Overal hulp bij gekregen en pro actief

De Hypotheker in Lelystad stond voor al onze vragen klaar en hielp ons hiermee verder. Als zij ergens geen antwoord op hadden, zochten zij dit uit en kwamen zij er later op terug. Zelfs buiten kantooruren en weekenden werden wij geholpen terwijl dat niet hun openingstijden zijn. Daarbij hebben zij ons als starters enorm geholpen door alle documenten door te lezen en ons hierover te adviseren. Wij zijn écht enorm blij met de hulp van de Hypotheker.

Ontzorgend Team met top kennis

De hypotheker in Lelystad heeft zorggedragen voor een passende hypotheek van mijn ouders die al op hoge leeftijd zijn. Perfecte aanpak, gedoseerd, goede kennis maar ook flexibiliteit hoe de formulieren konden worden aangeleverd. Duidelijk gevoel dat dit een hecht team is, met accountability en snelle response/proactief. Onze contactpunten waren met name Chris en Corinne - met dank, alles goed verlopen en afgerond.

Prettige, ervaren en snelle communicatie

Ik vond de contacten met De Hypotheker Lelystad zeer prettig. Er werd altijd zeer snel en vakkundig op vragen gereageerd.

Super!!

Zodra ik vragen heb, nemen ze altijd alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Met belverzoeken bellen ze altijd netjes terug. Ook houden ze alles netjes in de gaten voor ons! Ik ben erg blij met ze!

Adequaat en behulpzaam

Wij hebben het als bijzonder positief ervaren. Het ‘over’ sluiten van een hypotheek is niet altijd eenvoudig. Uiteraard vergt het enige inspanning om je eigen zaken weer eens te hergroeperen maar het was prettig om van de expertise gebruik te kunnen maken. Zonder hun hulp en deskundigheid was ons dit niet gelukt. Dus “bedankt” voor jullie support

geweldig geholpen

Onze hypotheek helemaal geregeld zoals wij dat wilde, met input van Chris. Duidelijk advies, fijn team.

Uitstekend advies op maat!

Han heeft mij al eerder geholpen met de aankoop van mijn eerste woning. Nu heeft hij ons uitstekend geholpen met de aankoop van onze droomwoning. Het uitgebreide en perfect op ons afgestemde advies paste precies bij onze wensen en eisen voor een hypotheek. We hopen dat het de komende jaren voor ons niet meer nodig is, maar mocht het zo zijn, komen we zeker terug!

Verlopen zoals verwacht.

Enige nadeel is het op verschillende momenten moeten aanleveren van dezelfde documenten en de klant geschiedenis niet meegenomen wordt. Verder prima advies en informatie over te nemen stappen.

Prettig en deskundig

Goed overleg, deskundige medewerkers, verdiepen in de situatie, geven meerdere opties en schromen niet een voorkeur te hebben.

Een duidelijk hypotheekadvies met een goede service

Een duidelijke adviseur met goede communicatie en korte lijnen naar de bank de klant en de notaris. Zeer servicegericht en netjes naar de klant. Ik ben tevreden en zou deze hypotheekadviseur zeker aanbevelen.

Voor de aankoop van onze eerste woning hebben ze ons super goed begeleid, vanaf het eerste moment duidelijk geweest en we wisten waar we aan toe waren. We konden met alle vragen terecht en nog steeds! Super service

Uitstekend geholpen

Rond de tafel gezeten met Han en eerlijk en duidelijk gesprek/uitleg gekregen over het oversluiten van de hypotheek. Tevens goed geadviseerd over de verzekeringen wat ons heeft doen besluiten om een aantal aanpassingen te doen en nog beter de toekomst in te gaan.

Wederom Top!!

Wederom zijn wij perfect geholpen door het team in Lelystad. Er word goed geluisterd naar je wensen. En deze zijn dit keer door Chris, perfect verwerkt in onze nieuwe hypotheek. Het hele team is vriendelijk en deskundig!

Uitstekende en heldere service.

Wij hebben in het verleden al vaker met De Hypotheker onze hypotheek bepaald, dus wij zijn hun goede service gewend. Desondanks hebben is het hun weer gelukt om onze (toch wel hoge verwachtingen) waar te maken. Begonnen met een bestaande bouw woning, via adviezen hoe met de financiën voor het vervangen van een asbest dak om te gaan, naar een nieuwbouw project met alle rompslomp die daar tegenwoordig bij hoort. Het gros van de rompslomp hebben zij uitgevoerd. wij hoefden alleen te verzorgen wat zij nodig hadden. Bij vragen kregen wij altijd heldere antwoorden, desnoods zelfs herhaald als wij daar om vroegen. En alles met de grootste glimlach en bereidwilligheid.

Heel erg goed geholpen door alle medewerkers

proactief, op de bal, recht door zee advies, realistisch maar ook kritisch

Fijne samenwerking, snel als het moet, scherp waar nodig maar altijd met een glimlach. Meedenken in oplossingen echt een verademing naast alle neen dat kan niet als eerste antwoord bedrijven.

Uitstekend!

Fijn geholpen! Zeer kundig, nemen de tijd voor je, duidelijke uitleg, niks is teveel gevraagd, je voelt je gehoord, snelle afhandeling, voelde vertrouwd, kortom alleen maar positief! Dank Chris! (en Jessica)

"Gewoon goed" zoals je het mag verwachten maar helaas niet meer vaak gebeurd.

Prima geadviseerd gedurende het gehele proces. Korte lijntjes en snelle reacties op vragen die je hebt. De huizenmarkt is in de afgelopen jaren sterk verandert waardoor we eerst moesten kopen en daarna moesten verkopen. Dat voelde erg raar.....Dit maakte ons onzeker en riep veel vragen op. De Hypotheker in Lelystad heeft ons wat dat betreft ook prima bijgestaan.

Goed advies en soepele afhandeling

Prettige benadering door alle medewerkers, goed advies en een nette afhandeling van alle zaken.

Uitstekende en klantvriendelijke service

Wij hebben eerlijke uitleg ontvangen over allerlei vormen van hypotheken en alles was snel en klantvriendelijk geregeld. Kortom mochten we ooit weer advies nodig hebben is er voor ons maar 1 plek waar we naar terug gaan.

Zeer behulpzaam en daadkrachtig team, kan ik van harte aanbevelen.

Ondanks mijn bijzondere arbeidssituatie ben ik in zeer snelle tijd aan een passende hypotheek geholpen. Bij vragen heb ik altijd binnen een paar uur antwoord gekregen en obstakels in de hypotheekaanvraag worden proactief en vlug aangepakt. Communicatie verloopt zeer prettig en er wordt de tijd genomen om de hypotheek te vinden die het best past bij jouw situatie. Kortom beveel ik de Hypotheker Lelystad van harte aan!

Prima advies goed geholpen

Chris heeft gedaan wat nodig was in mijn lastige situatie goed advies en is een goede hypotheek uit gekomen .

Korte lijntjes en snelle communicatie

Tweede keer dat we onze hypotheek hebben afgesloten bij de Hypotheker Lelystad. Beide keren erg tevreden. Korte lijntjes, ze reageren snel en zijn goed bereikbaar. Denken echt met je mee en zijn creatief in het nemen van bepaalde hordes die zich voordoen bij het afsluiten van een hypotheek.

Prima ervaring

Iedereen denkt mee, snelle service, vriendelijke mensen. Werd op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Behulpzaam als ik iets niet helemaal begreep.

Professionele benadering met alle mogelijkheden welke mogelijk zijn

Zeer vriendelijke benadering en er wordt goed geluisterd naar mijn wensen. Fijne uitleg en zeer duidelijk.

Over de Hypotheker