Duidelijk gesprek, Tamara neemt de tijd voor je en is heel volledig. Erg prettig en een goede basis voor de toekomst!

We werden heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Heel erg tevreden over het gesprek.

Oriëntatie gesprek is positief ervaren. Denken in oplossingen heeft mij doen besluiten verder on gesprek te gaan om juiste oplossing te vinden.

Helder en duidelijk advies. Anticipeert goed op de behoefte/wensen van de klant.

Prima gesprek met dhr. F. Quant. Geïnteresseerd in onze situatie en alle mogelijkheden voorgelegd.

Een erg fijn, behulpzaam en inzichtgevend gesprek gehad.

Heb goeie ervaring en ga zeker terug voor een volgend advies

Fijn open en oriënterend gesprek gehad. We hebben het gevoel dat de tijd voor ons genomen werd. Goed gevoel aan over gehouden.

Prima ervaring met uw hypotheekadviseur Micheal van Saagsveld.

Prettige gesprekken gehad met de adviseur. Naast het advies van de maximale hypotheek, en richting wij zaten te denken adviseert hij ook nog andere punten dan alleen het financiele gesprek. Denk hierbij aan nieuwbouw/bestaande bouw maar ook in aankoop en verkoop makelaar. Dit aangezien ze bij deze hypotheker vaker te maken hebben met deze personen dan wij zelf hebben.

Prima begeleiding, uitleg, service en geestdrift van Ramon Bouman ! Alles top !

Over de Hypotheker