Zeer fijn en ontlastend! :)

Heel goed bereikbaar en altijd snelle respons! En persoonlijk heel fijn dat ik daar mocht printen en scannen :)

Heel klantvriendelijk en behulpzaam in begrijpelijke taal.

De hypotheker Amersfoort vind ik een heel goede hypotheekadviseur. Dit jaar komen we er voor de 3de keer en zijn weer supergoed geholpen! Via de mail is het lekker snel schakelen. Gewoon heel erg fijn!

snel en zakelijk

Het was snel geregeld, goed advies. Vriendelijk

In een eerder stadium al met Marco gesproken en bij de daadwerkelijke aankoop wist ik dat ik graag weer met hem om tafel wou. Marco en Yvonne zijn niets dan behulpzaam en kundig.

Zijn goed en deskundig geholpen

Hebben goed hun best gedaan en altijd bereikbaar voor vragen.

Het geheel is tot nog toe prima verlopen.

Het ging allemaal lekker vlot en gemoedelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd en besproken. Ook is de omgeving lekker huiselijk dus ik was erg op mijn gemak.

Goed!

Altijd goede ervaringen. Marco Hendriks en Yvonne Berenschot hebben mij goed en snel geholpen.

Fijne service en inhoudelijk goed op de hoogte van de mogelijke hypotheken!

Fijne communicatie en goed bereikbaar. Het maken van afspraken is ook buiten kantooruren mogelijk. Inhoudelijk weten ze waar het over gaat. Waar nodig verduidelijking met extra uitleg. Helder advies. Aanrader voor het afsluiten van een hypotheek!

Steun en toeverlaat in ingewikkelde tijden

Koop en verkoop van een huis is echt een hoop administratie en veel werk, vooral als je het in je eentje moet doen. Het is dan ontzettend fijn om ontzorgt te worden door mensen met verstand van zaken, accuraat en veel geduld met je eigen onwetendheid of late aanlevering omdat je nog 1000 andere dingen aan je hoofd hebt. Goud!

Super goed geholpen!!

Goed advies en professioneel.

To the point, vriendelijk en snel.

Erg fijn en snel traject. Fijn hoe de Hypotheker de regierol pakt en ontzorgt. Heldere informatie vooraf en gedurende het traject en de 1e indicatie wordt/is ook waargemaakt.

Snel, doeltreffend en duidelijk

Snel advies over bouwdepot om mijn woning te verbouwen. Snel geregeld en snel antwoorden op mijn vragen. Dank Marco & Yvonne.

Heel prettig geholpen door Marco en Ivonne.

Onze eerste koopwoning, dus niet thuis in alle verschillende mogelijkheden en wet en regelgeving. Marco heeft rustig de tijd genomen om ons alles goed uit te leggen, vragen snel en volledig beantwoord en altijd goed bereikbaar. Erg prettige ervaring mee, geld zeker waard om geen kopzorgen te hebben.

Voortvarend

We hebben eerste concrete adviesgesprekken gehad en daarin was het vrij goed verlopen. De communicatie is ook vrij goed en snel zowel via email als bellen. Er waren even wat strubbelingen toen de officiële formulieren moesten worden ingediend vooraf. Het zijn ook veel documenten die je moet aanleveren, dan gaat er wel eens iets mis. We werden daar meestal vrij snel van op de hoogte gebracht. Gelukkig was er voldoende tijd en is de hypotheek ondanks de krappe deadline toch ruim op tijd rond binnen 3 weken tijd.

Snelle reactietijd, duidelijk plan, goede bereikbaarheid voor vragen.

De Hypotheker heeft snelle dienstverlening en is goed bereikbaar voor vragen. Er wordt een duidelijk plan gemaakt en de aanvraag wordt ook snel in gang gezet. Goede ervaring!

Heldere uitleg, vakkundig, ontzorgen en snelle reacties.

Heldere uitleg, vakkundig, ontzorgen en snelle reacties.

Uitstekende en snelle dienstverlening

We zijn professioneel en uitstekend geholpen door Marco en Ivonne. Het hele proces ging veel sneller dan verwacht en we konden met al onze vragen terecht.

Een goede ervaring, maar we waren niets anders gewend. Belangrijk vinden we wel dat er bij ons als klant bij de start van de aanvraag er gevraagd wordt hoe onze kennis en ervaring is met de computer. Uploaden, gegevens opvragen etc. Is Soms erg ingewikkeld als je daar geen ervaring mee hebt en dat geeft stress.

Wij zijn zeer tevreden over de Hypotheker, met alle geboden hulp

Hulp bij alle digitaal te tekenen documenten ect.

Weer bijzonder prettig en positief.

Weer bijzonder prettig en positief, netzoals 7,5 jaar geleden. Op naar ons nieuwe huis:)

uitstekende service, duidelijk en snel.

Fulco hielp ons en zelfs elke piekervraag konden wij gerust stellen. zouden iedereen de hypotheker aanraden!

onze onduidelijke vragen weden zeer goes beantwoord

In het ondoordringbare bos van hypotheken, berekeningen, documenten etc etc prettig en deskundig begeleid. In ons geval: Jazeker, Dé Hypotheker

We worden gehoord

Fijn om serieus mee te mogen praten, vragen mogen gesteld worden. Men neemt uitgebreid de tijd om je vragen te beantwoorden.

Prima ondersteuning, laagdrempelig contact

Goed contact en afstemming. Snelle reacties op emails. Goed advies,

Uitstekend geholpen en afspraken nagekomen

Prettig gesprek en heldere en in Jip en Janneke taal uitgelegd gekregen wat wij moesten aanleveren en wanneer wij vragen hadden werd de tijd genomen om hier een duidelijk een antwoord op te geven.

Over de Hypotheker