Persoonlijke service

Ik heb het contact met Dingelstad bloemen als zeer prettig ervaren. Ik heb telefonisch mijn wensen voor een rouw bloemstuk doorgegeven. Ze snapten precies wat ik bedoelde en de bloemstukken waren prachtig en groter dan ik dacht.

Zoals altijd: perfect verzorgd

De bestelde krans voor de dodenherdenking bij het monument in Echt was ook dit jaar weer prachtig qua kleur en uitvoering. Stichting Jongeren Ontmoeten Edith Stein Echt

Dank je wel voor de complimenten. We staan graag voor jullie klaar en zeker voor zo'n mooie en dankbare gelegenheid We mogen de geschiedenis niet vergeten. Jullie doen mooi werk om de jeugd hierbij te betrekken.

Uitstekend !!!

Uitstekend ben altijd tevreden fijne service. Leuk personeel altijd even vriendelijk. Nog veel reacties gekregen over het boeket bloemen dat bezorgd is geworden bij Peusen. Gr.

Dank voor het compliment. Fijn dat we voor jullie klaar konden staan.

Super, telefonisch geregeld, perfect uitgevoerd, bloemstuk naar wens afgeleverd

Ondanks de trieste gebeurtenis, een hart van rozen voor een overleden vriendin, ben ik blij dat ik via de bloemist hiermee mijn deelneming kon betuigen. ik kreeg via de telefoon een foto van het bloemstuk en een betaalbericht. De rest hebben zij geregeld, dank je wel nogmaals.

Dank voor het compliment. Fijn dat we voor jullie klaar konden staan. Heel veel sterkte verder.

persoonlijk en toegewijd

Erg fijne ervaring met bestellen en vrij laten samenstellen én bezorgen van bloemen op afstand. Persoonlijk en vriendelijk en een sjiek boeket wat zich onderscheid van de nominale boeketten

Heel fijn om te horen! Dankjewel Dennis!

** Dingelstad Echt ** .. daar moet je wezen Super !!

** Dingelstad Echt** daar kan je op bouwen .. service klantvriendelijk .. een bloemist die er is voor ... U .. Mij .. voor Ons .. Top bloemist

Bedankt voor je complimenten Richard! Fijn om te horen.

Prachtig boeket ontvangen

ook goede begeleiding omtrent de verzorging van de bloemen.

Snel en naar wens bezorgd. Top geregeld!

Ik bestel/koop bij allerlei gelegenheden bloemen bij Bloemenhuis Dingelstad. Men is altijd vriendelijk en accuraat. Deze keer heb ik mijn bestelling per mail gedaan en kreeg ik de volgende ochtend een bericht dat men het gelezen had en dat het zou worden geregeld. Vóór 12 uur stonden de bloemen bij de geadresseerde op tafel. Prima service !

Super service erg klantvriendelijk

Telefonisch besteld voor crematie in Echt, meteen meedenkend en aangeboden het te bezorgen bij crematorium zonder mij als klant te kennen super dat vertrouwen. Gezegd dat ik meteen wou betalen maar ook daar deed hij niet moeilijk over en ik kreeg tikkie pas dag na de crematie. Boeket was prachtig. Dank je, groetjes Irma.

Besteld vanuit het buitenland, goede bezorging, goede kwaliteit

bedankt we stonden graag voor u klaar Paul Elian en Martijn

Vanuit Den Helder besteld vriendelijke bediening en een super mooi boeket bezorgd op de afgesproken tijd

Top!!!!

zeer vriendelijk en behulpzaam bij telefonische bestelling.erg meedenkend.prachtig resultaat.

Prachtig

Na een week staan mijn bloemen er nog even mooi bij als op de dag dat ik ze gekregen heb. Prachtig gewoon

Wat fijn om te horen bedankt voor het compliment Paul Elian Martijn

gelukzalig

Als ik in deze winkel kom ga ik niet weg zonder iets gekocht te hebben. Of een prullarijtje, of een plant, plantenpot maar altijd blijft er iets aan mijn vingers hangen.Kom er dus heeeeeel erg graag. Vriendelijke bediening maar ook empathisch naar jou als klant. Vind ik in deze tijd bijzonder fijn.

Dank je voor al deze lof en vriendelijke woorden met vriendelijke groet Paul Elian Martijn

Zeer mooi droogboeket

Droogboeket Allerheiligen telefonisch besteld. Door Dingelstad gemaakt en op het graf van onze ouders gelegd. Erg mooi verzorgd.

we staan graag voor je klaar bedankt met vriendelijke groet Paul Elian Martijn

Service en kwaliteit helemaal top!

Gezien we met een aantal vriendinnen in Corona tijd niet naar de uitvaart van de moeder van een vriendin konden leek ons een boeket bezorgen een mooi gebaar. Ze heeft er bijna 2 weken van mogen genieten. Haar reactie: Lieverds....wat een prachtige bos bloemen heb ik mogen ontvangen... Wat een ontzettend lief gebaar... Een beetje van ons en een beetje van Bloemenhuis Dingelstad! Bedankt!

dank voor het compliment Paul, Elian en Martijn

Super bediening

Aangezien wij niet op locatie bloemen hebben besteld en wel indirect, bleek dat de ontvanger uiterst tevreden was over het boeket bloemen. Mooie kleuren en verschillende bloemen. Precies zoals wij ook verzocht hadden. De factuur is keurig per email naar ons toegestuurd en deze zal zeker z.s.m. betaald gaan worden.

Dank je wel voor de mooie complimenten Paul en Elian Bloemenhuis Dingelstad

Prachtig en verzorgd bloemstuk, met oog voor de wens van de klant

Prachtig en verzorgd bloemstuk, met oog voor de wens van de klant

Dank je wel We stonden graag voor jullie klaar Paul en Elian Bloemenhuis Dingelstad

Prima hoor!

Ook op rekening bloemen kunnen laten bezorgen. Goedkoper als dat je via internet besteld. Bloemen waren mooi aldus de krijgster

Goede service en heel vriendelijk personeel

Ik krijg alleszins een goed humeur , als ik er binnen loop.

dank je wel voor deze lieve reactie we staan graag voor jullie klaar groetjes Paul en Elian

Top! Helemaal naar verwachting!

Wij hadden aan Paul een korte omschrijving gegeven hoe wij het rouwstuk voor onze moeder graag wilden hebben. Al onze wensen waren precies goed verwerkt en het bloemstuk was zelfs boven verwachting! Ons mam had hem heel mooi gevonden. Onze dank!

Perfecte service op maat!

Wij hebben ons bruidsboeket en corsages besteld en zijn uiterst tevreden over de producten, de kwaliteit, het meedenken en de service van Dingelstad! De bloemen de we graag wilden werden besteld en de kleuren pasten perfect bij elkaar! Wij willen Paul Cleven en zijn team hartelijk bedanken voor het ‘kleuren’ van onze grote dag! Raoul en Cindy Lauffer

Dank je wel We stonden graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet Paul Cleven Bloemenhuis Dingelstad

Top service en prachtige bloemen

👍👍👍👍👍👍👍👍

Prima klantvriendelijke en persoonlijke service

Door omstandigheden waren we pas in staat om op het laatste moment de bestelling te plaatsen maar we werden uitstekend geholpen en het resultaat was schitterend!

Marktstraat 9 6101 HB Echt