De beste PT-opleiding in Nederland

Milo biedt een enorm omvangrijke doch specifieke opleiding aan voor PTs in spé. Ze weten de perfecte mix te vinden tussen theorie en praktijk door middel van sterke theoretische modules en zeer interactieve contactmomenten. De focus ligt daadwerkelijk op jouw ontwikkeling als coach. Perfect voor de beginner, maar zeker ook meer ervaren instructeurs die op zoek zijn naar meer.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen, erg veel vertrouwen in de deskundigheid van de instructeurs.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een certificaat en meerdere waardevolle ervaringen.

Significante en waardevolle groei als coach doorgemaakt.

Milo is een uitdagende opleiding, die zowel theoretisch als praktisch veel inhoud heeft. Ze gaan veel verder dan alleen de pure stof, maar kijken veel naar het grote plaatje. Onder leiding van ervaren mentoren wordt een comfortabele sfeer gecreëerd waar echt ruimte wordt gemaakt om te leren en ervaren!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of er voldoende verdieping zou zijn om mijn coaching skills te verbeteren.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Door verschillende inzichten als coach weer nieuwe tools geleerd.

Groei als mens, groei als trainer!

Ik ben wat onzeker begonnen aan de opleiding. Allemaal vragen zoals: kan ik het wel? Ben ik klaar voor? De opleiding is niet alleen kennis opdoen en leren over de menselijke anatomie maar draagt ook bij aan het creëren van een GROWTH-mindset als individu. De theorie wordt meteen vertaald naar de praktijk waarbij steeds de ‘waarom vraag’ centraal staat en je op een holistische manier leert kijken naar de werkelijkheid. Ik raad de opleiding van harte aan!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Hoe kan ik in 30 weken überhaupt zoveel kennis opdoen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een voldoende en een batterij aan kennis

Waarschijnlijk de beste PT opleiding van Nederland!

Fantastische en uitdagende opleiding met een goede balans tussen theorie en praktijk. Ik heb waardevolle feedback mogen ontvangen van alle trainers en ben in 30 weken tijd ook enorm gegroeid als persoon. Ik heb genoten van de opleiding en wil team Milo dan ook hartelijk bedanken!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Leren denken in bewegingen. Verbetering van coachingsvaardigheden. Certificaat behaald.

Wat een super ervaring!

Ik heb in 30 weken tijd zoveel geleerd. Elke les was super leerzaam en ik had elke keer zin in de lessen. Toffe docenten die je ook helpen als je het even niet meer weet tijdens de lessen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik hoopte dat ik de juiste info zou krijgen die ik nog miste uit mijn eerdere opleiding
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik heb precies de info geleerd die ik miste, super blij mee

Een ervaring die ik nooit had willen missen!

Alles wat ik zocht in een goede opleiding, vond ik bij MILO! De goede structuur en geleidelijke opbouw, de inhoud van de theorie, de praktijklessen, de begeleiding en deskundigheid van de mentoren, het enthousiasme en leergierigheid van de groep & de passie voor het vak dat in alles te zien is. Ik heb een enorme progressie gemaakt in 30 weken tijd. Een proces dat ik niet had willen missen! Ik ben nu klaar om vol zelfvertrouwen te bouwen aan mijn carrière als Personal Trainer.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het niet teveel zou zijn in combinatie met mijn werk & of ik er daardoor wel genoeg tijd en energie in zou kunnen steken.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het was inderdaad pittig, maar ik heb totaal geen spijt van mijn keuze. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb!

Nieuwe onderwerpen die heel waardevol is

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Een relaxte sfeer op de praktijk dagen en duidelijk overzicht online. Ik heb veel nieuwe aspecten geleerd en ook meer verduidelijking gekregen over onderwerpen die ik niet helemaal begreep. Top opleiding, voor iedereen waardevol!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Verbeterde zelfvertrouwen in training geven

Perfecte opleiding

Wat een fijne en leerzame opleiding. Op je eigen niveau de mogelijkheid te ontwikkelen tot een kundig personal trainer. Is de rug in een neutrale positie? Tripod stance? Bar path? Waar kijk je eigenlijk naar als je een oefening geeft? Precies de juiste hoeveelheid theorie vertaald naar de praktijklessen. Een rollercoaster aan emoties omdat je soms even niet meer op vertrouwd op je eigen kunnen, maar vanuit daar valt juist alles samen. Ik denk dat ik mijzelf van entertrainer naar professor, coach en entertainer heb kunnen ontwikkelen. Precies waar ik naar op zoek was. Ik kwam met het doel leren programmeren, om vervolgens met het oog van een professor naar de oefeningen die ik gaf te kijken. Dit heb ik stapje voor stapje weten te leren met een zeer goed eindresultaat waar ik heel mijn toekomst op zal voort borduren. Al met al een dikke aanrader!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Kan ik dit wel? Is het niveau niet te hoog? Past sit wel bij mijn leuke manier van training geven?
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ontwikkelt naar een kundig personal trainer

Een intense, vakkundige én leuke opleiding.

Toen ik 10 maanden geleden op het Milo aanmeldknopje klikte, had ik geen idee wat er me te wachten stond. Ik dacht tja... ik ben 19 jaar, studeer en werk 2 banen, maar ben een grote sportschool liefhebber en wist dat dit is wat ik wilde. Ik heb het met beide handen aangepakt en met alles wat ik kon heel hard gewerkt voor deze diploma. Het was super intens, het is vaak ten koste gegaan van andere dingen in mijn leven, maar ik wilde het halen en dat heb ik ook gedaan. Tijdens de zelfstudie verbreedde ik mijn interesse in bewegen nóg meer maar werd ik soms ook onzeker door de hoeveelheid aan kennis die ik maar in mijn brein moest gaan zien te proppen. Elke 3 weken kreeg ik weer een boost tijdens de praktijkles en viel echt alles op zijn plek. Lees jij dit, overweeg je de opleiding te gaan doen? Denk er goed over na, ben gemotiveerd maar vooral gedisciplineerd en zie het echt als een serieuze opleiding. Ik heb de hoeveelheid toen ter tijd enorm onderschat, maar als je iets wil bereiken, is niks onmogelijk. Bedankt alle mentoren! Zonder jullie had ik dat prachtige papiertje niet.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) kan ik het wel? gaat het niet teveel zijn?
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) ik kan het zeker, maar het is wel echt heel zwaar geweest

Top opleiding

Deskundig trainers met een passie voor het vak en voor de studenten! Fijne omgeving om te leren op een mooie locatie. Een hele uitgebreide online leeromgeving met heel veel informatie. Doordat de online leeromgeving herschreven werd tijdens ons traject zaten er nog best wat fouten in qua zinsopbouw of duidelijkheid. Dit is voor mij echt het enige verbeterpunt. Want de rest van de opleiding is top! Groot compliment naar de trainers, heb van iedere les genoten!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd

Top basis die mij vertrouwen geeft anderen goed te kunnen begeleiden op weg naar hun doelen

Mede dankzij de MILO opleiding heb ik het gevoel een goede basis te hebben waarmee ik mensen - als beginnende trainer en coach - op een verantwoorde manier kan begeleiden op weg naar hun doelen. Tijdens de opleiding heb ik essentiële inzichten verkregen, zowel theorie- als ook praktijkgericht. Wat ik persoonlijk erg fijn vond was de focus op techniek en functioneel trainen. Verder was het erg inspirerend om van de verschillende stylen van de ervarene MILO mentoren te leren. Ook de Vondelgyms, waar de opleidingsdagen gefaciliteerd worden zijn een motiverende omgeving. Super blij en tevreden om voor MILO gekozen te hebben!! :-)

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik twijfelde of ik zelf al genoeg krachttrainingservaring had en of het haalbaar zou zijn naast een fulltime+ baan.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben geslaagd. :-) Moet wel eerlijk toegeven dat het pittig is als je het maximum uit de opleiding wilt halen naast een 40uren+ baan.

De extra kennis die ik zocht!

Ik heb al redelijk wat opleidingen gedaan en ervaring mogen opdoen als Personal Trainster en (online) Coach. Met een eigen coaching team vind ik het dan ook belangrijk om me te blijven ontwikkelen op het gebied van training. Hoewel programmeren me altijd al wel goed af ging, wilde ik net iets dieper in gaan op de biomechanica en de anatomie. Bij MILO zit je hiervoor op de goede plek! Ik heb veel geleerd over deze onderwerpen, maar ook over het denken in bewegen ipv in oefeningen & het geven van gerichtere feedback tijdens PT's. Zeker een aanrader!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Weinig!
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) GESLAAGD!

Blootstellend, Uitdagend & Bekrachtigend

Ik trainde al 5 jaar intensief in de sportschool voordat ik aan de MPT-opleiding begon, en als gemiddelde gym-bro dacht ik natuurlijk dat ik de wijsheid al in pacht had. Compleet het tegenovergestelde is mij bij MILO bewezen, en dat is het meest waardevolle wat ik uit deze opleiding heb gehaald. MILO is een onwijs alomvattende opleiding die verschillende invalshoeken ter bespreking stelt voor het zijn van een krachttrainer. Niet alleen rauwe kennis over het sporten en het lichaam, maar de psychologische, sociale & communicatieve aspecten die net zo min belangrijk zijn voor het worden van een krachttrainer, zijn terugkerende thema's waar MILO veel aandacht aan besteedt. Doordat MILO de alomvattendheid van training goed in kaart weet te brengen met een grondige methodologische principes, word je uiteindelijk wel een keer aangewezen op jouw zwakke punten. Zo leer je dat er eigenlijk geen eindpunt bestaat om nog meer kennis te vergaren en kunde te verwerven. Dat heb ik geleerd bij MILO, en daarom is deze opleiding voor mij zo waardevol geweest.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het wel uitdagend genoeg zou zijn.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het was blootstellend & uitdagend

Kundig, toegankelijk en energievol

Toen ik 8 maanden geleden begon had ik geen ervaring/werkachtergrond in de sport. Uiteraard ben ik wel fanatiek sporter, maar mijn werkervaring ligt in HR. Deze opleiding ben ik gaan doen, omdat ik de combinatie van bewegen en coachen van mensen me heel erg aansprak. Ook de vibe in de sportschool is zo fijn. Wat me opviel is dat de opleiding zo is opgebouwd dat je eerst de basis leert kennen, en langzaam wordt uitgebreid. Echter, de stof wordt continu herhaald alleen op een andere wijze verwoord. Tevens is de afwisseling tussen lees en beeldmateriaal ook erg fijn! Alleen maar leesmateriaal zou het taai hebben gemaakt, maar iemand anders kan het wel heel fijn vinden. Zo leert iedereen op zijn eigen manier. Wellicht zou MilO de theorie op sommige momenten nog iets korter en bondiger of met opsommingen kunnen maken. Van de praktijklessen kreeg ik de meeste energie. Daarin kun je de theorie toepassen en krijg je feedback van de mentoren die een voor een op hun eigen manier iets bijdraagt. Waardevol. Bovendien is het met de groep ook erg gezellig en hangt er in de locatie Vondelgym ook een goede vibe. Daar ben ik gevoelig voor. Al met al een goede opleiding om je basis mee te leggen en je carrière te starten als Personal Trainer. Nu is het vooral vlieguren gaan maken!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Tot in hoeverre je klaar wordt gestoomd voor je rol als Personal Trainer als je geen achtergrond hebt in de sport.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ja, ik merk dat de basis er is en nu vlieguren maken.

Een waanzinnige leerzame achtbaan

Wat hebben deze trainers een waanzinnige kennis in huis. Een uitdagende opleiding online, die in de praktijk tot leven komt. Met de juiste mindset en discipline is deze opleiding voor een ieder die wil leren mogelijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of dit als starter (zonder enige ervaring) haalbaar zou zijn in 30 weken.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) YES. It is. Met de juiste mindset, discipline, doel voor ogen houden en plezier hebben in wat je leert en doet is alles mogelijk!

Zo ontzettend veel geleerd! En wat een kennis en energie!

Ik kwam na iedere les thuis met zo veel energie, nieuwe inzichten en lessen die ik heb geleerd. Wat is dit een geweldige opleiding. Hier ga je terug naar de basis. Leren bewegen. En leren andere beter te laten bewegen. Ik ga mijn driewekelijkse ritje naar Vondelgym Zuid missen. Mentors; ontzettend bedankt voor jullie inzet, geduld en kennis. Ik had dit nooit willen missen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ík het wel zou kunnen :)
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd met een 8,2

Leerzame, uitdagende, uitgebreide opleiding

Ontzettend veel geleerd in 30 weken tijd. Nog zoveel meer kennis opgedaan dan wat ik van tevoren had bedacht. Milo is een uitgebreide opleiding waarbij alles wat met personal training te maken heeft terugkomt. Van programmeren tot voeding en anatomie; alles komt aan bod!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het haalbaar is voor iemand zonder ervaring
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat het zeker haalbaar is, maar dat het wel extra hard werken is.

Mega leerzaam!

Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding! De trainers zijn betrokken, ervaren en zien jou als persoon. Ik had een jaar geleden een burnout en ze begrepen dat bepaalde situaties voor mij anders waren dan dat ik zelf ook gewend was, maar ze hebben mij de ruimte gegeven om mezelf te bewijzen zonder mij extra druk te geven. Heel erg bedankt voor jullie begrip en vertrouwen! Het enige wat voor mij nog verbeterd kan worden is de uitwerking van de theorie. De spelfouten en ‘spraaktaal’ maakte het nét iets minder kwalitatief, maar de boodschap was wel duidelijk gelukkig! Daarnaast zou er nog nadruk gelegd kunnen worden op wat werkt voor mannen versus vrouwen, de meeste wetenschappelijke artikelen die jullie hebben gebruikt zijn gebaseerd op mannen en dus niet altijd van toepassing op de vrouw.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Hoe ik een goed trainingsschema kan programmeren obv doelen van de klant
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik kan nu een onderbouwd trainingsprogramma schrijven na het volgen van deze opleiding

Leg hier de basis voor jouw PT carrière

Gedurende 30 weken bij MILO education krijg je een solide basis aangeleerd in anatomie, observeren, coachen, fysiologie en programmeren. Deze elementen zie je ook frequent terugkomen gedurende de hele cursus. Je leert elke les wat nieuws en dat koppelen ze goed terug aan stof uit voorgaande lessen. MILO gaat tot een "intermediate" niveau op de stof in wat het behapbaar maakt voor cursisten zonder voorkennis. Ook valt er genoeg te leren voor mensen die al enige voorkennis hebben. Vanaf het moment dat iemand interesse heeft om cliënten sportspecifiek te begeleiden ga je merken dat de cursus tekort komt, maar dit geven ze zelf ook aan in de lesstof. Inhoudelijk gezien zijn de teksten over het algemeen goed geschreven. Wat opvalt is dat je soms begrippen krijgt uitgelegd die pas later worden besproken zonder dat daar een vermelding over wordt gedaan. De filmpjes met uitleg zijn van goede kwaliteit, heldere uitleg en to the point m.u.v. degene in les 6 waarbij er veel informatie wordt opgelezen van de slides, teveel "filler" informatie wordt gegeven en de spreker niet lekker uit zijn woorden komt. Gelukkig wordt dit ruim gecompenseerd door de overige opnames. De mentoren zijn vaardig in het overbrengen van hun kennis en vaardigheden. De lessen worden gegeven in een comfortabele setting waarbij elke cursist voldoende aandacht krijgt van de mentoren. Bij individuele vragen of bij opmerkingen van de mentoren werden deze vaak ook nog in groepsmomenten meegenomen zodat het voor iedereen een leermoment werd. Ook werd er een gedeelte meegenomen over de praktische zaken van personal training wat ik zelf als erg nuttig beschouw. Kortom MILO education biedt een goede basis voor wie een carrière ambieërt als PT waarbij je binnen 30 weken grote stappen gaat maken zolang je bereid bent om de benodigde tijd erin te stoppen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat de cursus niet uitdagend genoeg zou zijn voor mijn toenmalige kennisniveau
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik gegroeid ben in alle aspecten waar ik beter in wilde worden

Verslavend!

De MILO Pt opleiding is echt een aanrader als je openstaat om je zelf te ontwikkelen als personal trainer! De combinatie van online leren en voorbereiden op de les dagen is super overzichtelijk en ze kijken echt naar wat jij als individu nodig hebt. Iedereen heeft zijn eigen proces en ik vind het mooi dat ze daar zo de nadruk op leggen! De 30 weken waren echt een rollercoaster maar de leerzaamste 30 weken die ik gehad heb. Ze zorgen er echt voor dat je je gaat verdiepen in de materie en nieuwsgierig wordt naar meer kennis!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd!

Bij de opleiding is mij geleerd om goed te kijken, denken in beweging en oplossingen. Ik heb enorm veel goeie cue’s meegekregen en mijn oog voor krachttraining is nog veel beter ontwikkeld! De mentoren zijn altijd bereid om je vragen uitgebreid te beantwoorden waardoor je de vragen die je hebt ook gelijk echt snapt. Dus niet alleen dat iets zo is, maar ook WAAROM. Deze ga je vaker horen, “waarom” is iets zo of waarom heb je hiervoor gekozen. Wanneer je zelf alle antwoorden hierop kunt beargumenteren waarom je iets doet, dan weet je dat je niet iets fout zult doen. Doordat deze vraag vaak gesteld word word je ook uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Ik heb niet alleen heel veel geleerd van MILO maar daarnaast heb ik onwijs kunnen genieten van het mooie traject en de leuke lessen. Absoluut een aanrader!

• Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Nee
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat het mij een goede trainer heeft gemaakt.

Super opleiding en fijne mentoren

Ondanks dat ik nog geen sportachtergrond had in 30 weken gigantisch veel geleerd en me ontwikkeld tot PT'er. Het cursusmateriaal is goed onderbouwd en overzichtelijk. De praktijksessies met de trainers inspirerend. Ik kan MILO van harte aanbevelen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Kan ik dit wel zonder eerst een sportopleiding genoten te hebben?
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het is hard werken en ieder heeft zijn eigen leerproces, maar absoluut mogelijk!

Beste opleider in the game!

Na jaren overweging en zoeken naar de juiste opleiding ben ik eindelijk terecht gekomen bij MILO. Van vele trainers, collega's, ondernemers, vrienden en sporters al gehoord dat MILO de beste opleider in de branche is. Zonder enige vooropleiding en met een pittige studiebelasting is vooral de anatomie een behoorlijke uitdaging. De studiebelasting is pittig naast een full time job ernaast en ja, je moet zelf de investering in tijd doen (en dit ook leuk vinden om te doen), maar daarom kies je ook voor deze verdieping. Iedere lesweek was een "wow" moment, waarbij er veel informatie op je af komt en ja na iedere lesweek weer met kennis erbij naar huis gaat. De toegevoegde waarde was voor mij de manier waarop de coaches jou helpen op alle fronten. Ze geven je handvatten en helpen je een betere beweger, coach en trainer te worden. Dank voor de mooie, leerzame 30 weken!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik de juiste voorkennis zou hebben.

Zeer uitdagende waardevolle opleiding.

30 weken geleden begonnen aan de Milo Education opleiding, in het begin gedacht kan ik dit wel combineren met mijn fulltime job die niet aansluitend is aan de opleiding of sport. Het was op sommige momenten echt wel pittig je word goed uitgedaagd. Maar je word goed begeleid en krijgt de juiste feedback. Door deze opleiding heb ik een enorme groei kunnen maken. Trots dat ik mijn certificatie heb mogen behalen. Team Milo bedankt.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) of deze opleiding zonder enige ervaring iets voor mij zou zijn.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) geslaagd.

Zo een groei kunnen maken in 30 weken is fantastisch!!

Beveel ik Milo aan, ja 100%! Na een lange periode heel ander werk te hebben gedaan was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik wil de sportwereld in. Via een vriendin die ook de Milo opleiding heeft gedaan hier terecht gekomen. Ik kwam vanuit een hele andere branche de reiswereld en had dus weinig tot geen ervaring in de sport branche. Wel hele leven bezig met sport maar niet voor werk. De opleiding van Milo was en is voor mij de beste stap geweest. De praktijklessen waren voor mij leerzame lessen. Uitgedaagd worden en het leren zien van en in bewegen. Welke spier van het lichaam doet wat, waarom, hoe ga je dit toepassen in een oefening. Hoe beweegt jou klant nu eigenlijk? Hier leer je echt de waarom en hoe en de anatomie om te begrijpen welke spier je nu echt aanspreekt bij diverse oefeningen. In de praktijklessen ga je hier veel dieper op in en mag je dit met je medestudenten gaan uitproberen. De weken tussen de praktijklessen in gebruik je om de lesstof tot je te nemen. Veel uitleg door middel van video's van de Milo Coaches en huiswerkopdrachten die je goed kan voorbereiden. Ik heb gemerkt je hier echt goed de tijd voor moet nemen en serieus mee aan de slag moet gaan. Voor de mensen die denken ik heb nog geen tot nauwelijks ervaring, is dit te zwaar? Ja er zijn momenten geweest ik dacht hoe ga ik dit allemaal toepassen en leren. En je moet hier zeker veel tijd in gaan stoppen. Het kan soms erg pittig zijn. Maar op een gegeven moment gaat dat moment komen alles op zijn plaatst valt en je alles snapt en toe kan passen. Neem de tijd voor jezelf en vraag om hulp van de Milo Coaches. Ze begeleiden je er heel goed doorheen. Altijd behulpzaam en een duidelijk antwoord. Ook het werken met je medestudenten is heel erg leuk. Ik heb door deze opleiding er leuke vrienden aan overgehouden. Dat je zoveel kan leren in 30 weken is echt fantastisch!!! Ik mag mijzelf nu Milo gecertificeerd Personal Trainer noemen en die naam draag ik met veel trots en passie!!!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Twijfels of niveau te hoog was.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat is zoveel heb geleerd en nu zoveel kennis tot mij heb opgenomen. En echt een enorme groei heb gemaakt. Maar het komt niet vanzelf aanwaaien. Je moet er echt veel voor doen! Veel tijd er in steken en ga ook meelopen in een sportschool. Dit heeft mij enorm geholpen.

Midscheeps 135 1034 TM Amsterdam

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”