Heel goed begeleid bij alles

Wij zijn heel goed geholpen en begeleid door De Hypotheker. Niels heeft ons alles goed uitgelegd, met ons gekeken wat bij ons paste en ze hebben ons tot in de laatste dingen begeleid. Wij konden met alles bij hun terecht, en werden zelfs als het echt nodig was in het weekend geholpen. Wij zouden de Hypotheker, en in het bijzonder Niels, zeker aanraden

Deskundig en vriendelijke medewerkers

Ben bij de Hypotheker zeer goed geholpen soor deskundig en vriendelijke medewerkers. Kwam er met het gevoel binnen hoe zat het ook maar weer allemaal met de hypotheek, maar na een gesprek ben je eigenlijk helemaal weer bij, en weet je hoe alles ook maar weer inelkaar zat. Ben vlot en goed geholpen met het aanvragen van een bouwdepot, medewerkers zijn makkelijk benaderbaar en reageren snel en vriendelijk.

Deskundig en betrokken adviseurs

Onze ervaring bij de Hypotheker in Leeuwarden hebben wij als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en van A tot Z goed geadviseerd en gefacciliteerd. Onze hypotheek is gelijk bij de eerste aanvraag goedgekeurd bij een gerenommeerde geldverstrekker, erg fijn want het blijft toch een spannend proces, het kopen van een woning. Niels bedankt voor de leuke gesprekken en het meedenken!

Goede en vriendelijke service en kennis van zaken

Geweldige service

Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen en de hypotheek was binnen 10 dagen geregeld. Zeer prettige samenwerking!

Duidelijk,goede adviezen

Wij zijn heel goed geholpen bij een aanvraag van een hypotheek.

Via deze weg willen wij Wilbert en zijn collega's bedanken voor het goede advies en de duidelijke uitleg. Wanneer je voor je nieuwe huis een hypotheek en een verzekering wilt afsluiten, dan is de Hypotheker in Leeuwarden een echte aanrader om naartoe te gaan.

We zijn vriendelijk,met een duidelijk inzicht geholpen. Er werd deskundig geadviseerd.

Prima geadviseerd

Zeer goed en snel geholpen. Niets was teveel

goed geholpen

Professioneel en uitstekend voorbereid.

Wij zijn ontzettend goed voorgelicht en het adviesrapport was meer dan volledig. Je kon echt merken dat er tijd en moeite in is gestoken. Wij hadden het niet beter kunnen treffen.

Tevreden over uitleg en begeleiding

Duidelijke uitleg die voor iedereen te begrijpen is. En als er vragen zijn makkelijk benaderbaar voor evt verdere uitleg/toelichting

Heel fijn

Goed advies gekregen en onze hypotheekaanvraag verliep soepel. Fijn om geholpen te worden met deze belangrijke zaken. Heeft ons veel stress bespaard.

Denken in mogelijkheden.

Team Leeuwarden is een team van specialisten, meedenkers en omdenkers om de financiële wens van de klant mogelijk te maken. Wij komen graag terug

Tijd voor gesprekken, heldere communicatie en inzicht

Ik ben tijdens mijn scheiding heel goed geholpen door Niels Pot en Gerrit Lolkama bij Hypotheker Leeuwarden. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en goed meegedacht zodat ik weloverwogen keuzes kon maken. Er werd tijd gemaakt om zaken goed uit te leggen en ik werd goed op de hoogte gehouden. Dit alles op een deskundige, empathische en vertrouwde manier.

Super goed geregeld

Erg goed geholpen door onze hypotheek adviseur. En de hypotheek aanvraag ging vlekkeloos.

Prettig contact

De hypotheek adviseur was altijd goed te bereiken, bereid om mee te denken en mij een passend advies te geven. Dit is niet iets wat je vaak zal doen in je leven, fijn om het samen met iemand te doen die er veel verstand van heeft. We werden goed op de hoogte gehouden van de gemaakte stappen.

Als alleenstaande vrouw met kids die nergens verstand van heeft ben ik echt super goed geholpen. Met goed advies over de hypotheek maar ook over hoogte bod voor nieuwe woning, verzekeringen die er bij komen kijken. Kon elke dag bellen voor vragen erc en alles was binnen 3 weken rond

Duidelijke uitleg snelle communicatie

Wij zijn zeer goed voorgelicht over onze mogelijkheden. Ons eigen belang stond duidelijk voorop. De keuzes die er waren zijn goed toegelicht en onderbouwd dit in combinatie met de vriendelijkheid zijn wij super tevreden.

Altijd goede hulp en advies!

Tot nu toe is elke ervaring bij de hypotheker een hele goede. Snelle service en persoonlijk contact. Goed en eerlijk advies.

Waanzinnig geholpen!!!

Onze ervaring met dhr. W. Schippers en zijn rechterhand mevr. A. Jellema zijn in woord fantastisch. Altijd meedenkend in oplossingen mogelijkheden en zeer ter zake kundig. Wij adviseren een ieder om met de Hypotheker Leeuwarden in gesprek te gaan. Joost en Ingrid Bronger.

Met duidelijke communicatie neemt De Hypotheker neemt een hoop zorgen uit handen.

Zeer snel was onze hypotheek rond. Uiteindelijk de hypotheek gekregen die ons vanaf het begin duidelijk was gepresenteerd.

Professioneel

Snel verlopen

Erg vriendelijk, vakkundig en professioneel geholpen door Wilbert, Alexandra en Gerrit.

Prima begeleiding!

Plezierige en deskundige begeleiding gericht op de best mogelijke hypotheek voor de klant.

Achter de Hoven 73 8933AH Leeuwarden

Over de Hypotheker