Super hypotheker

Ons kent ons, doen een stapje extra voor je, niks is te gek.

Leuk team en fijn gesprek.

Leuk team en erg goed geholpen,al mijn wensen zijn vervuld

Volledige begeleiding en zeer betrokken

De Hypotheker Lelystad heeft ons goed bijgestaan in het advies omtrent de aankoop van onze eerste woning. De uitleg was volledig, de bereikbaarheid is top en de medewerkers zijn betrokken bij de klant.

Erg tevreden over de afhandeling van de aanvraag.

Heel goede service. Erg tevreden over de vriendelijkheid, hulpvaardigheid en de service van alle medewerkers!

Hartelijk ontvangen!

Ze nemen de tijd om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Hierdoor voelde wij ons gelijk serieus genomen. Al onze vragen werden direct beantwoordt, snelle feedback. Hele fijne ervaringen mogen meemaken, een echte aanrader.

Hulpvaardig

Geen moeite te veel, alles goed uitgezocht, duidelijke antwoorden op alle vragen.

Geweldige service

Ik ben erg tevreden over de service van allen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Professionele, betrouwbare hardwerkende mensen

Ik kan het iedereen aanraden om gebruik te maken van de diensten van de hypotheker. Ze doen er alles aan om je van dienst te zijn. Zijn professioneel en snel en zijn er echt voor jou!!

Snelle en goede service.

Wij werden goed op de hoogte gehouden van het proces van onze hypotheek. Vooral als starters is het fijn om zulke goede begeleiding te hebben!

Uitstekend!

Ze hebben ons met alles geholpen. Het gehele team! (Han, Corine, Loiranne en Jessica) Zelfs nu nog steeds kunnen wij alles aan ze vragen en ze zijn echt heel professioneel. Ze denken met je mee ook als er tegenslagen zijn.

Professioneel en compleet

Ik werd zeer professioneel en enthousiast geholpen, iedereen die bij het gehele proces was betrokken had ruim voldoende kennis, kon mij goed uitleggen wat er moest en ging gebeuren, en waren ook zeer vriendelijk. Doordat ik zo goed werd geholpen heb ik weinig stress ervaren van het gehele proces. Voor een volgende huis ga ik het zeker weer op deze manier doen.

Prima geholpen Goed bereikbaar en altijd behulpzaam

Super fijn!

Heel fijn advies gehad. De prijs is er dan ook wel naar, maar iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Bij vragen had ik heel snel de antwoorden. Ondanks de coronatijd heel persoonlijk geholpen. Ik zou hier zeker terugkomen.

Aangename samenwewerkingspartner

Hoewel er een enorme hoeveelheid gegevens en cijfers werden gevraagd, heeft het Hypotheker team heel efficient gezorgd dat de zaak compleet werd gemaakt.

Voegen daad bij het woord!

Helder en adequaat. Kijken niet op de klok. Goede kijk op wat haalbaar is. Duidelijk advies op maat. Werken samen met vertrouwde partners om zaken gedaan te krijgen. Zetten hypotheekverstrekkers goed onder druk om tijdig zaken rond te hebben.

duidelijk,effectief

duidelijk,effectief

Zeer correct en erg hulpvaardig. Ben meer dan tevreden met de manier waarop ze informeren regelen en veel meer. Hier in Lelystad zijn ze echt geweldig een 10 met een griffel.

Geduldig en goed erdoorheen geholpen

Wij kwamen als jonge, nieuwe kopers blanco in het woningwereldje. Vanaf het oriëntatiegesprek tot aan het kopen van een woning zijn wij uitstekend begeleid. Chris (onze hypotheekadviseur en de dames hebben ons altijd goed geholpen met veel geduld. Het was veel informatie en als we iets nog een keer vroegen was het niet erg. We vonden het erg prettig bij de hypotheker en zouden het zo nog een keer doen.

Goed, vlot en professioneel geholpen

Ik had niet een doorsnee dossier. Door de deskundigheid van de hypotheekadviseur is alles in één keer goed gegaan en kon in in afzienbare tijd mijn ontvangen offerte van de bank ondertekenen. En hierdoor had ik in korte tijd de sleutel van mijn huis in mijn handen.

Zeer goed geholpen!

Mijn adviseur, Chris van Elk, heeft me geweldig geholpen met het vinden van de juiste hypotheek. Ook de dames ‘achter de telefoon’ zijn bijzonder behulpzaam en geduldig! Niets dan lof voor De Hypotheker Lelystad!

Top !!!!

Een geweldige team hypotheker Lelystad

Super geholpen en er is veel moeite voor ons gedaan!

We vonden het geweldig hoe we geholpen zijn, zonder jullie was het zeker niet gelukt! Het was nogal complex om als 2 zzp'ers een huis te kopen, maar met dank aan De Hypotheker zijn we er toch in geslaagd! Het was ook nog in de zomervakantie dus daardoor wat wissels in personeel die ons hielpen, maar iedereen was goed op de hoogte en alles werd duidelijk uitgelegd. We zouden het zo weer doen!

Goed geholpen door Han en de dames

Goed advies gekregen en alle relevante opties doorgenomen.

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen door het team in Lelystad!

Helder en servicegericht.

Han en zijn collega’s ontlasten je van al je vragen, geven gepast advies en werken samen met een netwerk aan andere professionals, taxateurs, notarissen, etc. Kortom een “one way ticket” naar onze eerste eigen woning! 😁

Middendreef 277

8233GT Lelystad