Prima begeleiding van begin tot eind

We hebben leuk en laagdrempelig contact gehad met de Hypotheker. Het proces, terminologie en onze opties zijn in begrijpelijke taal uitgelegd. Ook is de nodige tijd voor ons uitgetrokken en zijn we goed op de hoogte gehouden met betrekking tot de voortgang. Prima begeleiding!

Heel adequaat en snel geholpen!

Wij zijn heel blij met de service van De Hypotheker - Alphen aan den Rijn. Cindy heeft ons goed adviseert en stond altijd voor ons klaar. Onze vragen werden snel beantwoord en de hypotheek was in no-time rond. Nogmaals bedankt!

Goede communicatie en vlotte afhandeling

Goede communicatie, vlotte afhandeling en zeer klantgericht. De adviseurs waren goed thuis in de theorie en informeerden ons altijd op een tijdige en heldere wijze.

Zeer professioneel en betrouwbaar

Vanaf het eerste contact open en eerlijk advies over de mogelijkheden maar zeker ook de risico's.

Deskundige advisering, goede service

Deskundig advies gekregen, waarbij uitgebreid de tijd werd genomen om alles begrijpelijk uit te leggen. Heerlijk dat de enorme papierwinkel je uit handen genomen wordt en bij een expert ligt, die met de juiste contacten ook druk kan uitoefenen indien nodig. Goede informatievoorziening, service en bereikbaarheid. Een aanrader voor wie een (nieuwe) hypotheek wil afsluiten.

Ik heb de Hypotheker ervaren als klantvriendelijk, deskundig en ontzorgend.

Zowel de hypotheekadviseur als alle medewerkers van het kantoor vond ik zeer klantvriendelijk. Mijn vragen per mail of telefonisch werden vlot en geduldig opgepakt. Met hulp van de adviseur kwamen we tot een goede aanvullende hypotheek bij de bank. Het was fijn om deze complexe materie over te laten aan de Hypotheker, dat scheelt 'kopzorgen'.

Het contact met Rutger Droog en Irma Hijwegen verliep op een zeer prettige, persoonlijke en adequate wijze. Op het moment dat een en ander in een stroomversnelling kwam werd er daadkrachtig gehandeld.

Professionele en aardige medewerkers

Volle en zeer plezierige behandeling, medewerkers zijn zeer behulpzaam en meedenkend. Heel fijn om met deze mensen zaken te doen.

Goede ervaring gehad met Rutger Droog als Hypotheek adviseur ! :)

Rutger had ons zeer goed geholpen! Met als gevolg dat we een hypotheek kunnen regelen Thanks Rutger

goede ervaring

prima hypotheek adviseur, goede begeleiding en alles wordt snel geregeld.

Een fijne partij als je een heldere uitleg wilt.

Leo Bras heeft ons vanaf moment één goed geholpen en geadviseerd. Stap voor stap uitgelegd wat het proces is en ons met alle documenten geholpen. Een fijne manier om geholpen te worden met het aanschaffen van ons eerste huis.

Deskundig en servicegericht.

Er wordt duidelijke informatie verstrekt, de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen, snel gewerkt en adequaat gecommuniceerd.

Onwijs tevreden

Wij zijn uitstekend geadviseerd en begeleid. Onze adviseur; Leo Bras, heeft verstand van zijn vak en is ook nog eens onwijs gezellig. Ook hebben zijn collega's ons uitstekend geholpen. Vragen/opmerkingen worden snel opgepakt. Heerlijk dat zij onze zorgen uit handen hebben genomen en alles uitstekend hebben verzorgd. Wij zouden het iedereen aanbevelen. Tevens zullen wij zeker weer contact opnemen met de Hypotheker bij aankoop van onze volgende woning.

Goede, vriendelijke en duidelijk advies en erg behulpzaam

Goede, vriendelijke en duidelijk advies en erg behulpzaam

Erg vriendelijk en vakgerichte geholpen

Wij zijn erg goed geholpen! Onze adviseur kon zich goed inleven in onze situatie. Al onze vragen werden uitgebreid beantwoord, goede en duidelijk verhaal. En als wij vragen hadden konden we bellen of mailen en werd er snel antwoord gegeven! Er werd ook de tijd voor ons genomen en niet dat het verhaal snel werd afgekapt omdat onze tijd om was.

Klant vriendelijk kantoor ,fijn personeel . Fijne adviseur goeie uitleg is goed te begrijpen.

De Hypotheker was zeer betrokken bij mijn aankoop van mijn nieuwe woning.

De medewerkers van de Hypotheker zijn erg betrokken. Bij vragen kon ik altijd bellen en er werd regelmatig contact met mij gezocht over de status. Het adviesgesprek was duidelijk en inzichtelijk.

Snel duidelijk hoe onze persoonlijke wensen vertaald kunnen worden naar de lange termijn.

Hypotheekadviseur gaf ons snel en duidelijk zekerheid wat mogelijk was. Ondersteuning van ondersteunend bureau was vriendelijk en professioneel.

Erg prettig contact, onze volgende hypotheek zullen we zeker bij haar afsluiten.

Onze hypotheek adviseur was Cindy van Dijk. We hebben het contact met haar en haar assistent Biula als erg prettig ervaren. Cindy is erg deskundig en denkt mee. Ze reageert supersnel en heeft een gedegen kennis. Mochten we in de toekomst opnieuw een hypotheek nodig hebben dan zouden we zeker weer bij haar een hypotheek afsluiten.

Goed geholpen,alles duidelijk uitgelegd en een prima keuze helpen maken.

De hypotheekadviseur Leo heeft aan ons veel moeten uitleggen en onzekerheden weg moeten nemen, omdat hypotheken voor ons een moeilijk begrip is. Door zijn duidelijke uitleg en de goede antwoorden op onze vragen, hebben we uiteindelijk een prima keuze kunnen maken. Leo , maar zeker ook Jacqueline hebben ons enorm goed geholpen.

Deskundig en duidelijk advies

Goede ervaring met zowel Cindy als met Biula. Onze hypotheek had wat vertraging op de lijn door de geldverstrekker, maar steeds goed geholpen en op tijd afgehandeld. Top!

Uitstekende ervaring!

Alle mensen die betrokken zijn geweest bij mijn hypotheek zijn vakmensen. Ze komen hun afspraken na en denken met je mee. Dit is al de 2e keer dat ik mijn hypotheek bij hun afgesloten heb en zal het zo weer doen.

Geweldig goed geholpen met ons huis

Betrouwbaar, zeer betrokken, deskundige adviseurs. Echte aanrader! Ze nemen echt de tijd voor je. En den veel meer dan alleen de standaard service.

Fijn contact, persoonlijk advies, maatwerk

Wij zijn al lang klant bij Hypotheker Alphen aan den Rijn en nu weer goed geadviseerd. Echt maatwerk en gericht op onze persoonlijke situatie. Aan alles is gedacht en niets is onbesproken gebleven. Heel fijn en geruststellend!

Top geregeld

Rutger heeft samen met Irma ons heel goed en snel op weg geholpen om de juiste keuze te kunnen maken voor onze hypotheek voor de komende 30 jaar. We zijn zeer tevreden en bevelen hun zeker aan.

Thorbeckestraat 1 2406 CM Alphen aan den rijn

0172-425 194