Betrokken, attent, meedenkend, zorgvuldig, correct en zeer klantvriendelijk

Het contact met de verschillende personen werkzaam bij de Hypotheker Enschede heb ik ervaren als betrokken ,attent, meedenkend , zorgvuldig, correct en zeer klantvriendelijk. Toen bleek tijdens het hele proces dat er zaken in het verleden foutief waren geregistreerd in het kadaster werd dat snel en direct door verantwoordelijke betrokkene hersteld na bemiddeling door de hypotheker. Ook een taxatie die toch moest plaatsvinden werd snel en profesioneel opgepakt door een makelaar/taxateur na bemiddeling door de hypotheker. Maw een compleet pakket werd aangeboden en op prettige wijze doorlopen en volbracht. Mijn dank hiervoor!

Prima geadviseerd en geholpen alles is voor ons gedaan. Grote klasse

zeer prettig en duidelijk advies

De hypotheekadviseur was duidelijk en prettig wat betreft zijn uitleg over wat er mogelijk was. Alle vragen werden duidelijk beantwoord. Er werd naar ons geluisterd en werd duidelijk overgezet naar wat wij graag wilden. Ook de verdere afhandeling zoals het aanleveren van de benodigde stukken en onze vragen daarover werden snel beantwoord.Zowel de adviseur als zijn collega's waren vriendelijk en voor hen was geen moeite teveel.

Helemaal goed , snelle en prettige service

Snelle en prettige service ontvangen , voor het ophogen van het bouwdepot.

Persoonlijk, betrokken, snel en goed bereikbaar!

Adequaat en goed voorzien van mogelijkheden! helder en duidelijke taal!

van begin tot eind zeer accuraat behandeld

goede afhandeling van desbetreffende zaken, zowel digitaal als persoonlijk.

Duidelijke goede informatie die goed aansloot bij onze omstandigheden Snelle reacties op acties die ondernomen moesten worden Alles keurig en volgens afspraak afgehandeld

Geweldig!!!

Mijn ervaring met de Hypotheker Enschede was geweldig. Zij hebben kennis van zaken, zijn klantvriendelijk en hebben veel humor. Op al mijn vragen hadden het juiste antwoord in begrijpelijk Nederlands. Voor mij zijn het toppers.

Zeer snel, vriendelijk en correct geholpen

Onze vraag, advies en uiteindelijke aanvraag voor de hypotheek is zeer snel verlopen. Het gehele traject zat er vaart in en konden we snel door met het aanleveren van onze documenten. Daarnaast is het zeer makkelijk dit allemaal online te kunnen doen.

Fijn personeel wat ons verzoek en de daaruit voortvloeiende opdracht correct heeft uitgevoerd. Wat ons tegen is gevallen zijn de kosten die de hypotheker in rekening brengt. Dit bedrag zal vallen onder wet- en regelgeving maar gezien de tijdsinvesterig wel erg hoog. Meer dan 2300,- euro voor een gesprek en wat administratieve handelingen is niet niks.

Hele aardige mensen, enorm behulpzaam, eerlijk, snel en ontzettend kundig. Bedankt !

Een goede ervaring mee gehad

Wij zijn blij met de adviseur die ons alles goed heeft uitgelegd. Hij heeft nogal gezeur gehad met de oude hypotheek verstrekker maar goed heeft opgelost.

Duidelijk

geen verstand van Hypotheken maar alles werd duidelijk uitgelegd en ook de verschillende mogelijkheden. zelfs een 'andere' adviseur bevestigde deze opzet. na akkoord hoef je niets meer te doen, alles wordt geregeld ideaal!

Ik ben adequaat en zeer vriendelijk geholpen.

Deskundig en snel afgehandeld

Wat erg fijn was is dat de completering van het dossier snel is afgehandeld. Voor ons gevoel zat De Hypotheker er bovenop zodat we dit jaar nog de akte konden passeren bij de notaris. Het advies was ook prettig omdat wij onze maandlasten aanzienlijk omlaag hebben kunnen brengen wat weer andere zaken mogelijk maakt voor ons om te doen.

Zeer goede ervaring.

Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Bij een adviesgesprek wordt er tijd voor genomen en er wordt goed geluisterd naar je wensen.

snel, gemakkelijk en vriendelijk

ik vond het allemaal snel en gemakkelijk verlopen. ja het is veel gedoe en geregel, ook qua documenten maar dat hoort er eenmaal bij. de werknemers van de hypotheker zullen altijd helpen.

Goede service, duidelijke uitleg

Onze ervaring met de Hypotheker Enschede is uitstekend! Heel helder en duidelijk, zo weet je direct waar je aan toe bent. Mochten wij vragen hebben konden we altijd mailen, waardoor we snel, vriendelijk en een duidelijk antwoord kregen. De communicatie was goed. De Hypotheker Enschede zouden wij zeker aanraden!

Duidelijk

Onze ervaring is dat jullie erg duidelijk en hulpvaardig zijn. Er werd goed met ons gecommuniceerd. We zijn niet zo handig met computers maar werden erg goed geholpen om alle papieren op de goede plaats te krijgen.

Vriendelijk, deskundig advies

Wij hebben onze adviseur als zeer prettig ervaren. Helder en duidelijk in zijn uitleg, goed in staat om onze wensen te vertalen en ons daarin van een juist advies te voorzien. Zonder de serieuze kant uit het oog te verliezen waren de gesprekken voorzien van de nodige luchtigheid en humor, ook dit hebben wij als prettig ervaren. (Behalve als Fc Twente moest spelen, dan gaf hij niet thuis :) )

Uitmundende ervaring bij het oversluiten van een hypotheek

De Hypotheker is een aanrader als het gaat om het afsluiten en/of oversluiten van een hypotheek. De rust, de kennis en de manier van hulp is als enorm prettig ervaren! Het advies is een hele uitgebreide, die keurig wordt toegelicht waardoor het voor ons heel eenvoudig is om een overwogen keuze te kunnen maken. Wij zijn enorm verrast door deze manier van het meedenken met de klant.

Kundig advies van betrokken mensen

Adequaat en kundig advies. Geen vraag bleef onbeantwoord. Reactie snelheid was hoog. En dat alles bij een uitdagende hypotheekaanvraag.

Alles wordt prima geregeld

Zowel bij de eerste afspraak konden we onze wensen bespreekbaar maken en werd alles in gang gezet om ons een prima hypotheek te bezorgen met een goede rentestand.Al met al kunnen we de Hypotheker aanbevelen.Bedankt Daniël en Katja .

Duidelijk en snel advies in voordeel van ons.

Ik had de Hypotheker jaaaaren geleden al moeten inschakelen. Steeds met de Rabobank in gesprek geweest en we hadden een goede hypotheek volgens hun. Nu blijkt dat we meer dan de helft hadden kunnen besparen. Dus ik raad iedereen aan om eerst langs de Hypotheker te gaan. Binnen een paar minuten krijg je een bedrag wat je per maand moet betalen. Met de beste voorwaarden. Ik heb geen aandelen daar, maar ik zou zo reclame voor ze willen maken.

Super geholpen bij vinden van de perfecte hypotheek voor ons.

Wij zijn super geholpen bij het vinden van de perfecte hypotheek voor ons. Dit was onze eerste koopwoning en er werd alle tijd voor ons genomen, om alles uit te leggen. Wij konden altijd bellen of mailen met vragen. Onze ervaring met de Hypotheker is geheel positief. Wij zouden de Hypotheker aan iedereen aanbevelen.

Kuipersdijk 18 7512 CH Enschede

Over de Hypotheker