3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijk, vriendelijk. de adviseur neem tijd voor jou. Voelt goed en betrouwbaar.

Fijne gesprekken, vriendelijke medewerkers en altijd onmiddellijk actie! Heel prettig. Enige nadeel dat daaraan kleeft is dat ik me niet altijd goed geïnformeerd heb gevoeld over de verschillende opties die er waren. Het is fijn dat er gekeken wordt wat er goed bij je situatie past, maar ik zou het ook fijn vinden om te weten waar ik keuze uit heb en waarom het ene beter zou aansluiten dan het andere. Maar over het algemeen dus een aanrader!

Goede uitleg en je wordt netjes en vriendelijk geholpen. En niet opdringerig.

Goede uitleg, duidelijke omschrijving, alle tijd.

Ik kan niet anders zeggen dan: zeer deskundige begeleiding, transparantie in werkwijze en betaling, vriendelijk en erg behulpzaam. Wij weten ons volledig ontzorgt.

Voortreffelijk persoonlijk contact. Duidelijke uitleg. Snel voor zover mogelijk. nemen alle tijd.

Vriendelijk en goed geholpen

goed gesprek ge had

De klantgerichte en persoonlijke benadering met een grote mate van dienstverlening maakt dat de hypotheker voor mij heel erg prettig voelt en het eind resultaat is er dan ook naar. Dit al met al hebben zij een dikke pluim verdiend.

Zeer goede ervaring met De Hypotheker. Wij zijn bij De Hypotheker voor de aankoop van onze nieuwe woning. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en de hypotheek ook snel geregeld. Ik beveel De Hypotheker zeker aan.

Ik ben zeer gelukkig met mijn keuze van de Hypotheker. Door de oproep eens te kijken of renteverlaging mogelijk is, en dat was het, zorgt dat ervoor dat ik elke maand meer budget hebt om rond te komen. Dat geeft mij zoveel rust. En, dat het financieel geregeld is. Ik ben jullie zéér dankbaar.

Gewoon een prima ervaring! Klantgericht, persoonlijke benadering. Ook vooral het meedenken met de klant heb ik als zeer prettig ervaren.

Oranjestraat 29

7607 BH Almelo