Prima begeleiding

Onze ervaring met de hypotheker is uitstekend, klantvriendelijk, duidelijke uitleg en goeie begeleiding.

Uitstekend advies en begeleiding bij keuze verhoging hypotheek

Betrokkenheid van de hypotheekadviseur Robert Elders bij verhoging hypotheek passend bij onze leefomstandigheid in deze tijd, waarbij alle tijd is genomen om de mogelijkheden toe te lichten.

passend advies, passende oplossingen

hoe wel wij tegen wat tegenvallers liepen heeft de adviseur er alles er aan gedaan om het te realiseren. fijn en persoonlijk contact.

Uitstekende begeleiding en service

Wij zijn niet echt gemakkelijke klanten en best kritisch. Wat ons goed is bevallen is dat ze daar goed en geduldig mee omgingen en ook aan de slag gingen met onze opmerkingen maar ook geduldg uitlegden als wij iets niet goed begrepen. kortom fijne samenwerking en solide hypotheek voor komende 30 jaat. Ook zeer nuttig het rapport met alles wat in je leven kan gebeuren en welke impact dat heeft. op je financien.

Professioneel, snel en vriendelijk!

Uitstekend geadviseerd door Robert Elders.

Betrouwbaar, integer en deskundig.

Ik had al eerder een goede ervaring bij de Hypotheker. Nu ik ging verhuizen ben ik gewoon weer teruggegaan, want ik was zeer tevreden en nu ben ik ook weer heel erg blij met de adviezen en de hulp.

10+ voor behulpzaamheid

Ik weet niks van hypotheken en andere geld-/verzekeringszaken, maar dankzij De Hypotheker begrijp ik nu waarvoor ik heb getekend en heb ik het beste aanbod ontvangen. Ze hebben me niet alleen geholpen met het regelen van een hypotheek, maar ook de zaken rondom het huis zelf (zoals verzekeringen) hebben ze voor me geregeld. Mijn vragen werden snel beantwoord, zelfs in deze Corona-tijd. Ik had telkens te maken met dezelfde twee adviseurs, waardoor ze precies wisten over welke zaak het ging. Dit gaf een gevoel van vertrouwen. Ik ben ontzettend blij dat ik voor De Hypotheker had gekozen en zal hier in de toekomst ook zeker terug komen!

Uitstekend advies en goede ontzorging

Personeel van de Hypotheker Tiel geven een vertrouwd gevoel. Goede expertise in materie waar je zelf niet compleet thuis in bent.

Maximale aandacht voor de klant en zijn vragen

Vriendelijke maar wel zakelijke benadering met een eindresultaat waarover wij tevreden zijn.

Zeer professioneel: duidelijk, snel, begrijpelijk, prettig, betrouwbaar en communicatief

Robert Elders is een professionele adviseur die goed luistert, prettig is in het contact en de hele hypotheekaanvraag en afwikkeling goed heeft begeleid. We zijn zeer tevreden!

Uitstekend advies op maat.

Een afspraak was supersnel gemaakt. Jeroen onze adviseur had binnen de kortste keren een maatwerk advies voor ons opgesteld. De verdere procedure liep op rolletjes mede dankzij de niet aflatende inzet van de administratieve medewerkers van De Hypotheker.

Geweldig geholpen!

Vanaf het eerste contact zijn we ontzettend goed begeleid in alle financiële stappen voor de aankoop van ons huis. Goede informatie en adviezen. Robert denkt echt met je mee. Helder proces. Al onze vragen per telefoon en mail werden heel snel opgepakt, door Robert maar ook door de collega's Saskia en Sjoerd. En uiteindelijk alles keurig binnen de tijd rond. Dat kan dus ook gewoon als je onderneemt, zoals wij ;-) Bedankt allemaal!

Ons contact met Robert Elders vonden we net zoals 5 jr. geleden, vertrouwenwekkend, reëel, professioneel, empathisch, en zeer ter zake kundig. Tijdens ons gesprek overzag hij ons totale plaatje, hij volgde ons denken en hielp ons onze eigen keuzes te maken. Beste Robert, dank daarvoor.

Goede ervaring!

We hebben goed advies gehad. Wanneer er problemen waren, werd dat snel opgelost. Ook konden we altijd bellen bij vragen of problemen! Ik raad de hypotheker bij iedereen aan!

pico bello

vakkundig, attent, betrokken, vertrouwingwekkend

Voor mijn Hypotheekaanvraag geholpen door Robert van de vestiging Tiel, zeer goed advies en zeer goed afgehandeld. De andere medewerkers van vestiging Tiel heb ik vaak telefonisch gesproken en ze hebben me altijd professioneel en zeer vriendelijk te woord gestaan hun wil ik ook graag bedanken.

Super goed geholpen

Zeer deskundig en doortastend.

Wij zijn uitermate tevreden met de geleverde diensten. De adviezen waren helder en begrijpelijk. Alles op tijd ondanks de tijdsdruk die in het aankooptraject aanwezig was.

Zorgeloos een goede hypotheek geregeld

Een voor mijn onbekend terrein maar dat was geen probleem, ze hebben me heel goed geïnformeerd en een goede hypotheek voor mij geregeld.

Vriendelijk,zakelijk en snel geholpen bij het verkrijgen van een passende hypotheek.

Op passende manier geholpen door het team van De Hypotheker in Tiel

Helder & duidelijk advies

De mensen van de hypotheker in Tiel hebben ons goed geholpen. Fijne ervaring.

Opnieuw goede en vriendelijke advisering!

Robert Elders begrijpt snel wat de vraag is, denkt goed mee over mogelijkheden, heeft voor een gesprek al veel uitgezocht, waarschuwt voor eventuele risico's, heeft oog voor het totale financiële plaatje en is altijd beschikbaar voor vragen.

Je kijgt hier volledige uitleg en heb je dan toch nog vragen, dan worden die beantwoordt. Je krijgt het gevoel dat je er toe doet als klant. Dit vinden wij een grote plus.

Super snelle goed geadviseerde hypotheek-ervaring

I.v.m. met haast, welke geboden was bij de aanschaf van onze nieuwbouw woning, bij de Hypotheker Tiel terecht gekomen omdat 2 banken deze snelle service niet konden/wilden bieden.

Deskundig en op maat advies

Zeer deskundige hypotheekadviseur met oog voor de persoonlijke context van de klant. Is flexibel, oplossingsgericht, reageert snel en denkt mee.

Oude Haven 75

4001 LZ Tiel