Top voor elkaar!

Wij hadden een gecompliceerde hypotheekaanvraag. Gelukkig bleef Eric zich er voor inzetten, belde, mailde, bleef erboven zitten. Gelukkig kwam alles 3 dagen voor overdracht in orde. Dit was ons zonder Eric en Mariska niet gelukt. Dank daarvoor.

Goede en duidelijke uitleg en begeleiding.

Zeer deskundig en klant vriendelijk. Er wordt goed geluisterd naar de klant. Uitleg is helder en duidelijk en er wordt gekeken wat het beste past bij je persoonlijke situatie.

Vriendelijke werknemers die tijd voor je nemen. Je kan altijd bellen of mailen met vragen.

Heldere informatie, toegespitst op onze situatie. Vlotte en zorgvuldige communicatie. Meedenkend en zoekend naar mogelijkheden in een complexe situatie. Vasthoudend bij vertragingen en onduidelijkheden. Proactief m.b.t. enkele mogelijk problematische situaties waardoor dit geen problemen werden.

Dank voor deze mooie beoordeling. We doen het graag!

Er gaat niets boven de service en snelheid van De Hypotheker Stadskanaal.

Graag gedaan!

Afspraak is afspraak. Klantvriendelijk. Vlotte service! Gewoon goed!

Dank je wel voor deze reactie!

meerdere malen kantoor ingeschakeld en steeds is voortvarendl en adequat de zaak afgehandeld. Gegeven uitleg en toelichting waren altijd duidelijk en begrijpelijk

Zoals altijd weer graag gedaan

Goede en gerichte voorlichting omtrent het hele gebeuren en duidelijke uitleg hierover.

Dank je wel en graag gedaan

Goed zoals verwacht

Netjes duidelijk en correct.

Erik Herben als hypotheek adviseur is niet alleen kundig maar ook een eerlijke vent. Doet niet moeilijk als hij wat extra's moet doen wat buiten zijn verplichtingen valt. Alles bij elkaar vinden wij hem een goede keuze om de je zaken door Erik te laten regelen. En niet onbelangrijk, prettig in de omgang.

Dank je wel! We hebben het graag gedaan.

Lilienthalplein 27

9501 XP Stadskanaal