Zeer goede voorlichting

Zeer kundig en hulpvaardig in het zoeken van een goede hypotheekverstrekker

Vragen worden ook per mail snel beantwoord, prima service!

Voor ons was het de eerste keer en we zijn zo goed geholpen! We raden ze zeker aan bij andere mensen!

Er wordt goed geluisterd naar uw wensen. Alles wordt goed uitgelegd ,zo wel naar de voor en nadelen en vooral ze nemen de tijd. Altijd vriendelijk en bereid om tussentijds even wat vragen te beantwoorden Indien dat nodig is. Kortom,wij Zijn er zeer te spreken over en raden iedereen aan om naar de hypotheker Stadskanaal te Gaan.

Goed, duidelijk, legt alles rustig uit en denkt met je mee.

Goed, ruim voldoende.

Deskundig en behulpzaam. Als je nog vragen hebt, kun je gewoon even bellen of langs gaan. Super geholpen met mijn hypotheek, verzekeringen en bijomende adviezen.

Weet waar hij over praat Komt zijn afspraken goed na Ben dik tevreden

Super goed geregeld binnen een zeer kort tijd bestek.

Ik ben uitstekend behandeld.

Goed advies gekregen bij het zoeken naar een passende hypotheek. Er werd tijd voor ons genomen, en duidelijke uitleg gegeven over onduidelijkheden

Ben erg tevreden! Goede ervaring!

Vriendelijke en eerlijke voorlichting. Advies voor ons blijf zitten waar je zit, met behoud van je huidige hypotheek. Goed advies en dat kosteloos,. Klasse.

Goed en duidelijk geïnformeerd over alles wat tijdens het kopen op je pad komt wat financiën betreft en bij vragen staat de deur altijd open.

Prettig contact, professioneel, deskundig

Deskundig advies van Eric. Keuze uit diverse aanbieders. Hypotheek was snel geregeld ondanks dat de werkgeversverklaring was afgekeurd omdat deze niet goed was gescand. Ook het feit dat het een zeer drukke periode was en de kerst voor de deur stond zorgde niet voor vertraging.

Omgang met de hypotheker als zeer prettig ervaren, ze denken met je mee.

Top,snel, vriendelijk, en duidelijke taal.

snel en adekwaat geholpen. Zeer tevreden! Sorry voor de late reactie. We hebben nog steeds geen internet (lang leve Ziggo) dus nu even op de Wifi van de buren.

Wij zijn uiterst tevreden over de kennis en kunde van Eric en Mariska. De verkoop en aankoop van onze oude en nieuwe woning verliep (door anderen veroorzaakt) geheel niet vlekkeloos. Doordat Eric en Mariska duidelijk aangaven wat wij moesten aanleveren is alles vlot afgehandeld, zonder problemen. Zij weten heel goed wat je allemaal aan documenten moet aanleveren, dat scheelt veel. We bedanken hen voor alle inzet, juist omdat het niet liep zoals normaal gesproken de bedoeling is.

Goede, duidelijke en snelle services. Persoonlijke situaties werd goed uitgelegd en er werd gezocht naar passend advies voor onze situaties. Het hele proces werd erg duidelijk uitgelegd.

Mede dankzij de Hypotheker was de overdracht van ons huis erg snel. We hebben goede informatie gekregen en ze denken ontzettend goed mee.

Duidelijk, goed en snel!

Lilienthalplein 27 9501 XP Stadskanaal