Open en constructief in woord en daad.

Komen afspraken goed na, helder advies met ruimte voor eigen invulling. Besprekingen verlopen in uitstekende sfeer.

Totale ontzorging en een gedegen advies

De Hypotheker Lelystad heeft ons geholpen door ons, voorafgaand aan de huizenzoektocht, te adviseren over ons budget; bij het vinden van (nu ons nieuwe) huis door ons te adviseren over de financiële haalbaarheid; bij de aankoop van het huis door ons de beste hypotheek die bij ons paste te regelen. Een uiterst complete service waarbij alle aspecten van onze financiën werden meegenomen en waarbij ook adviezen waren over zaken die we bijvoorbeeld in een testament zouden moeten gaan aanpassen. Compleet, vriendelijk en goed meedenkend. Wat wil je nog meer?

Open eerlijk verhelderend en meedenkend

Na wat ruis op de lijn m.b.t. de aan te leveren documenten zijn we snel van start gegaan en is "alles" mogelijk. Alles wordt duidelijk en helder uitgelegd. Bedankt !

Wordt vriendelijk en met goede uitleg geholpen

Ik ben heel tevreden over de wijze waarop ik begeleid ben in het oversluiten van mijn hypotheek. Altijd vriendelijk en heel hulpvaardig te woord gestaan

Een uitstekende informatievoorziening en begeleiding

Na het telefonische contact en de afspraak gemaakt voor een informatie was ook de entree zeer goed te noemen. Ik heb een begeleiding en uitleg gehad over het aangaan van een hypotheek. De tijd die voor deze uitleg werd genomen was riant. De begeleiding bij het aanleveren van de stukken voor de aanvraag was super te noemen al is het maar de kennis die geboden werd. Bij goed uitvoeren van de benodigde vragen was het zo klaar. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb genomen en ben zeer tevreden op de voor mij geboden service.

Gewoon weg top!

Vanaf het begin tot het eind goed begeleid door de mensen bij de hypotheker. Ze geven je echt het gevoel dat ze je willen helpen en dat ze altijd voor je klaar staan. Ze nemen zo veel stress weg tijdens het hele koopproces en nemen ook echt de tijd om alles door te nemen en om er zeker van te zijn dat alles goed staat. De extraatjes die ze voor je doen is zeer prettig! Zeker een aanrader.

Bijzonder goede ervaring, ik ben zeer tevreden.

Aardige actieve behulpzame mensen. Geven goede informatie. Door een ongeval was ik niet in staat naar het kantoor te komen voor handtekeningen te zetten, maar het was toen helemaal geen bezwaar om even bij mij thuis langs te komen.

Fijne persoonlijke service.

Na een kennismakingsgesprek, waarin meegeleefd werd met de situatie, is alles netjes uitgezocht. Vervolgens via de mail en telefonisch goed contact gehouden. Meegedacht om het financiële plaatje zo goed mogelijk te maken voor mij persoonlijk. Opnieuw erg fijne service ervaren.

Wij zitten in de schuldhulpverlening, maar moesten onze hypotheek verlengen want die was verlopen. Niemand wilde ons helpen, want ze zagen het woord “ schuldhulpverlening “ behalve de Hypotheker! Hartstikke bedankt! Wat een topbedrijf!!

Echt een aanrader!

Goed advies gekregen van Han. Ook konden we met al onze vragen terrecht bij de assistentes Corine en Jessica. En werden goed op de hoogte gehouden.

Professioneel, deskundig, betrokken en vriendelijk

We hebben begin 2021 onze hypotheek over kunnen sluiten, met de uitmuntende hulp van het team van de Hypotheker in Lelystad. Het contact verliep heel soepel en alle vragen en onduidelijkheden die wij hadden, werden allemaal netjes en goed afgehandeld.

Geweldig begeleid

Han Janssen denkt met je mee en bespreekt alle opties. Zijn advies was zeker top. Ook aan de ondersteunende dames Jessica en Corine mijn complimenten. Jessica ging actief achter zajen aan. Topteam in Lelystad. Nogmaals mijn hartelijke dank

Prettig gesprek met de adviseur met een uitstekend resultaat

Wij willen gaan verhuizen en voor de koop moest een goed advies gegeven worden. Dit is uitstekend gelukt waardoor wij nu uitkijken naar het moment dat ons nieuwe appartement klaar is.

Erg behulpzaam

Bij de Hypotheker maar zeker ook de assistente,hebben mij overal mee geholpen. Zodat het hele proses voorbij simpel is verlopen.

Fantastisch!!

Heel goed geholpen en super snel antwoord op vragen!

Goed advies en vlotte afhandeling

Vanaf het begin tot het eind namen ze alles uit handen en heb ik eigenlijk weinig hoeven te doen, op het aanleveren van de documenten na natuurlijk. Erg prettige medewerkers die allemaal op de hoogte waren als je ze belt.

Goede communicatie en goed begeleid.

Op het zorgen van de juiste documenten na heb ik helemaal niks hoeven doen. Alles werd geregeld. Goede communicatie, een hele prettige ervaring.

Helder verhaal en goede service

We hebben prima advies gekregen en er is goed meegedacht over de beste oplossing voor onze situatie

Professioneel, kundig, hulpvaardig, snel

Ik ben op een plezierige, onafhankelijke en zeer kundige manier geadviseerd. De adviseur leefde zich in mijn situatie in. Ik ben breed geïnformeerd. Vanuit daaruit ben ik gekomen tot de juiste hypotheek op maat. Ik ben er erg blij mee. Ik kon alles vragen. De adviseurs zijn prima (telefonisch en per mail) bereikbaar. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Ze denken mee. Voor de komende jaren staat er voor mij een hypotheek als een huis. ‘Hypotheker, bedankt!!’

Fantastische hulp en service

Na eerder in contact gekomen te zijn met de hypotheker. Opnieuw in de arm genomen bij het helpen en begeleiden bij het afsluiten van een hypotheek en verstrekker. Personeel heel behulpzaam en professioneel. Zeer goede service en altijd vriendelijk. Bedankt voor alles.

Een bewogen tijd!

Lastig, veel omvattend een op en neergaande spiraal van onverwachte gebeurtenissen. Het team van de Hypotheker Lelystad hebben ons van goede zorg voorzien.

Uitstekende informatie en oplossend gericht

Komt met oplossingen en/of mogelijkheden op alle fronten

Klantvriendelijk

subliem

mooi enthousiast team goed en duidelijk advies,realisten in wat haalbaar is en wat niet, nemen de tijd in uitleg wat het financiele plaatje inhoud en kijken vooruit wat het voor de toekomst inhoud. daarna goede begeleiding en sturing in het te behandelen plan: te weten wat de client moet doen en waarin ze een super ondersteuning bieden wat betreft de administratieve rompslomp die volgt om een goed resultaat te realiseren. staan open voor vragen, altijd goed bereikbaar.

Passend advies met persoonlijk karakter

Ik heb voor de derde keer met volle tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van De Hypotheker in Lelystad. Dit zijn duidelijk mensen met kennis en ervaring, zowel in de front- als back-office. Dank voor het persoonlijke advies, opvolging en het regelen van mijn hypotheek.

Middendreef 277 8233GT Lelystad

Over de Hypotheker