Kundig advies enstaan altijd voor je klaar

Nemen echt alles uit handen voor je. Alles top geregeld. Alles werd snel afgehandeld door ze. Bij ons duurde de goedkeuring erg lang, maar ze bleven voor ons najagen. Uiteindelijk door escalatie binnen hypotheker naar bank goedkeuring op tijd ontvangen. Prima team in IJmuiden

De service,het Meedenken,de vriendelijkheid, hier zou je je beste vriend heen sturen met een gerust hart.

Super deskundig, zeer professioneel en snel

Klantvriendelijk ontvangen Snel gehandeld en tot in detail hulpvaardig en accuraat

medewerker met positieve uitstraling en bereid tot helpen

In de gesprekken die wij hebben gevoerd was de boventoon altijd "het begrip kunnen opbrengen voor de wens van de klant" maar ook gekoppeld aan een realiteitsgehalte, waarbij allerlei senario's de revue passeerden en er genoeg tijd was om oplossingen/valkuilen te overdenken.

Alles naar wens

Deskundig en vlot, top

Goed de tijd genomen voor dit lastige geval. Prima uitleg. De dames van hypotheker IJmuiden werken goed samen, waardoor goede uitleg resulteerd in een vakkundig en vlot afgewikkeld resultaat. Goed gedaan dames!

Duidelijk advies

Duidelijk en heel goed advies

Goed begeleid.....

Zeer duidelijke uitleg en zeer persoonlijke benadering

Vanaf het 1e moment meteen het gevoel dat het goed zat. Vertrouwen wederzijds was prima

Perfecte begeleiding, niets was te veel. Vele taken overgenomen, en contact houden met andere partijen.

Secuur

Omdat wij, twee gezinnen, gingen samenwonen was het een hele klus alle data uit het verleden in kaart te brengen. Hier werd veel aandacht aan besteedt om ons van een goed advies te voorzien. Hierin werd actief meegedacht en wij onwetenden werden met veel geduld door het doolhof der hypotheken gesluisd. Dankjewel Daniëlle.

Goede kennis van zaken en denken met je mee.

Mijn hypotheek in het verleden ook door Daniëlle afgesloten en toen een leuk en goed contact. Deze keer Weer heel prettig geholpen door Daniëlle. Ik wilde graag weten of het lonend is om mijn hypotheekrente iver te sluiten, gezien de lage rente stand. Alles met haar doorgenomen en een eerlijk advies gekregen. Dus zakelijk zeer goed geholpen, maar zij is ook geïnteresseerd in privé. Ik zal zeker bij haar terugkomen met evt veranderingen of nieuwe hypotheek. Ook mijn dochter is op dit kantoor heel fijn geholpen.

altijd vriendelijk en helpen je goed

Zijn op vakkundige manier geholpen

Daniëlle heeft ons oprecht zeer goed geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden.

Prima informatief gesprek gehad, duidelijk verhaal.

Door deskundigheid met betrokkenheid te combineren is het erg prettig om advies te ontvangen over onderwerpen waar ik zelf geen affiniteit mee heb maar wel noodzakelijk is om de juiste keuze, beslissing te nemen. Dank daarvoor.

Wij hebben goede ervaringen met de Hypotheker

Fantastisch geholpen. Duidelijke uitleg, er wordt alle tijd voor je genomen.

Prettig gesprek gehad, vriendelijk en begripvol geholpen.

Vriendelijke en duidelijke uitleg.

prettige medewerkers veel kennis en zeer hulpvaardig

Zeer betrokken en bevlogen !

Over de Hypotheker