Danielle geeft op een gevaren manier uitleg over de mogelijkheden, die er zijn in relatie tot verkoop en aankoop van een woning.

Goede adviezen, snelle en vooral scherpe actie qua tijdplanning

Adequate aanpak en proffesionele instelling!

goed en duidelijk advies.

Zeer vriendelijk en een goede klantenservice. Eerlijk en meedenkend advies en een goede uitleg als je het niet begrijpt.

professioneel, deskundig en zeer vriendelijk

Super geholpen en onwijs leuke mensen . Echt een aanrader als je een hypotheek wilt dat je daar heen gaat

Wij hadden een afspraak gemaakt met Danielle in IJmuiden. We hadden een huis op het oog ,maar wilde graag weten wat onze opties waren. Na een goed gesprek en duidelijke uitleg van Danielle zijn wij een stuk wijzer. Ook hebben we wat om over na te denken. Wij bevelen iedereen aan om een afspraak te maken bij de hypotheker in IJMUIDEN. Duidelijke communicatie en warm ontvangst. Nogmaals bedankt

Onafhankelijk partij , die je advies geeft wat voor jou de beste keus is .

Wij hebben alleen een informatief gesprek gehad, het was een prettig gesprek waarin wij goed op al onze vragen antwoorden kregen.

Prima service.

Erg klantgericht en pro-actief in de opvolging, we hebben het gevoel dat er voldoende aandacht aan onze financiele zaken besteed wordt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn gesprek en prima advies gekregen.

Goeie service en vriendelijk personeel

Marktplein 42 1972GC Ijmuiden

Over de Hypotheker