Duidelijk en helder

Duidelijk en helder alles uitgelegd. Elke vraag volledig uitgelegd en altijd alle tijd voor je.

Slechte communicatie met adviseur

Vanaf begin heeft hij de verkeerde naam gebruikt ondanks mijn melding dat deze niet goed is. Deze mail is ook verkeerd geadresseerd. Hij communiceerde alleen met mijn man en vermelde mij bijna nooit in de Cc. Afspraken werden slecht nageleefd. Had het gevoel overal achteraan te moeten. Aan het begin gemeld dat het geld op een bepaalde datum bij de notaris moest zijn. Aangegeven dat ik ruim daarvoor de hypotheek rond wilde hebben. Uiteindelijk met veel stress op de dag af gelukt. Het proces heeft onnodig veel stress opgeleverd, voelde mij niet ontzorgd.

Voldoende deskundigheid met verbeterpunten

Positief: -goed overzicht over hypotheekaanbieders en hypotheekvormen. -Vriendelijke mensen. Verbeterpunten: -Aantal documenten moesten meerdere malen worden aangeleverd. eerst via mail en daarna nogmaals uploaden in portal. Ook meerdere aanleverrondes. -Communicatie over voortgang en benodigde acties kan beter. -we voelden ons daardoor niet ontzorgd en hadden zelf het gevoel dat we ' er bovenop' moesten blijven zitten.

Professioneel, deskundig en helder

Op basis van de vraag een hele duidelijke en deskundige uitleg gekregen.

Geweldig en erg meedenkend

Iedere keer erg goed geholpen door De Hypotheker Alkmaar. Ze denken erg mee en ze willen het beste voor hun klanten. Ik zou ze dan ook van harte aanbevelen.

Mark hielp ons goed met advies voor onze uitdagingen

Geweldige service

Wij zijn tiptop geadviseerd. De bereikbaarheid was altijd goed en vragen werden snel en uitgebreid beantwoord.

Duidelijk advies

Goede adviseur fijne assistent. Deze twee hebben ons door het oerwoud van hypotheken geleid. Fijne mensen op het kantoor Alkmaar.

Zeer klantgerichte en klantvriendelijke mensen, zeer behulpzaam bij een lastig onderwerp

Ik weet niet heel veel van hypotheken, maar ik ben nu zeer op de hoogte door de kennis en kunde van de klantgerichte mensen van de Hypothker te Alkmaar

Alles vlot geregeld maar daarna weinig tot niks meer gehoord

erg jammer, toen alles zo goed als uitgezocht was en wij alleen nog maar hoefde te tekenen hoorde wij niks meer van de hypotheker. Verzekeringen moesten nog afgesloten worden en zelfs (misschien wat veelgevraagd van ons) geen felicitatie of dergelijks. Uiteindelijk zelf contact gezocht, daar kwam wel heel fijn gelijk reactie op. Wij kopen voor het eerst een huis, dus na tekenen vroegen wij ons wel af.. en nu? Is nu alles klaar en afgerond of...

Zeer tevreden klant

Ik ben voor de tweede keer bij de Hypotheker Alkmaar geweest, ondanks dat het niet om de hoek was. Netjes, nemen de tijd voor je, kijken naar alle mogelijkheden, leggen alles goed uit en luisteren goed naar je wensen. Super tevreden voor de tweede maal dus!

In 2 woorden: zeer tevreden

Onze adviseur kwam vanaf het eerste moment over als betrouwbaar en deskundig. Tijdens het zoeken naar een huis wisten wij precies in welke prijscategorie wij konden kijken. Tijdens het proces van het aankopen van een huis heeft onze adviseur erg fijn geholpen. Elke vraag werd goed uitgelegd en wij gingen elke keer zonder vragen de deur uit. Wij zijn zeer tevreden!

Net niet dat beetje extra

Misten begeleiding na akkoord geven hypotheek. Geen persoonlijke afhandeling

Super goede adviezen en hulp

Wij hebben het advies en jullie hulp als zeer prettig ervaren.

Uitstekende service en begeleiding.

Vanaf het 1e bezoek was ik tevreden over de communicatie en begeleiding. In mijn persoonlijke geval was het noodzakelijk om redelijk snel de aanvraag en alle benodigde informatie te regelen en te verstrekken. Hierbij word je uitstekend en helder toegelicht begeleid. Het gehele traject is uitstekend verlopen, en dankzij de Hypotheker heb ik een appartement kunnen kopen.

De adviseur neemt ruim de tijd om vragen te beantwoorden en is ook na werktijd beschikbaar. Prima service!

Wij konden heel snel terecht voor een gesprek. Onze adviseur heeft ons zeer goed geholpen. Heeft heel snel voor ons inzichtelijk gemaakt wat we kunnen lenen en wat de kosten zullen zijn.

Erg snel en doeltreffend geholpen.

Ben goed geholpen en ingelicht, het maken van een afspraak verliep soepel, snel en flexibel voor op welk tijdstip er een afspraak gemaakt kon worden. Ben zeer tevreden.

Vriendelijk,mevrouw gaf tips en mogelijkheden op financieel gebied waar ik niet aan gedacht had waarvan ik zou kunnen profiteren.

vergeet al het andere en laat de hypotheker de "rest"doen. de zin blijft JAZEKER DE HYPOTHEKER.

Vriendelijk personeel, eerlijk advies, moeite doen

professioneel, duidelijke uitleg, reëel, vriendelijk, meedenkend en zorgvuldig.

Wij vonden het een erg fijn gesprek, waarin alle mogelijkheden op het gebied van onze hypotheek. Hij heeft ons enorm geholpen en duidelijk verteld wat de mogelijkheden waren. Dank je wel voor de duidelijkheid en het fijne gesprek.

Wederom zijn wij goed voorgelicht met betrekking tot onze situatie en mogelijkheden. Het gesprek was erg verhelderend.

Geestersingel 27 1815 BA Alkmaar

Over de Hypotheker