Perfect!

Ik ervaar het hypotheek advies heel vertrouwelijk maar ook dat ik een eerlijk advies krijg! Het is heel belangrijk dat je als hypotheeknemer er een goed gevoel bij hebt!

We zijn zeer tevreden over het adviestraject en het uiteindelijke resultaat.

Door het uitgebreide klantenprofiel en vergelijking tussen diverse geldverstrekkers hebben we een goed advies gekregen toegespitst op onze situatie, eisen en wensen.

prettig geholpen

Goed advies wat bij ons past. Ook belangrijk de zgn. afte sale en die is tot nu toe goed.

Helder, goed advies en net dat stapje extra

Simpelweg helder. Goed contact, duidelijk advies en perfect afgestemd op onze persoonlijke situatie. Dit ging verder dan alleen een advies over een hypotheek en geeft ons een vertrouwd en veilig gevoel in onze nieuwe woning. Ook leuk en goed contact met de backoffice. Volgende keer zeker weer.

Prima en vlot

Prima. Soms een beetje snel. Voor ons was het de eerste keer en dus nog niet allemaal zo duidelijk. Gelukkig was iedereen bereid om alles nog een keer uit te leggen.

Goede informatie tijdens het eerste gesprek.

Bij het eerste gesprek werd er gekeken naar de mogelijkheden. Er werd ruim tijd genomen om alle mogelijkheden te bekijken. We gingen met een goed gevoel de deur uit. Na het 2e gesprek waarbij de aanvraag in gang werd gezet bleven ze ons goed begeleiden tot de koop was afgerond. We hebben het als zeer prettig ervaren.

Goed geregeld, fijn dat ik via mijn zoon hiermee in contact ben gekomen.

Nadat het 33 jaar geleden was dat wij een hypotheek hebben afgesloten kan ik zeggen dat dit een verademing was .... rustig te woord gestaan, veel uitleg gekregen en een goede keuze en aanbeveling voor een geld verstrekker gekregen. Veel kennis van zaken ook hoe de situatie tijdens het pensioen zou zijn. Er is goed geluisterd naar ons en aanvullingen en verbetering aangedragen die wij zelf niet hadden kunnen bedenken. Teven is Marco een rustig persoon die voor ons alles heel duidelijk heeft over kunnen brengen hiervoor heb ik hem ook een compliment gegeven tijdens onze gesprekken. Tevens een compliment aan de dames van de administratie die telefonisch en via Email altijd voor ons klaar stonden.

Het heeft ons veel extra stress opgeleverd om de hypotheek rond te krijgen.

In het begin een goede start gemaakt en onze verwachtingen waren positief. Helaas zijn we ontevreden over het hele traject. Continu weer verrassingen, die veel stress opleverden. Het leek meer op paniekvoetbal op het einde zonder goede coach.

Voor de 3e keer op rij ( 1992, 2001 en 2020 ) een geweldig goed advies gegeven

Ik had in het verleden al 2x eerder een woning gekocht ( 1992 en later 2001 ) met zeer goede ervaringen, daar waar het gaat om gedegen advies, wijzen op de risico's en (on-)mogeljikheden op gebied van financiering van de eigen woning. Nu, 2020, bi jde aanschaf van wederom een andere woning, ben ik opnieuw verrast door de gedegen kennis van zaken, het uitstekende ( bank-onafhankelijke ) advies, ondersteuning tijdens het voortraject van de aankoop, en zelfs een goede nazorg wordt er geboden.

Prettige en professionele samenwerking.

Betrokken, betrouwbaar en goede service die aansloot bij onze wensen .

Uitstekend geholpen met heel duidelijke uitleg

Zie hierboven

lang gewacht toch gekregen

eerste keuze van de adviseur was helaas ,ook tot teleurstelling van de adviseur, niet de juiste. deze hypotheekverstrekker bleef met vragen komen. de tweede keuze was in 2 dagen geregeld

Zeer prettig en professioneel advies

Zeer prettig advies door M. Einhaus. Uitgebreid naar onze situatie gekeken voor nieuwe hypotheekaanvraag nieuwbouwwoning. Inclusief aanvullende verzekeringen AOV en overlijdensrisico. Duidelijk en uitgebreid advies en financieringsopzet. Gezien onze situatie iets waar wij zelf niet goed uitgekomen waren. Hypotheekverstrekker had slechts enkele aanvullende vragen/documenten nodig die snel en correct zijn afgehandeld. Wij zitten de komende jaren weer goed. Dank voor de service.

Geweldige, vriendelijke en correcte hulp

Het team van De Hypotheker in Almelo stond altijd klaar. (zelfs na de werktijden) Dacht mee en gaf op basis hiervan ook advies. Alles werd elke keer behandelt, niet enkel de adviseur maar ook de administratieve krachten deden geweldig werk! Ik kan niet vergelijken met andere type hypothekers, maar wel hoe mensen omgaan met elkaar. De service die we hier kregen was by far de beste en elke kaar als we contact hadden was het een 'aangename' ervaring.

Super geregeld

Super geregeld

Prima service!

De Hypotheker denkt mee, zijn klantgericht en vriendelijk.

كلش خوش ادفيسور

gesprek was goed geweest; werd goed geluisterd naar wat je te zeggen hebt; werd daarbij niet onderbroken; interactie was goed; de uitleg was goed => al met al een uitstekend gesprek; voor herhaling vatbaar

Wij zijn erg goed voorgelicht en hebben hier wat aan.

ik voel mij op mij gemak

Erg klantvriendelijk. Alle ruimte om eigen wensen kenbaar en duidelijk te maken. Realisme, duidelijkheid en service.

bedankt voor de prettige behandeling niets dan lof

Je krijgt een goed advies. En je wordt goed verder geholpen. En bij mij ging alles erg snel. En had de hypotheek dan ook snel voor elkaar. Ze zijn erg klantvriendelijk. Raad de Hypotheker dan ook aan om heen te gaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijk, vriendelijk. de adviseur neem tijd voor jou. Voelt goed en betrouwbaar.

Oranjestraat 29 7607 BH Almelo

0546-815 222