What an amazing studying experience!!!

MILO was an absolutely wonderful experience. The best thing was the professional teachers; Wouter and Yoeri!!!! The most important thing for me is the level of education and the dedication of the teachers to what they are teaching and these were definitely 5/5!! The perfect combination of theory and practise. And what is the most important thing that after that 7 months I really can say I learned so much and only because the MILO team and their teaching methods are the best! A huge thank you MILO!!!

Top masterclass

Mooi initiatief weer. Altijd fijn om up to date te blijven. Nogmaals dank!

Top training !

Genoten ! Inspirerende omgeving, diepgaande analyse van beweging, betrokken kundige trainers, feedback waar je verder mee kunt werken ook na de training. Milo brengt fitness naar de next level. Super! Ik kom graag terug 🙂🙏

Zeer leerrijk!

Leuk dat het zowel theorie als praktijk was. Als je de theorie hoort lijkt het logisch, maar als je dan zelf in de praktijk moet oefenen en checken of iemand het daadwerkelijk goed doet en je moet leren om goed te observeren, merk je dat het toch niet altijd zo simpel is. Vandaar vond ik het super leerrijk om zowel de theorie als praktijk mee te kunnen volgen.

Top opleiding

Goede opleiding waarbij de theorie goed vertaald wordt in de praktijk. Persoonlijke aandacht en advies op maat. Leerzaam voor alle niveaus van personal trainers; van beginner tot ervaren. Het brengt je manier van training aanbieden naar een hoger niveau.

• Ik heb bij MILO Education: De Advanced Personal Trainer opleiding gevolgd

Leerzame cursus met deskundige, behulpzame en toffe instructors!

Super docenten! Wouter, Sefton en Yoeri hebben heel veel kennis en ze weten dit op een plezierige manier over te brengen. Het is een hele leuke cursus. De practical omgeving is top bij VondelGym Zuid. Ze leggen de lat hoog bij jezelf zodat je de opleiding goed en zelfstandig kunt doen. Maar vooral duidelijk, overzichtelijk en bereikbaar wanneer je vragen hebt. Goede overzichtelijke manier van lesgeven.

Enorm leerzaam!

Het team van Milo heeft enorm veel kennis in huis. Het zijn ‘vakidioten’ die de stof met erg veel enthousiasme overbrengen. Ik stapte in zonder noemenswaardige trainers-ervaring en hierdoor heb ik flink moeten bikkelen. Maar dat was het waard! Het team houdt iedereen (ongeacht het instapniveau) bij de les en koppelt de complexe theorie aan de praktijk. Ik heb enorm veel geleerd en zie dit als startpunt om me verder te ontwikkelen. Mij zien ze zeker terug voor vervolgtrainingen.

• Ik heb bij MILO Education: De Advanced Personal Trainer opleiding gevolgd

Opleiding van hoog niveau, maar zeker goed te doen

Deze opleiding is zeer uitgebreid en behoorlijk intensief maar ik heb echt ontzettend veel geleerd. Dit komt mede door de leraren met enorm veel kennis van theorie en praktijk. Ik kan deze opleiding zeker aanraden als je in een relatief korte tijd heel veel kennis wilt opdoen.

• Ik heb bij MILO Education: De Advanced Personal Trainer opleiding gevolgd

Onderscheidend obv kwaliteit van lesstof, theorie en praktijk, en docentdchap.

De docenten Wouter en Yuori hebben zeer ruime ervaring. Dit is zorgt voor een prima niveau van de training. Door de deskundigheid is alles bespreekbaar en wordt alles direct beantwoord. Deze pt training/opleiding is door het niveau van de docenten, het goede niveau van de stof en de duidelijke online tools onderscheidend in de markt. Ik ben blij dat ik na lang orienteren voor milo Education heb gekozen.

• Ik heb bij MILO Education: De Advanced Personal Trainer opleiding gevolgd

Intensieve, maar erg leerzame en vooral goede opleiding!

De materie gaat soms erg diep, maar het wordt gegeven door trainers die weten waar ze het over hebben en zeer kundig zijn. De praktijklessen zijn zeer waardevol. Ik kijk terug op 7 zeer leerzame en leuke maanden waarin ik enorm veel heb geleerd.

• Ik heb bij MILO Education: De Advanced Personal Trainer opleiding gevolgd

Geinspireerd door de hoeveelheid kennis en uitgedaagd om dit eigen te maken en ook te gaan uitdragen

Er zit ontzettend veel kennis bij de trainers/cursusleiders. Omdat je in een inspirerende omgeving de cursus doet wordt je uitgedaagd om die kennis tot je te nemen en je er verder in te verdiepen. Alle theorie wordt daarnaast tijdens de cursus ook in de praktijk gebracht. Echt een zeer leerzame en waardevolle cursus voor elke (beginnend) personal trainer

Verrassend

Fijne hands on adjustments en handvaten (ook letterlijk!) die direct toepasbaar zijn in de yogalessen die ik bij Bootcampclub geef. Maar ook voor mijn eigen practice een ontdekking gedaan over mijn middenrug en linkerheup waar nog winst te behalen is in ROM.

Goede leerzame clinic

Ervaren en deskundig

Afgelopen zaterdag weer veel geleerd. Zondag direct toegepast in mijn trainingen; leden positief dus win-win!

Helder and to the point

I recently attended The Bootcamp Club workshop where MILO explained how to do a correct/proper push-up. The explained it and demonstrated how it should be done and the steps leading up to explain how to teach people others how to do a push-up. It was explained in simple terms and why it was important to do it a proper way.

Goede uitleg

Ik heb een clinic gevolgd tijdens de Inspiration Day van The Bootcamp Club. Ik vond het erg leerzaam en kwalitatief goede uitleg.

• Ik heb bij MILO Education: Een clinic gevolgd

Perfecte balans tussen theorie en praktijk!

Het waren zeer leerzame en interessante (30) weken! Daarnaast mijn complimenten zowel voor de opleiding (opzet en inhoud) als voor de deskundige trainers!

• Leerzaamheid

Master of the basics. De juiste combinatie tussen de essentiële basis met waardevolle verdieping.

Zeer waardevolle en direct praktisch toepasbare opleiding die rekening houdt met het niveau van de afnemer en tegelijkertijd iedereen tot een hoog minimum niveau brengt om succesvol het eindexamen en daarmee de cursus te volbrengen. De driewekelijkse praktijkbijeenkomsten en de bijbehorende zelfstudie -zowel theoretisch als praktijk- maken deze opleiding er een die ik aan zou raden aan iedere (beginnende) fitness professional. De basis van functionele anatomie die wordt gehanteerd om principes uit te leggen en bewegingspatronen te leren begrijpen zorgt er tevens voor dat je inziet dat je nooit uitgeleerd raakt in deze tak van sport.

Knowledge gainz!

Een opleiding van 30 weken leek mij in eerste instantie lang maar het bleek de beste investering die ik in mijn trainerscarriere heb kunnen doen. Wat voor mij vooral goed werkte was de combinatie van theorie en praktijk. Drie weken artikelen inlezen en opdrachten maken om het vervolgens toe te passen op de praktijkdag. Alle opdrachten werden gepost in een besloten Facebook groep zodat iedereen commentaar op elkaar kan geven. Wouter, Sefton en Youri hebben bij elkaar jaren aan ervaring en die kennis delen ze met passie. Beginnend of ervaren, ik denk dat iedere trainer geprikkeld kan worden in deze course. Naast dat het bijzonder waardevol was, was het ook nog leuk! Ik keek uit naar iedere praktijkdag. Als trainer ben ik met de opgedane kennis een stuk zekerder geworden. Ik kan het iedere trainer (in wording) aanbevelen. Ray Rudolph CrossFit Coach/ Personal Trainer Vondelgym

• Leerzaamheid

Geweldige kennis en know how

De trainers van Milo hebben een kennis en kunde waar je u tegen zegt. Voor mij is dit dé opleiding voor personal trainers en andere sportleraren.

• Leerzaamheid

Onwijs leuke en leerzame 30 weken.

Milo is een opleiding waarin je onwijs veel leert. Zeker door de praktijkexamen vielen voor mij veel puzzelstukjes op z’n plek. Ook het gehele online platform met alle YouTube filmpjes is iets waar je ook na je opleiding nog veel waardevolle informatie uit kan halen. Voor mensen zoals ik met weinig kennis van de anatomie zijn de eerste paar weken even doorbikkelen maar al die anatomie eenmaal zit gaat alles een stuk makkelijker.

• Leerzaamheid

Heel leerzaam, inspirerend en proffsioneel!

Wauw. De kennis van de leraren is fantastisch. Elke les weer, elk artikel wat wordt doorgestuurd en vragen die worden beantwoord zat ik op het puntje van mijn stoel. De opleiding is goed gestructureerd. Alles wordt tot in detail uitgelegd. Er wordt diep ingegaan op de anatomie. Wat ik persoonlijk heel fijn vond was dat elke leraar ervaring heeft als trainer. Dit geeft veel inzichten - zowel als ondernemer als veel voorkomende bewegingspatronen/blessures en foutjes. Ik ben Milo dankbaar voor alles wat ik heb morgen leren én voor het feit dat ik nu Personal trainer ben. Een personal trainer die zeker is van haar zaak aangezien ze ontzettend veel heeft geleerd van Milo. Dank heren!

• Leerzaamheid

Ideale combinatie tussen praktijk en theorie, met zeer deskundige trainers.

Wouter, Sefton, Yoeri en de rest van het team zijn "vakidioten". Ze zitten al zo lang in het vak dat ze van alles wat af weten en dit goed kunnen overbrengen. Naast de theorie die je van ze krijgt sturen ze je aan om zelf meer informatie over het onderwerp te zoeken en je eigen visie te ontwikkelen. Als ik een tip mag geven: het zou ideaal zijn als de cursisten die de opleidingen al hebben afgerond, de nieuwe stof die wordt ontwikkeld voor de cursus ook krijgen (net zoals de Henselman pt cursus).

• Leerzaamheid

Perfect voor iedereen die een goede basis wilt om zich ontwikkelen als fitnessproffesional.

Milo is een absolute aanrader voor iedereen (jong/oud, ervaren/onervaren) die zich wilt ontwikkelen binnen deze branche. Milo werkt met een fijne verdelingen tussen theoretische en praktische kennis die ze je tijdens de cursus om een slimme maar vooral leerzame manier leren toepassen. In mijn ogen is wouter een zeer ervaren personal trainer en ondernemer die niet gaat voor minder dan het best mogelijke resultaat. Ook dit zal in de cursus van MILO naar de cursisten uitgestraald worden. Heb je vragen over een advanced onderwerp buiten de cursus zelf? Altijd zullen zij openstaan om jouw vragen met veel enthousiasme te beantwoorden. Daarnaast is MILO een EREPS-gecertificeerde opleiding.

• Leerzaamheid

Milo heeft mij als trainer klaargestoomd voor de pt wereld.

Milo is een hele fijne opleiding. Zelf vond ik de opbouw van les een tot de laatste les(het examen) perfect. Hier leer je hoe je als trainer de juiste afwegingen met klanten maakt. Zelf heb ik goede methodes geleerd om iemand een beweging aan te leren en om daarnaast te weten en kunnen verklaren waar je nou op coacht. Al met al zeg ik een aanrader voor elke trainer/pt’er.

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.