Zeer vriendelijke service

Vanwege de vakantie met verschillende hypotheekadviseurs gesproken, maar bij allemaal een heel goed gevoel. We zijn heel goed geholpen en zullen de hypotheker zeker aanbevelen

Topadviseur

Goed advies

uitstekend

zeer goed

Zeer deskundig en vriendelijk.

Overal moet je betalen , kon bij Hypotheker het beste

Fijne mensen , tenminste die mij geholpen heeft ...de rest weet ik niet

Kundig en met een lach

Komt afspraken na en neemt de tijd de situatie te bekijken en een goed advies te geven

duidelijk en eerlijk

neemt ook de belangen van de client mee in zijn advies. dus niet alleen op zijn verdiensten gefocust.

Prima financiële adviezen

Kom al jaren bij de hypotheker in Stadskanaal. Ze komen hun afspraken na, zijn zeer kundig en de fijne menswaardige benadering maakt dat ik elke keer weer de keuze maak om juist daar heen te gaan.

Hypotheek veranderd ivm lage rente. Daarbij op jullie advies hypotheek verhoogd voor een nieuwe keuken. Dus nu een nieuwe keuken rijker en de maandlasten zijn ook nog omlaag gegaan.

Betrouwbare en ervaren adviseur. Zoekt verder dan alleen naar de voor de hand liggende mogelijkheden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Super duidelijke uitleg, wordt goed meegedacht welke keuzes te maken, nazorg echter een puntje.

Geweldige service, staan met alles voor je klaar! Zeer tevreden

Tot nu toe één van de beste adviseur die ik ken.

Zeer tevreden.

Goede en vriendelijke uitleg. Adequaat. zeer meedenkend.

Goed geholpen bij ingewikkelde aanvraag

Top team, prettig om mee samen te werken.

Geduldig en vriendelijk. Uiteindelijk resultaat waar we om gevraagd hebben.

zeer vakkundig en goede dienstverlening,

Zeer goede ervaring met De Hypotheker in Stadskanaal. Bij het introductiegesprek hadden wij direct al een goed gevoel. Eric wist alles helder aan ons uit te leggen. Hypotheekaanvraag verliep vlekkeloos. Dankzij de Hypotheker hadden wij het eerder rond dan verwacht!

Erg vriendelijk, we zijn erg blij met hoe het allemaal geregeld is. Fijn dat er ook met je meegedacht wordt!

Veel kennis en ervaring,éen denkt goed mee in de situatie. Vandaar dat we ook voor de aankoop van onze volgende woning zeker weer bij adviseur E Herben terug komen.

prettig en kundig

De tijd nemen om een hypotheek te zoeken die bij jou past, en goede uitleg.

Over de Hypotheker