Het contact met het kantoor in Leeuwarden was perfect. Een uitstekend resultaat dankzij Wilbert en Annet.

Uitstekend geholpen als je iets niet wist kan je altijd binnen lopen of bellen altijd vriendelijk.heb een zeer goede ervaring zou het een ander ook aanraden

Goede begeleiding met de aankoop van ons eerste huis

Fijn advies gekregen, alle opties worden goed met je doorgenomen en er word meegedacht. Erg blij hiermee.

Hele goede service.

De mensen van de hypotheker Leeuwarden zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze denken goed mee, staan gedurende het hele traject voor je klaar en nemen echt de tijd voor je.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door De Hypotheker Leeuwarden.

Zeer deskundige medewerkers met een enorme gedrevenheid .

Zeer prettige mensen met een enorm geduld en denken in oplossingen.

Prima geholpen

uitstekend en zeer betrokken

voor ons de zoveelste keer de hyptheker ,waarom? ze nemen de tijd voor hun klanten en de lijntjes zijn kort. eerlijk advies en ze denken mee met de klant. eerlijk vriendelijk en recht uit recht aan.

Boven verwachting

Wij zijn zeer prettig geholpen bij het regelen van een hypotheek. Waar ik zeer sceptisch was over het mogelijk maken van de financiering bleek dit zeer goed mogelijk door de begeleiding die we hier bij kregen. Problemen werden als een uitdaging gezien en opgelost.

Alles word snel geregeld. Bij vragen zelfde dag nog antwoord.

Vriendelijk en deskundig advies

Wij zijn zeer prettig geholpen door Wilbert Schippers. Hij is vriendelijk, deskundig en pakt goed door. Dankzij zijn inspanning is onze hypotheek aanvraag zeer snel en tot volle tevredenheid afgehandeld.

Van begin tot einde meedenken en regelen van onze zaken. Zeer tevreden!n.

Meedenkend Luisterend oor Snelle reacties op vragen via mail of telefoon

Super geholpen en begeleid.

Het contact is duidelijk en prettig. Het is duidelijk en snel!

De Puzzel is opgelost naar alle tevredenheid

Superblij met de geboden oplossing voor de puzzel genaamd Hypotheek. In de verlening alsnog de winnende gescoord. Puzzelkoning Niels en Puzzelkoningin Alexandra en crew hebben ons aan de hand genomen nadat we elders tegen de muur liepen. Na wel heel veel documenten mooi passend aanbod van hun icm NIBC ontvangen en kunnen wij terug naar Leeuwarden verhuizen. FANTASTISCH. Enorm bedankt.

Een uiterst plezierige ervaring

Gedurende het proces om een hypotheek te krijgen ben ik fantastisch geholpen. Niet alleen plezierig contact, maar ook een uitstekend doordacht aanbod. Mocht ik ooit een nieuwe hypotheek nodig hebben dan zal ik 100% zeker weer een beroep op de Hypotheker doen.

Fantastische service geleverd.

Geen enkele klacht...top

professionele en deskundige voorlichting op alle fronten

Vriendelijke en professionele benadering naar de klant. Inhoudelijk op alle raakvlakken de hypotheek aangaande zeer goede voorlichting en toelichting op alle aspecten van de materie. Al met al zeer tevreden over de gehele begeleiding.

Deskundig, behulpzaam en snel

Tijdens de zoektocht hadden we al een paar keer contact gehad met de hypotheker. En elke keer werden we snel geholpen. Toen we ook daadwerkelijk een huis kochten was het al 1 1/2 jaar verder. We hebben het traject als zeer prettig ervaren. Met deskundige, snelle en vriendelijke hulp. Bedankt!

Goed geregeld!

Wederom uitstekend geholpen door Niels en Annet van de Hypotheker in Leeuwarden. Vakkundig, klantgericht en zeer goede communicatie.

Prettige mensen, heldere communicatie en snelle acties

Kan niet beter

We konden met onze vragen er altijd terecht.

nvt

Duidelijke afspraken alleen hier en daar langdurig traject on dossier compleet te krijgen.

De hypotheker heeft verstand van huypotheken, dit is hun dagelijks werk en dat merk je!

We hadden van een ander kantoor te horen gekregen dat onze hypotheek niet overgesloten kon worden. Na een bezoek aan de Hypotheker Leeuwarden bleek dit niet te kloppen. Nu hebben we een goede hypotheek, voor een lage rente, onze hele financiële situatie is doorgelicht en we hebben een bouwdepot voor onze verbouwing. Wij zijn blij met de onafhankelijke financiële adviezen van deze professionals!!

Eerlijk advies

-Deskundig financieel advies -De hypotheker is een onafhankelijke hypotheek verstrekker, die kijkt wat het beste bij je past qua wensen en financiële risico's. - doet wat het beloofd

Kundig, sociaal, vriendelijk , accuraat en snel

Net zoals 10 jaar geleden toen ik mijn eerste hypotheek via hen afsloot, heb ik nu opnieuw en hypotheek afgesloten. Wat zijn het hier toch vriendelijke , kundige , sociale en vooral betrokken medewerk (st)ers. Daarnaast is prijs kwaliteit precies in verhouding. Allemaal reuze bedankt en wie weet tot over 10 jaar opnieuw!! Mvg

Achter de Hoven 73

8933AH Leeuwarden