goede service

goede , snelle en correcte service met prima advies

Zeker aan te bevelen, perfect

Een prettige en goede samenwerking, alles goed geregeld

Goede hulp en communicatie was prettig.

Een prettige en goede samenwerking geweest, en heel fijn dat ze mij het advies gaven om over te sluiten.

Gecompliceerde opgave, tevreden resultaat

Wij als niet alledaags 'gezin', hebben een niet alledaags object gekocht. De hypotheek had wat voeten in de aarde, maar het team in Lisse heeft ons fantastisch geholpen!

Prima service, altijd bereikbaar

Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren Als wij het bijltje er bij neer wilden gooien werden we opgepept en aan alle kanten geholpen. Met veel geduld is alles keer op keer uitgelegd Zeer vriendelijke en hulpvaardig team

fantastisch team die zich meer dan 100% inzetten

iedereen bij de hypotheker is warm en probeert alles begrijpelijk en inzichtelijk te maken

Een hele fijne samenwerking met het hele team . Nogmaals bedankt.

Goede bereikbaarheid en vriendelijke behandeling

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen bij de Hypotheker. Er werd snel geschakeld tussen alle betrokken partijen en we zijn goed op de hoogte gehouden. Pluspunt vonden wij de mogelijkheid om afspraken 's avonds in te plannen. Meer dan tevreden!

Erg fijne ervaring. De vele vragen die wij hadden zijn keer op keer duidelijk aan ons uitgelegd. Er werd echt de tijd voor ons genomen. Prachtig aanbod gekregen van de hypotheekverstrekker, dus beter kan niet! Aanrader!

Alles is zo verlopen als ik hadden gehoopt

Dick van der Heiden was onze adviseur en die man heeft mij constant het gevoel gegeven dat hij met zijn telefoon sliep om ons te helpen. Het mailverkeer ging ook 's avonds nog door en geen vraag was Dick te gek. Hij heeft ons heel duidelijk advies gegeven en ook echt veel nuttig advies. Wij hadden relatief weinig tijd, maar Dick heeft alles keurig en ruim op tijd geregeld. Echt geen klachten gehad. Maar ook trouwens de rest van het team...goed gewerkt meiden. Bedankt.

Het afsluiten van onze eerste hypotheek vonden we best spannend. Dit bleek gelukkig niet nodig. De hypotheekadviseur hielp ons op een prettige, rustige manier door het proces heen. Hij nam alle tijd voor onze vragen en we konden altijd bellen. Ook het contact met de assistentes was erg prettig: altijd even vriendelijk en behulpzaam en ze hielden zelf vinger aan de pols over bepaalde zaken. We hebben de dienstverlening van De Hypotheker in Lisse als zeer prettig ervaren en raden dit dan ook zeker aan!

Prima ervaring gehad bij de hypotheker in Lisse. Klantvriendelijk. De kleine issues werden gelijk behandeld en opgelost. Zeker het aanraden waard.

Mijn hypotheek aanvraag is snel en vakkundig aangevraagd. Er werd zeer geduldig met al mijn vragen om gegaan en ik ben van goed advies voorzien. Advies werd op maat op mijn situatie toegepast, er werd doorgepakt op zaken waar ik zelf wellicht erg over zou twijfelen (wel of geen verzekering voor arbeidsongeschiktheid) en de bindende overeenkomst was ook echt snel geregeld. Daar komt bij dat niet alleen Jeremy duidelijk in zijn advies was, ook de dames van kantoor zijn zeer behulpzaam, meedenkend en erg dienstverlenend.

Super ervaring met de Hypotheker! Zij hebben mij met het hele team heel goed geholpen bij het vinden van een passende hypotheek. Geen enkele vraag was te veel, zelfs toen de hypotheekaanvraag was afgerond en ik nog vragen had over verzekeringen stonden zij gelijk voor mij klaar! Hele goede service en bereikbaarheid!!!

Prima hulp, goede uitleg, zakenkundig, vriendelijk in contact.

Goede communicatie met de dames aan de telefoon en achter de balie. Zeer tevreden over de afhandeling van het hele proces. Wat tot een goed eindresultaat heeft geleid.

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van De Hypotheker in Lisse. Ze hebben ons uitstekend geadviseerd bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek en goed begeleid in het gehele proces. Ze communiceren daarbij snel en duidelijk. Perfecte service en vakmensen.

Deskundig advies. Snelle response op vragen en goede opvolging bij hypotheekverstrekkers

Wij zijn echt fantastisch geholpen door Maxim Visscher. Als ik met vragen zat dan wist hij ons gerust te stellen maar ook alles goed en duidelijk uit te leggen waardoor het allemaal weer inzichtelijk werd voor ons.

Zeer Klantvriendelijk. Goede Bereikbaarheid via mail en telefoon (in het bijzonder met stephanie en jeremy) duidelijke en eerlijke informatie met als resultaat een prima hypotheek

In een korte tijd is het toch gelukt, bedankt alle collega’s van De Hypotheker Lisse! Vooral Jeremy zijn we erg dankbaar!

Prettig gesprek gehad

Wij zijn heel prettig geholpen door Remon Grimbergen. Heldere en duidelijke uitleg, elke afspraak! Daarnaast is alles ontzettend snel geregeld.

Zeer vriendelijke klantbenadering. De medewerkers bieden een luisterend oor en houden rekening met de persoonlijke behoeften en mogelijkheden van de klant. Klantvriendelijkheid staat centraal. Bereikbaarheid: zeer goed (zowel via de mail als telefonisch).

Kanaalstraat 62 2161JN Lisse

Over de Hypotheker