Alles is conform afspraak verlopen waarbij wij in de periode tussen koop en plaatsing ook goed op de hoogte zijn gehouden. De mannen die bij ons zijn geweest werkten keurig en netjes en hebben goed uitgelegd wat ze precies hebben gedaan, en waarom. De periode tussen koop en installatie was erg lang maar ook dat is goed uitgelegd. Nu nog een beetje zon!

Goede service en communicatie

Goede service en fijne medewerkers

Alles perfect

Goede vaklui,vriendelijk , netjes opgeruimd en alles klopte waar het voor op papier stond

Kundig en prettig bedrijf

Het begon met een info avond, adviesgesprek en een offerte, gevolgd door telefonisch contact. Zonsimpel is niet opdringerig. Men werkt met degelijke Europese materialen. Op de dag van plaatsing is alles netjes en veilig geïnstalleerd, de monteurs ruimen alles op en laten de werkplek netjes achter. Nog een voordeel; het is een lokaal bedrijf.

prima geholpen door hun

ze waren netjes en we werden goed geholpen door hun

• Nazorg en Garantie

Heel correct, prettig en met deskundigheid verlopen. U

Het hele aankoopproces is erg correct en soepel verlopen. Ook de dag van de montage verliep in prettige sfeer en met grote deskundigheid.

Professionele aanpak en uitvoering

In goed overleg en volgens afspraak is in september een accu geplaatst voor de opslag van de door mijn zonnepanelen opgewekte energie. De installatie en in bedrijfstelling ging in een keer goed. Als ik vragen heb kan ik altijd terug vallen op mijn installateur.

• Nazorg en Garantie

Conform afspraken - zoals het hoort - gewerkt.

In het bijzonder lof aan de technische man, die prima werk heeft verricht en de aansluiting boven verwachting heeft kunnen uitvoeren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekend, er wordt netjes en accuraat gewerkt!

Fijne medewerkers, net en vriendelijk personeel! Prima! Het was het wachten waard

Vlotte installatie vriendelijk personeel

Een bedrijf dat gaat voor kwaliteit, wel zo duurzaam.... Duidelijke offerte, veel informatie. Goede voorbereiding, bij vragen altijd antwoord. Werkt veilig met eigen goedgekeurde steiger. Werkt netjes en vlot. Goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Topkwaliteit in materiaal en uitvoering

Heb recent 19 zonnepanelen laten plaatsen en hierbij ook de complete meterkast laten vernieuwen. Duidelijk afspraken vooraf en top kwaliteit geleverd in uitvoering en oplevering. Een dag later zag men vanuit de cloud monitoring van mijn Enphase systeem een storing in de verbruiksregistratie van mijn panelen. Dezelfde dag is dit supersnel verholpen door een vakkundig elektromonteur.

• Nazorg en Garantie

Werken correct van offerte tot uitvoering en garantie

Zeer positief

Alle stappen die hebben geleid tot plaatsing werden professioneel uitgevoerd! Uitvoering was keurig en werkplek werd opgeruimd achtergelaten.

Prettig

Goede ervaring. Net werk geleverd

• Nazorg en Garantie

Netjes, duidelijk, en professioneel als organisatie en kundig en betrokken monteurs

Zowel de 1 aanleg alswel de 2e aanleg voor extra panelen uitgevoerd door medewerkers zon simpel. En wederom vanaf contact tot oplevering netjes en professioneel geholpen. Het bedrijf straalt niet alleen uit dat het professioneel is maar is dit ook. Dus kan dan ook iedereen aanraden om bij Zonsimpel te kijken voor aanschaf zonnepanelen en dergelijke

• Nazorg en Garantie

Tevreden met de totale service en professionele kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden met de manier hoe Zonsimpel ons in het zonnepanelen en laadpaal proces heeft geloodst. De profesionaliteit en klantvriendelijkheid, ademd van hoog tot laag door het bedrijf. De nette afwerking op het dak en in huis is ook prima verlopen. Over de kwaliteit en duurzaamheid van de geleverde producten kan ik nu nog geen (te kort in werking) oordeel geven, maar ik maak mij daar geen enkele zorg over. Doordat Zonsimpel als één van de weinig gecertificeerde zonnenpanelen installateur in de regio werkt, geeft mij veel vertrouwen en garantie en service voor in de toekomst.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf, goede service, komt afspraken na. TOP!!

Goede ervaringen TOP bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Zonsimpel doet wat ze beloven! Stonden op de dag van montage op de afgesproken tijd voor de deur. Monteurs keurig werk afgeleverd. Geen rotzooi achtergelaten. Vakmensen!!

Goede service,

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel , vakmanschap

Zorgvuldig en vriendelijk

Zonsimpel is allereerst goed bereikbaar, reageren snel en concreet. Zonsimpel kwam eerst zelf en later samen met de leverancier van de warmtepomp langs, wensen en mogelijkheden zijn duidelijk besproken. Wij hebben een warmtepomp met bodembron laten installeren. De wens en mogelijkheid om tevens passief te koelen betekende een compleet nieuw leidingwerk en nieuwe radiatoren voor de bovenverdieping. Deze aanzienlijke ingreep werd allereerst goed gepland en vervolgens steeds in overleg met mij in fases uitgevoerd. De medewerkers werken professioneel en zijn uiterst prettig in omgang. Dit naar mij als klant maar ook onderling en naar andere partijen zoals leverancier warmtepomp of grondboorbedrijf (extern). Ik kan dit bedrijf dus alleen maar aanbevelen

• Nazorg en Garantie

Voor installatie van zonnepanelen en warmtepomp het juiste adres.

Zonnepanelen en warmtepomp geïnstalleerd door vakmensen. Van offerte tot oplevering alle afspraken keurig nagekomen. Een echte aanrader!!

• Nazorg en Garantie

Afspraken keurig nagekomen, vriendelijk en gemotiveerd personeel

Goed tevreden over het hele traject van adviseren tot aan installatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Helemaal tevreden, goed werk geleverd

Alles goed verlopen, alle afspraken nagekomen. Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

prima zonnepanelen

door het zonnige weer de afgelopen dagen, profiteren we van de energie opbrengst

Super tevreden

Na een prettig verlopen gesprek, ontvingen we binnen de afgesproken termijn de offerte. Deze was duidelijk. Na opdracht werd er tijdig en duidelijk gecommuniceerd. De plaatsing is naar tevredenheid gegaan. Er werd actief meegedacht. Ook met het eindresultaat zijn we meer dan tevreden.

Over Techniek Nederland