Voor de 3e keer goed geholpen

3x een woning gekocht 3x laten adviseren door de hypotheker in Tiel 3x goed geholpen komt er een 4e keer dan laat ik me weer adviseren door de hypotheker in Tiel

Uitstekende service en ze denken met je mee!

Er werd goed naar ons geluisterd, onze adviseur had veel kennis, en ze denken goed met je mee. Ze sturen herinneringen voor belangrijke data en hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. De Hypotheker is ons uitstekend bevallen!

Uitstekend op maat service ontvangen

Professioneel en deskundig geadviseerd door Robert Elders. Enorm goed geholpen. Ik zal hem zeker aanraden bij vrienden en kennissen!

Prima adviseurs en fijn geholpen

Dit traject heb ik als zeer prettig ervaren. Korte lijnen. Duidelijke antwoorden. Correct geholpen. Kom hier zeker terug.

Top alles goed geregeld

Top alles goed geregeld

Goed advies gehad.

Altijd prettig en snel en goed geholpen. Zowel door de hypotheek adviseur Robert Elders, maar het hele team eromheen.

Zeer goed!

Door de medewerkers van de Hypotheker weer (wij maakten voor de vierde keer gebruik van deze dienst) bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen met onze aanvraag. De adviseurs en ondersteuning zijn snel, vriendelijk en doen er álles aan om de aanvraag soepel te laten verlopen. Top gewoon :-)

Helder, eerlijk en realistisch advies

Wij hebben ons adviestraject als zeer positief ervaren. Ernst was helder (het was immers onze 1e hypotheekaanvraag), eerlijk en realistisch.

helemaal Top!

Alles prima geregeld!

Goed hypotheekadvies gehad!

Voor de tweede keer een goed hypotheekadvies gehad bij de Hypotheker. Beveel hem graag aan bij mijn familie en vrienden. Onafhankelijk en ideeen waar ik zelf niet op zou komen.

Goed geholpen, goed meegedacht, alles werd goed uitgelegd.

Goed advies, goede communicatie en snelle afhandeling

Zie hierboven

Geweldige begeleiding voor onze hypotheek aanvraagg

Een betere begeleiding kunnen wij ons niet wensen. Perfecte terugkoppeling op al onze vragen. Hypotheker Tiel, ga zo door!

Hypotheker Tiel heeft mij uitstekend geholpen

Na lang wikken en wegen besloten om een verbouwing te laten plaatsvinden. Veel overleg gehad met Hypotheker Tiel over de vorm de financiering. De hulp en uitleg waren helder en duidelijk en uiteindelijk is de financiering ook nog rond gekomen op het gewenste tijdstip.

Uitermate goed, duidelijk en snel geholpen.

Contact met De Hypotheker was zeer goed. Als er vragen waren dan kregen we direct antwoord.

Alles perfect geregeld

Gewoon zeer tevreden ,Zeer behulpzaam bij alles en zeer veel kennis

zeer goed geholpen

vriendelijke mensen ,en zoeken goed naar de hypotheek die bij je past. kan altijd bellen voor vragen.wij voelde ons erg op ons gemak.en zeer goed geholpen

Mensen met kennis

Goed geholpen waar het bij een ander stopt gaat het bij de hypotheker door. Top

Heel attent , klantvriendelijk en met kennis van zaken geregeld.

Vanaf advies gesprek tot en met passeren van de hypotheekakte is het bijzonder snel en uitstekend verlopen.

Uitstekende begeleiding

Volledig ontzorgd door het team van De Hypotheker Tiel voor wat betreft het oversluiten en passeren van mijn hypotheek. Duidelijke en heldere informatie. Vooral het snelle communiceren en de tijd nemen voor mijn vragen is mij zeer goed bevallen! Niets was teveel. Fijn informeel contact, formeel wanneer het nodig was. Al met al zeer tevreden over mijn adviseur, het team en de geleverde diensten!

Hele fijne afhandeling en heel begripvol!

Wij zijn heel blij met de persoonlijke en geweldige afhandeling om onze hypotheek rond te krijgen. Er werd meegedacht met ons, ingespeeld op onze wensen en we vonden het fijn dat we zo goed werden bijgestaan.

Duidelijkheid

De adviseur heeft alle opties met ons doorgesproken op een prettige manier en de keuze aan ons zelf overgelaten. Korte lijnen bij vragen.

Prima begeleiding

Onze ervaring met de hypotheker is uitstekend, klantvriendelijk, duidelijke uitleg en goeie begeleiding.

Uitstekend advies en begeleiding bij keuze verhoging hypotheek

Betrokkenheid van de hypotheekadviseur Robert Elders bij verhoging hypotheek passend bij onze leefomstandigheid in deze tijd, waarbij alle tijd is genomen om de mogelijkheden toe te lichten.

Oude Haven 75 4001 LZ Tiel

Over de Hypotheker