Goede service en heel vriendelijk personeel

Ik krijg alleszins een goed humeur , als ik er binnen loop.

dank je wel voor deze lieve reactie we staan graag voor jullie klaar groetjes Paul en Elian

Top! Helemaal naar verwachting!

Wij hadden aan Paul een korte omschrijving gegeven hoe wij het rouwstuk voor onze moeder graag wilden hebben. Al onze wensen waren precies goed verwerkt en het bloemstuk was zelfs boven verwachting! Ons mam had hem heel mooi gevonden. Onze dank!

Dank je wel We stonden graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet Paul Cleven Bloemenhuis Dingelstad

Perfecte service op maat!

Wij hebben ons bruidsboeket en corsages besteld en zijn uiterst tevreden over de producten, de kwaliteit, het meedenken en de service van Dingelstad! De bloemen de we graag wilden werden besteld en de kleuren pasten perfect bij elkaar! Wij willen Paul Cleven en zijn team hartelijk bedanken voor het β€˜kleuren’ van onze grote dag! Raoul en Cindy Lauffer

Top service en prachtige bloemen

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Prima klantvriendelijke en persoonlijke service

Door omstandigheden waren we pas in staat om op het laatste moment de bestelling te plaatsen maar we werden uitstekend geholpen en het resultaat was schitterend!