Heel goed en fijn geholpen!

Wij zijn voor ons eerste koophuis bij Rutger Droog geweest. Hele duidelijke en gezellige man. Alles wordt super goed uitgelegd en alle opties worden besproken. Ook wordt er goed gekeken naar de beste opties voor ons. En ook dit wordt allemaal weer goed uitgelegd. Afspraken altijd goed nagekomen en gewoon heel fijn en vriendelijk geholpen!

Goede professionele begeleiding en advies

Ik heb een goede begeleiding ervaren waarbij de overdracht van kennis een belangrijk onderdeel was, zodat we een goed onderbouwde keuze konden maken. Hierbij werd alle tijd genomen, regelmatig gecheckt of we op de goede weg zaten, en werd volgens mij een objectief beeld geschetst van alle mogelijkheden. Ook de verdere afhandeling is zonder enig obstakel verlopen. Ben dus zeer tevreden.

Super duidelijk en persoonlijk contact

Voor het aankopen van ons nieuwe huis zijn wij voor advies naar Rutger gegaan. Gelijk was de klik er, wat ik heel belangrijk vind bij zoiets belangrijks als een huis aankopen. Het vertrouwen dat het geregeld wordt was er vanaf het begin. Ook Irma heeft alles op alles gezet voor ons! Top team!

Zeer goede service en informatievoorziening!

We zijn zeer fijn geholpen door dhr Brass met het oversluiten vanonder hypotheek. Snelle informatie en een goede service!

super goed advies en begeleiding

Ik had nooit eerder een eigen huis gekocht, de hypotheker heeft mij daarbij zo goed geholpen. Vonden geen enkele vraag teveel. Rutger en Irma zijn echt 2 toppertjes. Ze staan altijd voor je klaar en begeleiden je totdat de financiering helemaal rond is en klaar ligt bij de notaris voor ondertekening.

Een prettig en persoonlijke samenwerking.

Mijn ervaring net Rutger en Irma was zeer prettig en persoonlijk, ze konden zich heel goed verplaatsen in mijn situatie !!

Uitstekende begeleiding, ook op afstand!

Goede en duidelijke begeleiding tijdens het uitzoeken van de juiste hypotheek voor mijn appartement. Ondanks dat ik vaak in het buitenland was voor mijn werk was de begeleiding en de communicatie goed.

Zeer goed en deskundig geholpen

Een aanrader wanneer je op zoek ben naar een hypotheek, geeft een onafhankelijk en op maat geleverd advies

Duidelijk en eerlijk

Bij ons eerste gesprek werd alles duidelijk uitgelegd en was alles direct inzichtbaar voor ons. Alle afspraken die zijn gemaakt, zijn direct nagekomen en we hebben zelf bijna geen moeite hoeven doen om een hypotheek te regelen. Alles werd voor ons geregeld.

Duidelijk, gemoedelijk, meedenkend!

Ik voelde mij gelijk thuis bij de Hypotheker met al mijn vragen en heb een goede uitleg en advies gekregen van adviseur Leo Bras. Fijn geholpen dat is een juiste keuze geweest!

Weinig kennis

Niet naartoe gaan, weinig kennis van zaken Rutger, alles op het laatste moment etc etc..

Hallo Michael, Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Het liep inderdaad niet zo vlot als van te voren gehoopt alleen had dat wel redenen die jou bekend zijn. Heel vervelend en nogmaals excuses voor het ongemak.

Prima geholpen, opsommige punten kan het nog duidelijker

We zijn prima geholpen, erg vriendelijk en meelevend in onze situatie. De adviseur kwam deskundig over. Het gedeelte van de eigen bijdragen had alleen wel wat duidelijker en helder gekund.

Zeer behulpzaam en resultaatgericht.

Mijn ervaring is dat de financieel adviseur zijn uiterste best heeft gedaan om uiteindelijk tot de beste oplossingen/resultaten te komen.

Deskundig advies, meedenkend , verstand van zaken, over het algeheel als zeer prettig ervaren

Erik geeft professioneel advies en regelt alles snel en goed

Erik gaf mij verschillende opties en luisterde goed naar mijn wensen. Hij gaf de ruimte aan en de mogelijkheden in de markt. Alles ging verder snel en efficient en binnen een maand was alles rond.

Fijne man, die alles heel duidelijk uitlegde

Wij hadden een prettige man, die alles heel duidelijk uitlegde en die de tijd voor je nam

adviserend en ontlastend

Naar aanleiding van mijn wensen is er een compleet advies op maat uitgekomen waarbij ik mij zeer comfortabel bij voel. Hierbij is rekening gehouden met mijn levenstandaard en met oog op de toekomst. Verder was het erg duidelijk wat er moest worden opgeleverd voor de rest ben ik ontzorgd. al met al een uitstekende service!

Leo heeft ons erg goed geholpen! In duidelijk taal bracht hij een complex onderwerp over.

Geweldige service en super meegedacht met mijn situatie

1 woord geweldig

Na een wat lastig begin , ik was een klant met een verhaal, uiteindelijk een super deal

Ik kwam bij de Hypotheker om te kijken wat mijn mogelijk heden waren. Na een wat moeilijk begin door mijn financiële achtergrond , werd het een moeilijk verhaal . Echter Leo kwam na overleg met zijn collega toch met een lichtpuntje . Het is mogelijk . uiteindelijk kwam er een super deal uit . Zeer bedankt Leo Bras

Wij zijn heel deskundig geholpen door het team van De Hypotheker!

De communicatie is uitstekend verlopen, daarnaast hebben we een goed advies gekregen en tot slot is de alles rondom het afsluiten van de hypotheek soepel verlopen

Deskundig team

Erik Verhoef heeft mij goed advies gegeven. Op elke vraag kreeg ik dezelfde dag antwoord. Top service. Ik zou iedereen de Hypotheker in Alphen aan den Rijn aanbevelen.

Hele prettige ervaring

Hele prettige gesprekken gehad met adviseur dhr.Droog

Duidelijke informatie

De info die ik kreeg was volledig en zowel de mogelijkheden als de risico's werden uitgebreid (soms zelfs iets te uitgebreid) besproken op mijn niveau zodat ik alles ook begreep

Rutger is zeer competent in zijn advies. We hadden vrijwel direct een klik en zeer prettige gesprekken gevoerd. Bij het oversluiten van de nieuwe hypotheek hebben wij daardoor een heel prettig gevoel.

Thorbeckestraat 1 E

2406 CM Alphen aan den rijn