Hulpvaardig. Menselijk

Klantvriendelijk. Hulpvaardig en de mens telt

Een goede hypotheek, snel geregeld

Onze vraag werd snel in behandeling genomen. We kregen goede adviezen, voor een voordelige hypotheek die prima bij ons past. Bedankt Robert/Hypotheker, we zijn erg blij met deze hypotheek! Fijn dat onze aanvraag zo snel en goed is behandeld.

Ondanks spannende momenten toch onze hypotheek snel en kundig geregeld!

Duidelijk advies,meegekeken naar alle wensen voor de beste oplossing. Online omgeving werkt goed. Aanvraag met succes afgerond

Veel contact gehad met de hypotheker, staan je snel te woord. Altijd bereikbaar. Zeker aan te raden! Weten waar ze over praten!

prima service

Klantvriendelijk, snelle afhandeling.

Kundig, betrouwbaar en snel.

De adviseur was kundig en kwam zeer betrouwbaar over. Helaas werd hij ziek en werd onze case overgenomen door zijn collega. Hierdoor liep het wat minder soepel. Uiteindelijk is het allemaal goed opgepakt.

Begrijpelijke en kundige advies

We zijn goed geholpen door Robert met duidelijk en zo als we het nu kunnen zien goed advies.

Goede ervaring met zowel adviseur als de medewerkers

Al onze vragen zijn beantwoord door zowel de adviseur als medewerker(s). Top! Veel werk uit handen genomen. Alleen de hoeveelheid informatie die je moet aanleveren voor de bank vond ik zelf een beetje "over de top". Het is net of zij (de financiële instantie) je niet vertrouwen. Maar het is niet anders.

vriendelijk, attent en betrouwbaar.

Ik ben uitstekend door de adviseur geholpen. Ondanks de corona problemen is de service, met wat aanpassingen, gewoon doorgegaan. Wij beiden danken het hele team van harte.

Super goed geholpen

De heer Karthein heeft mij hypotheekadvies gegeven en heeft echt de tijd voor mij genomen. Alle verschillende opties berekend. Meerdere malen. Dit heeft flink wat tijd in beslag genomen. Het heeft er uiteindelijk in geresulteerd dat ik de best mogelijke optie heb gekregen. Een mooie hypotheek tegen een scherp tarief. Hij heeft er veel werk aan gehad maar is steeds geduldig geweest en elk contact wat ik had was prettig en begripvol. Waarbij steeds maximaal rekening is gehouden met mijn wensen. Ik ben een hele tevreden klant!

Prettige samenwerking

Voorgesprek prettig verlopen. Alles wat besproken was is nagekomen . Complimenten voor Stef Karthein.

Betrokken, vriendelijk en ervaren.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke medewerkers en zeer goede service.

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen

Perfecte dienstverlening

Robert Elders is professioneel adviseur, denkt goed mee, is servicegericht, reageert snel en is bovenal een prettige gesprekspartner.

Robert Elders, Merel vd Linden en haar collega hebben mij fantastisch geholpen!

Robert is veruit de meest deskundige en klantvriendelijke hypotheekadviseur die ik ken. Hij heeft mij heel duidelijk uitgelegd wat er van mij verwacht werd en wat hij ging doen voor mij en in welk tijdsbestek. Alles wat hij gezegd had te doen, deed hij ook, en telkens checkte hij of ik het ook snapte.. En alles was ook ruim binnen de tijd geregeld. Merel had altijd tijd voor mijn vragen, ook zonder afspraak nam ze tijd voor mij. Ik ben een super tevreden en blije klant, en de Hypotheker mag super blij zijn met zulke medewerkers. Nogmaals hartelijk dank!

Mijn ervaring beschrijft ik als een zeer tevreden klanten met de manier waarop werd begeleid en zou zonder enkele aarzeling jullie aan andere aanbevelen.

Heel erg goed geholpen met alles!!

Heel erg goed geholpen met alles!!

Super goede ervaring!

Wij hebben al vaker goede ervaringen met de hypotheker in Tiel gehad. Er werken vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben. Als er wat is krijg je snel reactie en er wordt goed met je meegedacht.

Duidelijk en eerlijk advies

Wij zijn zeer goed geholpen door Robert. Eerlijk advies, alle voors en tegens op tafel en duidelijk wat de kosten gingen zijn. Heel blij met het huis wat we hiermee hebben kunnen kopen.

Goed advies en snel proces

grondig advies

positief, deskundig, prettig, open en vriendelijk contact en de bereidheid e.e.a.uit te leggen

ik heb zowel met de heer Ernst van Luijken als met zijn collega's in Tiel een prima traject doorlopen waarbij naast deskundige raad en advies ook ieders behulpzaamheid een voor mij belangrijke rol heeft gespeeld. Kortom een vriendelijk , rustig , geduldig en open en toegankelijk contact.

Snel, deskundig en op maat!

Dankzij de Hypotheker Tiel was mijn tweede hypotheek snel geregeld. Er werd goed naar mijn persoonlijke situatie gekeken en een advies op maat gegeven. Daarnaast zijn de medewerkers ook nog eens heel vriendelijk.

Uitstekende advisering en dienstverlening.

Vanaf het eerste contact tot de laatste handeling zijn wij uitstekend geholpen. Al eerder hebben wij de Hypotheker ingeschakeld en de daarbij opgedane positieve ervaringen zijn voor ons aanleiding geweest weer met de Hypotheker in zee te gaan. Robert Elders gesteund door Saskia en Merel hebben niet alleen weer uitstekend werk geleverd maar ook op een prettige zeer klantvriendelijke wijze. Wij kunnen de Hypotheker zonder enig voorbehoud aanbevelen.

Maatwerk, fijne adviseur en vlotte communicatie

Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Goed en kundig advies gehad. Vlotte doorlooptijd.

Over de Hypotheker