De klantvriendelijke begeleiding heb ik erg gewaardeerd!

Ik was prettig verrast door de alerte en vriendelijke begeleiding op weg naar een solide hypotheek. Niets was teveel!

Trustworthy and very professional

From the first meeting with Jeremy from De Hypotheker, we immediately knew we were in safe hands, however we did explore the market to evaluate our options. After a few other meetings, we were more than convinced that De Hypotheker and Jeremy would be our choice. The process was made super easy for us, very clear and explained thoroughly in every step. A very professional approach, but keeping it friendly and sharing some fun on the way. We felt like they really cared for us and got to know us before actually taking action. It was fast and at the point. We now have our first home ever, and we feel very grateful to Jeremy and De Hypotheker for their amazing work.

• Would you recommend us? Yes

Ik kan niet anders zeggen. Ik ben nu voor de 2e keer bij Danielle, Esther en Iris geholpen met mijn hypotheek. Ze nemen alle tijd voor je en zorgen dat al je vragen beantwoord zijn en je onzekerheden worden weggenomen. Alle scenario’s waar je rekening mee moet houden komen voorbij en je weet precies waar je aan toe bent. Ook de na-zorg is prima. Ik kan al met al terugkijken op een wederom zeer prettige samenwerking. Danielle, Esther, en Iris…bedankt voor de service en voor al jullie goede zorgen.

Super fijn geholpen

Na een aantal tegenslagen heb ik bij de Hypotheker een second opinion gedaan. Vanaf het begin ben ik super goed geholpen, en voelde mij daarom ook zeker gelijk serieus genomen. Regelmatig werd er met mij contact opgenomen met de status van de aanvraag de hypotheek wat heel fijn was omdat het als starter best wel een stressvolle periode is. Na een paar weken heb ik uiteindelijk een hypotheek gekregen en mijn eigen huisje kunnen kopen heel blij mee!

Goed en vriendelijk geholpen

Hele proces zijn we goed geholpen door de hypotheker. Alles werd goed uitgelegd, ook voor starters als wij. Aan het eind een klein ding over het hoofd gezien bij de eindafrekening, maar daar kwam ikzelf achter, daarom net geen 10.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Danielle heeft ons erg goed geholpen bij het sluiten van de hypotheek voor de aankoop van onze nieuwe woning. Ze nam de tijd om onze complexe hypotheekconstructie goed in kaart te brengen en ons het beste advies te geven voor de nieuwe hypotheek. Tussentijds werden we regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Ook het advies over te sluiten risicoverzekeringen was uitgebreid en duidelijk. Al met al een zeer positieve ervaring.

Goede begeleiding

Van begin tot eind goed geholpen. Vriendelijke, duidelijke en vlotte communicatie met aandacht voor de persoonlijke situatie.

Zeer prettig

Als je iemand zoekt om je te adviseren ben je bij de Hypotheker aan het juiste adres. Ze denken enorm met je mee, hebben geduld bij meer complexe punten en zijn proactief.

Zeer transparant en veel passie voor het doel

Mijn ervaring met de Hypotheker is uitstekend. Ondanks flink wat tegenslagen, buiten de Hypotheker om, toch in staat geweest om het einddoel te behalen. Dit door onder andere het creatief meedenken van de adviseur. Zeer blij met het duidelijke, transparante advies dat ik gekregen heb!

deskundig en zorgvuldige service

Je wordt goed begeleid in het proces. Meerdere scenario's worden doorgenomen en besproken. Er wordt goed meegedacht en geadviseerd.

Perfect geholpen door de Hypotheker IJmuiden

Vriendelijk,behulpzaam en deskundig

Ben zeer goed geholpen

Ik ben zeer tevreden geholpen met het advies.

Meer dan goed

Zeer goede gesprekken, duidelijk advies en begeleiding.

Erg tevreden

Voor lastige klanten zoals wij werden we heel vriendelijk geholpen en kon ondanks de corona er altijd te rechten ook a als wij het niet snapte want computer is op onze leeftijd niet je van het

Een heel fijne en persoonlijke samenwerking

Wij hebben de samenwerking met "onze" Hypotheker als heel prettig en persoonlijk ervaren. Vanaf het begin werd er de tijd genomen, en alles goed uitgelegd. Wij werden zeer beleefd te woord gestaan, maar toch hadden wij een heel goed gevoel van betrokkenheid en interesse. Wij hebben vanaf het begin het gevoel gehad dat alles onder controle was, en dit heeft uiteindelijk ook tot een vlotte en goede financiering geleid.

Heel goed uitgebreid advies

Ik ben zeer tevreden over de advisering van Danielle en het uitgebreide rapport dat we hebben gekregen. Ondanks de, van onze kant, langzame start hebben we samen de afgelopen weken goed doorgepakt en was er zeer veel begrip. Ik kan niet anders zeggen dan dat we met iedereen die betrokken is geweest bij dit proces erg dankbaar zijn.

Erg behulpzaam en altijd vriendelijk

In een woord GOED

pro-actief mee en vooruitdenkend

Kundig team, actief vooruitdenkend in het dossier om evt. hobbels in een traject te vermijden. Elke keer weer goed geregeld (nu 3e keer)

Zeer goed advies van Daniëlle gekregen.

Ons eerste adviserende gesprek verliep wat rommelig, tegenstrijdig, en was niet geheel helder. Bij het tweede gesprek nam Daniëlle het over, en kregen wij een goede en heldere uitleg over de mogelijkheden, en waar we verder nog rekening mee moesten houden. Tot op heden nog zeer blij mee. Minpuntje vonden wij dat er op de site een keuze is te zien voor drie verschillende pakketten, maar dat er in werkelijkheid je gelijk het duurste pakket wordt aangesmeerd in de aanvraag, en er vanuit de Hypotheker dan ook niet meer over gesproken wordt. In ons geval is er zeker niet voor het duurste pakket geleverd, terwijl we er wel voor moeten betalen.

Klantvriendelijk en betrokken

Klantvriendelijk, betrokken en goed op de hoogte van alle hypotheek soorten. Luisteren ook heel goed naar de wensen van de klant.

wat een top team, die weten wat ze doen!

Onze ervaring met de hypotheker in ijmuiden is alleen maar positief te noemen. na het 1ste kennismaking gesprek was er voor ons zoveel meer duidelijk in de hocus spocus die de hypotheek heet. in het hele proces tot het aankopen van onze woning stond het hele team super achter ons en corona of niet, ze waren er op gepaste afstand. En het rond krijgen van de hypotheek was super, hoe hard Danielle zich heeft gemaakt om de gunstige voor ons gezin voor elkaar te krijgen. fam Bleeker

Geweldig ondersteuning. Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Het was deskundigheid

Alles is verlopen, ondanks mijn erg moeilijke omstandigheden, helemaal perfect. Perfect begeleiding!

Rommelig natraject en gebrekkige communicatie

Na een prima begeleiding naar een nieuwe hypotheek volgde een rommelig natraject waarbij het stopzetten van oude verzekeringen (na veel actie van mijn kant) erg moeizaam en langzaam ging en ik maandenlang onnodig met premies van mijn allang vertrokken ex opgezadeld zat.

Ben uitstekend geadviseerd en geholpen.

Zeer professioneel en deskundig geholpen en kreeg altijd antwoord op Vragen welke ik vroeg. Daniëlle en Nikki zijn twee topvrouwen!

Marktplein 42 1972GC Ijmuiden

Over de Hypotheker