning. Hij beantwoordde vragen snel en op een duidelijke manier.

Professioneel. Heldere en vlotte communicatie!

Precies waar ik naar opzoek was. Een duidelijk, helder en vlot advies. Aanrader!

Perfect geholpen

De Hypotheker heeft mij heel goed geholpen. Alles werd voor me geregeld en het is allemaal heel snel gegaan. Hartelijk dank voor alles!!!

Vriendelijk en goed bereikbaar

Bij het eerste gesprek bleek de informatie te rooskleurig waardoor er de hypotheek niet rond leek te komen ivm ingewikkeld pand. Daarna is er hard gewerkt door de hypotheker om alles in orde te krijgen en kunnen we binnenkort toch verhuizen volgens de planning.

Duidelijke communicatie, goed geholpen

Lijntjes zijn kort met de diverse medewerkers van De Hypotheker. Telefoontjes/vragen werden goed en hypotheek advies was goed en duidelijk.

Ze zijn vriendelijk.

Ze zijn professioneel.

Uitstekend geholpen

Fijn geholpen, duidelijke uitleg, snelle acties... kortom: Aanrader!

Prettig

Korte lijntjes, goede service, snelle afhandeling!

Prettig, ter zaken kundig, open eerlijk en transparant.

Een hele prettige ervaring om een hypotheek af te sluiten via Marco van de Hypotheker Amersfoort. Op alle vragen een antwoord en een deskundig advies gekregen. De begeleiding is het hele proces van hoog nivo geweest.

Ik heb me als zelfstandig ondernemer echt ondersteund geweten in mijn hypotheekaanvraag.

Met de hypotheker had ik een betrouwbare adviseur op de achtergrond die mijn goed heeft gecoacht in mijn mogelijkheden als zelfstandig ondernemer. Doordat we aan het begin heel goed hebben gekeken naar de mogelijkheden en de grenzen, kon ik toen zich een kans voordeed ook direct doorpakken. Het was fijn om snel te kunnen schakelen en zo de risico's goed in te kunnen schatten. Het heeft voor mij gezorgd dat ik met een gerust hart een bod heb uitgebracht en dat dit ook is omgezet naar een goede financiering, zonder stress op te leveren.

Vriendelijk, servicegericht en professioneel.

Marco en Ivonne hebben ons uitstekend geadviseerd en ondersteund bij de hypotheekaanvraag.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Goede service, kreeg ook snel een reactie op vragen. Top!

UItstekend geholpen en de hypotheek was razend snel rond

Wij zijn uitstekend geholpen bij de Hypotheker. Van het maken van de eerste oriënteerde afspraak tot aan het afsluiten van de hypotheek verliep zeer soepel. Bij vragen kan je ook altijd contact opnemen met de hypotheekadviseur. Dit gaf ons een goed gevoel, al helemaal bij het kopen van onze eerste woning waarbij nog alles nieuw voor ons was.

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

Voor de tweede keer via de hypotheker een hypotheek afgesloten. Ze zijn altijd vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ook als je na jaren nog eens advies wil kan je zo langs komen.

Snouckaertlaan 2 3811 MB Amersfoort

Over de Hypotheker