Super service

We kwamen met een verzoek tot oversluiten maar door persoonlijke omstandigheden zou dit erg lastig worden/ zijn. We zijn door de betreffende medewerker uitstekend voorzien van informatie en hij heeft veel voor ons betekend met als resultaat een oversluiting van de hypotheek. Dit scheelt ons de helft van het oorspronkelijke hypotheekbedrag. We zijn hem om die reden erg dankbaar voor de inzet. Het geeft ons weer veel financiele ruimte.

Uitstekende begeleiding

Goede info vragen worden snel en correct behandeld.

Prima geholpen

Ik wilde graag de hypotheek op mijn naam laten overschrijven na een scheiding. Dit is allemaal prima afgehandeld door de Hypotheker. Vragen werden goed en snel afgehandeld en het contact heb ik als prettig ervaren.

Betrokken goed bereikbaar en korte lijnen

Uitermate positief

Meteen vanaf het eerste gesprek hadden wij een goed gevoel. Alles wordt duidelijk uitgelegd en ze nemen hier ook de tijd voor. De persoonlijke benadering en de snelle reactie worden zeer positief ervaren

Perfecte service!

Zeer behulpzaam team en verlenen uitstekende service! Er werd een duidelijke uitleg gegeven van de verschillende mogelijkheden en een goed bijpassend advies! De Hypotheker is goed bereikbaar en onze vragen werden snel beantwoord De afhandeling verliep zeer vlot en correct. Kortom wij zijn zeer tevreden en kunnen het team van de hypotheek zeker aanbevelen!

klantvriendelijk

zeer tevreden hoe de zaken afgehandeld zijn

Deskundig advies en snelle terugkoppeling

Fijne ervaring met goed advies en terugkoppeling.

zeer vriendelijk

ze hebben mij goed overal mee geholpen dat ik mijn huis kon kopen. thnx gr gwillemsen

Service met een persoonlijke touch

Wij hebben ons traject bij de Hypotheker als zeer fijn ervaren. We konden met al onze vragen terecht bij onze adviseur en hij gaf hier een eerlijk antwoord op. Daarnaast toonde hij ook persoonlijke interesse en was het een korte lijn als we iets nodig hadden. Top service!

Deskundig, efficiënt, servicegericht

Prettige gesprekken waarbij goed wordt geluisterd naar de wens, goed advies en er wordt je veel werk uit handen genomen.

Zeer prettig samenwerking en willen graag meedenken.

Sinds 1987 maken wij al gebruik van de kennis en dienstverlening. Dit naar volle tevredenheid.

Snel, duidelijk en naar wens mijn hypotheek geregeld.

Om mijn hypotheek af te sluiten heb ik contact gezocht met de Hypotheker. Tijdens het eerste intake gesprek kreeg ik al direct een goed beeld van de mogelijkheden die voor mijn situatie zouden kunnen passen, inclusief concrete voorbeelden. In de gesprekken daarna zijn deze mogelijkheden verder in detail uitgewerkt en heeft de Hypotheker mij geholpen de keuze goed te kunnen maken voor de voor mij meest passende hypotheek. De uitkomst is beter en gunstiger dan ik dat zelf had kunnen verzinnen. De verdere afhandeling van de daadwerkelijke hypotheek aanvraag ging in mijn geval soepel en snel. Ik heb het als een prettige manier ervaren om mijn hypotheek te regelen.

Snel en doortastend

Goed geholpen. Prima advies. Adequate afhandeling

Uitstekende behandeling, afspraak is afspraak!

Duidelijk en met zorg uitgevoerd. Geen loze beloften zoals bij de ABN-AMRO.

Uitstekende begeleiding.

Wij zijn geholpen door Damien Dikkers. Van begin tot eind een goede begeleiding. Ook in de oriëntatiefase is geen enkele vraag te veel. Goede communicatie en snelle afhandeling.

Betrokken en professioneel

Mijn partner en ik zijn heel prettig gelopen door Daniël en Esther tijdens de koop van onze eerste woning. Op voorhand van de koop hadden wij al een advies gesprek gehad met Daniël, waarna wij hebben besloten met de Hypotheker verder te gaan. Dit omdat er tijden het eerste gesprek een goede sfeer hing en de noodzakelijke informatie besproken werd. Er is ons na het kopen onder voorbehoud veel uitgelegd over de mogelijkheden m.b.t. een bouwdepot en de geadviseerde verzekeringen en renteperiodes. Ondanks de Corona periode hebben wij het contact ervaren als nauw. We zijn eenmalig op kantoor geweest en hebben veel mail contact gehad over de vervolg stappen. Dit is voor ons erg prettig geweest, omdat het onze eerste koopwoning was. Beiden waren goed bereikbaar en hebben onze ervaring gemoedelijk laten verlopen.

Helemaal top!

Na een eerste gesprek bij de Hypotheker waar de mogelijkheden werden bekeken, kregen wij na ongeveer 'n week bericht over wat er mogelijk was. Al met al na zo'n anderhalve maand met ook nog de feestdagen daar tussen, is de zaak in kannen en kruiken! Wij zijn dan ook dik tevreden met de mensen die wij hebben leren kennen zoals, Daniël Tichelaar en Esther Holtkamp!

Uitstekende begeleiding tijdens het gehele hypotheek traject

Gekozen voor Zelfzeker. Dit traject verliep meer dan voortreffelijk dankzij de telefonische ondersteuning vanuit het hoofdkantoor en daarna de persoonlijke ondersteuning door Janine en Henk van de vestiging in Enschede. De hypotheek was in sneltreinvaart geregeld ondanks de enorme drukte in de betreffende periode(juli 2020). Niets dan lof! Op zeker aan te bevelen.

Erg goed. We hebben een duidelijk uitleg gehad, het contact per (voornamelijk mail) verliep goed en snel. Als iets niet helemaal duidelijk was kregen we altijd een duidelijk uitleg.

Fantastisch!

Na een prettig online oriënterend gesprek over eventueel oversluiten met Henk Arkema heeft hij e.e.a. voor ons uitgezocht. Henk kwam met een voor ons zeer aantrekkelijk rente aanbod. Dankzij de geweldige inzet van Henk en Jeanine konden we vlak voor Kerst al naar de notaris. Wij zijn zeer tevreden over hun service!

Prettig en duidelijk!

We hebben een zeer prettig gesprek gehad op het kantoor in Enschede, ondanks de corona maatregelingen. Er werd mee gedacht en samen zijn we tot een goed en passend resultaat gekomen.

Fijne hulp bij administratieve rompslomp

Huis verkopen, appartement gekocht, hypotheek regelen. Wat een gedoe! Zo blij met de hulp van Damian. Hij had altijd tijd om mijn vragen te beantwoorden. En ook slim advies omdat er ineens een erfenis mijn kant op kwam.

Goed!

Wij hebben de dienstverlening als prettig en persoonlijk ervaren.

Behulpzaam, duidelijk en prettig gesprek

De hypotheker heeft ons vanaf het eerste gesprek door het gehele proces geleid. Een duidelijke uitleg met een goed advies.

Kuipersdijk 18

7512 CH Enschede