Ik werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan

Zeer duidelijke en eerlijke informatie gekregen.

Een hypotheek geregeld zonder zorgen, super!

Helemaal super, alles goed geregeld en continue op de hoogte gehouden over ontwikkelingen omtrent mijn hypotheek. En belangrijkste zeer professioneel en vriendelijk personeel.

Prima service. Aardige mensen!

Al jaren goed geholpen door Jeremy. Onlangs hypotheek omgezet. Heel goed op de hoogte gehouden door Stephanie. Elke stap werd terug gekoppeld. zeer tevreden .

Zeer goede ervaring. Continu keurig op de hoogte gehouden van de status, zeer duidelijke uitleg en de hypotheek ingericht precies zoals we wilde.

Wij zijn hier super geholpen door Jeremy, wij zullen iedereen dan ook de Hypotheker in Lisse aanbevelen

Vakbekwaam, snel en zorgvuldig. Adviseur is bekwaam en geeft zorgvuldige uitleg. Prettig is ook dat overige medewerkers snel weten wie je bent en je gericht verder helpen. Sterk team!

Prima advies en goede aandacht

Zeer tevreden.

We zijn uitermate goed geadviseerd en geholpen zowel door de adviseur als door de medewerkers.

Goede deal gemaakt!

Komen afspraken na, vriendelijk ,reageren direct op vragen.

Prima geholpen door vakbekwame adviseur. Uitleg was erg duidelijk en op onze situatie gericht.

Vakkundig, meedenkend en uitermate klant/mensgericht zijn de kernwoorden die mijn ervaring met De Hypotheker onderschrijven.

Kanaalstraat 62

2161JN Lisse