Vlot en snel geregeld. Goed advies gekregen.

Vlotte service en eenduidig advies

Zeer toegankelijk en snelle beoordeling van de Hypotheker!

Prettig geholpen

Goede adviseur

Prima gewoon

Uiterst klantvriendelijk; duidelijke uitleg over proces van ver- & aankoop van de woning en de (on)mogelijkheden. Goede service door zowel adviseur(s) als commercieel medewerker; in 'de ingewikkeldheid' ben ik ont zorgt en dat geeft een vertrouwd gevoel. Klantvriendelijkheid is echt goed en gemeend; zakelijkheid met een persoonlijk tintje.

Totale ontzorging

Van begin tot eind zijn we door Niels en Gerrit meegenomen in de stappen die nodig waren om ons doel uiteindelijk te bereiken. Elke te nemen stap is besproken en zijn de zaken voor ons geregeld die nodig waren. Contacten met alle benodigde partijen zijn gelegd en kortgesloten. Daarnaast is er ook een blik op de toekomst geworpen en zijn ons keuzes en consequenties voorgelegd. Hierdoor hebben we de voor ons juiste keuzes kunnen maken waar we een goed gevoel bij hebben. Voor ons waren er te veel bomen in dit bos en zijn daarom blij dat we voor de Hypotheker hebben gekozen om ons in dit traject te begeleiden.

Goed geholpen en tevreden over de service.

Prima geholpen

Het team in Leeuwarden denkt met de klant mee. Ik heb de communicatie met verschillende medewerkers als zeer prettig ervaren. Ik ben snel en zeer goed geholpen en voelde me welkom.

Geweldig gedreven mensen.

De mensen van de Hypotheker hebben alles in het werk gesteld om mij nog te laten profiteren van de lage rentestand, ondanks dat de rente inmiddels al behoorlijk gestegen was. Ben ik ze zeer dankbaar voor!!

Duidelijk uitleg en klantvriendelijk.

Goed geholpen, alles duidelijk uitgelegd.

prima en snelle afhandeling van onze hypotheek aanvraag

prima en snelle afhandeling van onze hypotheek aanvraag

Het is een team dat zich uitstekend voor de klant inzet!

Met name voor een ZZP'er is een hypotheek een lastig te verkrijgen middel om een woning te financieren. Met name voor deze doelgroep wordt expertise volledig ingezet! Vol lof over dit team!

De Hypotheker doet precies wat je van hen verlangd en verwacht

Ik heb het als zeer goed ervaren. Ze zijn zeer klant vriendelijk en hebben mij heel goed geholpen.

Super tevreden

Vlotte en vriendelijke service. Ze kwamen met de juiste voorstellen. Als top geregeld en snel

Zeer goede service van begin tot eind!!

We hebben een uitstekende behandeling/begeleiding gehad en zijn daarom zeer tevreden!!

Eerlijk en betrokken

Heldere en duidelijke uitleg

fijne club!

Voelt vertrouwd.

Richting mij steeds vragen maar geen reactie

Er was 1x een gesprek met een. Hypotheekadviseur. En verder werd alles gedaan door een assistente. Als er vragen waren kreeg ik een mail om te reageren, maar kreeg geen reactie als ik iets had verstuurd. Alles is afgerond en betaald, maar ik wacht nog altijd op info over hoe ik bij het geld van van het bouwdepot kan.

Deskundig advies voor een voordelige hypotheek

Deskundige adviseurs die weten waar ze over praten. Door nog net voor de rentestijging een advies aan te vragen hebben we veel voordeel behaald waar we erg blij mee zijn.

Super goed geholpen

Met een complex verhaal bij de Hypotheker aangeklopt, hier zijn we goed geholpen, gekeken naar de mogelijkheden en in oplossingen gedacht. Een mooi resultaat behaald, erg tevreden!

Goede service & veel keuzemogelijkheden

Na een lang offerte traject bij de Rabobank hebben wij halsoverkop besloten om ook het gesprek aan de gaan bij de Hypotheker. Na een hypotheekverstrekker samen gekozen te hebben stuurde wij de nodige documenten toe, en hadden wij binnen 1 week de offerte! Super tevreden & kan het iedereen aanraden

goede ervaringen

Vriendelijke mensen. Goed geholpen. Nemen alle ruimte en tijd die je nodig hebt ,voor je.

De Hypotheker is betrokken, laagdrempelig en neemt ingewikkelde regelzaken voor ons uit handen.

Wij worden goed op de hoogte gehouden van alle financiële stukken en documentatie die wij aan moeten leveren om de koop van ons huis zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Vaak zijn het dezelfde mensen waar je contact mee hebt en dat geeft een vertrouwd gevoel.

Achter de Hoven 73 8933AH Leeuwarden

Over de Hypotheker