Niets anders dan lof voor MILO. In de 30 weken heb ik een ontzettend fijne en veilige leeromgeving ervaren. Een uitdagende opleiding met goede balans tussen theorie en praktijk. Iedereen komt van verschillende niveaus en achtergronden, wat het juist heel leerzaam maakt. Zelden heb ik een opleiding of cursus gevolgd waar bij ik alle coaches zo didactisch sterk vond. Je kan veel kennis hebben, maar het daadwerkelijk overbrengen van die kennis is echt een ander verhaal. Daarbij was er, mede door de kleinere groepsgrote, ruimte voor persoonlijke aandacht, werd je echt gezien als individu. De persoonlijke feedback waren en zijn nog steeds voor mij erg waardevol. Het was uiteraard geen makkelijk jaar door alle lockdowns en corona gedoe. Ook hier werd helder en snel gecommuniceerd, oplossingsgericht gewerkt en kwamen er extra webinars. Wat het vertrouwen gaf in MILO al vóór de eerste les. Team MILO, mijn dank is groot!

• Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) -
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) geslaagd

Essentiele basis, Professioneel, No nonsense

We zijn als team van de Fitzone te Amersfoort gestart met de Milo opleiding, met het idee iedere collega een versteviging van zijn basis kennis te geven. Variërend van zeer ervaren en startende personal trainers tot en met onze Fysiotherapeut en Diëtist hebben we allen veel opgestoken en genoten van iedere opleiding dag. Milo kenmerkt zich door het enerzijds overzichtelijk scheppen van een duidelijk kader van waaruit iedere Personal Trainer in staat wordt gesteld zijn trainingen beter te verzorgen. Anderzijds door de 'no nonsense' benadering en het online platvorm ter voorbereiding op de lessen en door de vele ondersteunende video's op het Milo Performance en Education kanaal van Youtube, worden de opleidingsdagen efficiënt. De theorie is gebaseerd op huidige wetenschappelijke inzichten, maar draaft niet door in het onnodig droog maken van deze stof en het wordt altijd vertaald naar de dagelijkse praktijk. En de opleiders staan open voor debatten als er verschil is van inzicht. Als ik iets zou mogen noemen van een verbeterpunt dan zou ik graag zien dat het examen aan het einde van de opleiding wat dieper gaat. Heb dit zelf ervaren als te eenvoudig. Het tussen examen halverwege de opleiding vond ik daarentegen aanvullend en richtinggevend voor verdere ontwikkeling. Zonder aandelen te hebben in de opleiding hoop ik dat steeds meer collega's deze opleiding zullen volgen. Het komt ons prachtige vak, onze cliënten en je professie ten goede! Tijke: "complete beginner of ver(der) gevorderd? Ieder haalt er op zijn eigen niveau enorm veel uit. Super solide, voor ons is dit de nieuwe standaard voor Personal Trainers." Thomas: "over de jaren vergaarde kennis herzien en op een rijtje gezet." Roy: "in mijn optiek is Milo het meest helder te begrijpen van alle opleidingen. Wetenschap naar praktijk. Gericht op meer dan alleen training, denk aan voeding -en psychologische motivatie theorieën. Opgezet door toffe gasten met een passie voor het vak."

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) geen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) succesvol afgerond en richtinggevend voor verdere ontwikkeling.

Ontzettend gegroeid

Ik dacht best al het een en ander te weten op het gebied van trainer zijn maar ik heb zoveel meer geleerd. Vooral de basis is belangrijk, weten hoe een beweging tot stand komt, vanuit daar kun je uitbouwen. Ik heb zeker het gevoel dat ik na deze opleiding een betere trainer ben, ik sta zekerder in mijn schoenen maar denk zeker niet dat ik alles al weet. Zeker een aanrader. Wees wel voorbereid op dat gevoel dat je eigenlijk helemaal niks weet, vanaf daar begint je groei!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) of ik voldoende kennis had
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) gegroeid en geslaagd

Super opleiding!

De PT opleiding van Milo Performance & Education is een fantastische opleiding voor zowel beginnende als meer ervaren personal trainers. Theoretische kennis wordt op een prettige manier gekoppeld aan praktijk lessen en opdrachten. Samen met de instructie-filmpjes waarin de stof ook nog eens visueel gemaakt wordt, maakt dat het leren (bijna) vanzelf gaat. Ik heb naast de MPT opleiding ook het online trainingsprogramma 'Skin In The Game' gevolgd, wat naadloos aansluit bij de cursus stof, zodat je de materie ook nog eens zelf fysiek kunt ervaren en er mee kunt experimenteren. Dit programma is een aanrader voor iedereen die de MPT opleiding gaat volgen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of de opleiding niet te theoretisch was.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het theoretische gedeelte werd perfect ondersteunt door de praktijklessen waarin je echt aan de slag gaat. Ook het volgende van het online trainingsprogramma 'Skin in the game' draagt bij aan het begrijpen van de theoretische principes.

Een zeer professionele opleiding gegeven door bevlogen trainers.

Ik heb veel kennis opgedaan en met name een kritische blik ontwikkeld waarin ik met meer detail trainen en les kan geven. Een kritisch en deskundig oog ontwikkelen voor bewegen is een belangrijke kwaliteit voor trainers. Binnen deze opleiding komt dit volledig aan bod. De Milo is compleet en laat niets aan het toeval over.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Is dit een bijdrage aan mijn huidige kennis als PT en docent lichamelijke opvoeding?
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Diepgang in bestaande kennis, een groeiende mindset en diverse tools binnen het vak van de bewegingsexpert

Leren op een manier die je nergens anders tegenkomt

Milo is 100% een voorloper op het gebied van educatie! Dat heb je meteen door als je in de les bent, de lesstof leest en in gesprek gaat met het ijzersterke team van mentoren. Zelf heb ik er een handje vol van om heel lang na te denken over dingen die ik lees, daarom vind ik het zo fijn dat je hier constant aan het ‘doen’ bent. Daardoor is er ruimte voor het maken van fouten, plus je kunt gelijk iets met de feedback. Tijdens de opleiding wordt ook duidelijk waarom het zo waardevol is als je met de ‘waarom’-vraag in je achterhoofd de stof induikt. Rechtlijnig denken wordt afgeleerd en zo leer je pas écht leren. En als je dan na je examen eindelijk het Milo shirt draagt, voel je je deel van een super mooi team!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) ‘Tel ik evenveel mee als medestudenten die al wél meer ervaring hebben?’
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Heb me altijd gezien en gehoord gevoeld!

Meest leerzame ervaring waar in de rest van me leven nog profijt van zal hebben!!

Ik had heel weinig ervaring met krachttraining dus was vanaf het begin een beetje angstig om met de opleiding te beginnen… maar ik ben er zó blij mee en ik heb in korte tijd zóveel geleerd. Ik ben de trainers heel erg dankbaar en heb mezelf weten te verbazen. Ik zou de opleiding aan iedereen aanraden!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik te weinig kennis had van krachttraining en dat ik het daardoor niet zou halen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Heel veel kennis en een certificaat!!!

Super!

Hele leuke leerzame opleiding. 30 weken zijn voorbij gevlogen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik wist niet of ik me alle technische vaardigheden eigen zou kunnen maken.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Met dank aan het MILO team heb ik heel veel geleerd!

Erg leerzaam en compleet programma voor een (beginnend) personal trainer

Aangezien ik niet meer fulltime gymdocent wil zijn en ik het lesgeven aan volwassenen ook erg leuk vind, ben ik me gaan oriënteren in p.t. opleidingen. Door mijn sport crossfit wat ik sinds 1.5 jaar doe, ben ik krachttraining interessanter gaan vinden. Door rond te vragen en sites te lezen van verschillende opleidingen voor personal trainer ben ik bij MILO education terechtgekomen. De site vond ik meteen erg duidelijk en het programma klonk interessant en compleet. Wat me ook aansprak was dat de opleiding in het NL gegeven werd. De eerste lessen waren vanwege corona buiten in de parkeergarage. Ondanks de kou en wat minder materialen vond ik de docenten meteen persoonlijk en didactisch erg sterk! Naast serieus lesgeven was er ook zeker ruimte voor een praatje en een grapje. Dit vind ik erg belangrijk, aangezien ik dit in mijn eigen werk ook probeer na te streven. De combinatie van een duidelijke online leeromgeving, alle video's die veel duidelijk maakte en dit toepassen in de praktijk was top. Soms waren de lessen wel erg kort op elkaar, (dit door de verschuivingen vanwege corona), hierdoor vond ik het soms wel echt veel voorbereiding in korte tijd! Ik heb vooral veel geleerd over de basisbeweegpatronen, het kijken naar bewegen en het programmeren. Ik vond de opleiding ondanks dat ik de (H)ALO al heb gedaan, erg uitdagend en ik leerde veel nieuwe dingen. Ik heb nu het gevoel dat ik weet wat ik doe in de gym en dat ik mensen gericht naar hun eigen doelen toe kan helpen, heel tof! Ik zou deze opleiding zeker aanraden aan anderen! Nogmaals heel erg bedankt voor de goede begeleiding de afgelopen 30 weken!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik zelf genoeg fitness ervaring had
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Veel geleerd op dit gebied, ook voor mijn eigen vaardigheid!

Super opleiding!

Ik vond de opleiding heel prettig verlopen. Ik heb super veel gehad aan de informatie en de praktijk dagen sloten goed aan op de informatie die je tot je neemt in de weken na de praktijkdagen. Het is veel informatie maar zodra je verder komt in de opleiding en aandachtig aan je huiswerk zit dan merk je dat puzzelstukjes op zijn plek vallen. Ik ben blij dat deze opleiding wat dieper in gaat op het training geven en hoe jij voor jezelf jezelf kan onderscheiden als personal trainer! Ik ben mega tevreden. Nu is het tijd om alles in de praktijk te brengen en mijzelf te blijven ontwikkelen. Ik vind dit zeker een aanrader voor iedereen en met trots kan ik zeggen dat ik de opleiding bij miloeducation heb afgerond! BEDANKT! Naar het hele team van Miloeducation

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het wel zou snappen uiteindelijk omdat de stof heel veel was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het resultaat was dat met hard studeren het allemaal op zijn plek viel en ik het begin te snappen

Had deze ervaring niet willen missen!

Ondanks elke keer mijn hardslag nog in Eindhoven te horen was. Bang om fouten te maken. Gaf zowel de coaches als de groep je zo een fijn en vertrouwd gevoel. Waarbij je langzaam leert om groeimindset te hebben, foute maken juist weer verder brengt. Daarnaast was elke praktijk dag erg leerzaam en was de verhouding theorie/ praktijk goed gecombineerd. Je betaald voor wat je krijgt + een leuke gezellige ervaring om niet te vergeten! Thanks milo en de coaches!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik had geen twijfel
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Echt een toffe ervaring om niet te vergeten. Goud met een grote G

Een super waardevolle opleiding die iedere trainer zou moeten volgen

Dankjewel Wouter en team Milo voor deze super mooie opleiding. De weken voor mijn examen begonnen alle puzzelstukjes te klikken met als kers op de taart het examen waar je met zelfvertrouwen kan laten zien wat je allemaal geleerd hebt het afgelopen half jaar. Veel vallen en opstaan maar ook dan kan je weer terugpakken naar psycholgie stukken die je meekrijgt in de opleiding. Van statische mindset naar groei mindset. Over alles is nagedacht. Iedere dag/week wat beter worden dan de week daarvoor. Zo waardevol en stiekem hoop ik dat jullie stiekem met nog een knaller van een opleiding komen want het was echt een feestje om van jullie te leren!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Kan ik het wel
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Did it!

Zeer leerzame en leuke cursus!

In 30 weken veel kunnen leren over het geven van personal training en wat er allemaal bij komt kijken. Trainers hebben veel kennis en brengen het op een relaxte en goede manier over.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat heb mezelf heb kunnen ontwikkelen als trainer/coach

Waardevol!!

De afgelopen 30 weken kan ik niet anders omschrijven dan heel waardevol!! Wat Milo zo bijzonder maakt is dat je niet alleen ontzettend veel kennis op doet, maar de kennis ook gelijk in de praktijk leert te gebruiken. Daarnaast is het bijzonder knap hoe de Milo trainers met je omgaan. Ze zorgen voor een hele gemoedelijke en chille sfeer. De leerstof wordt heel duidelijk uitgelegd, maar wanneer je vragen hebt nemen ze alle tijd voor je. Een absolute aanrader!!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een super ervaring

Dé opleiding voor PT'ers!

Of je nu al veel weet als Personal trainer, of nog helemaal niet, dan is deze opleiding perfect voor jou. Je krijgt heel veel handvaten mee waar je zelf mee aan de slag kunt. De stof is zeker pittig als je nog nooit de anatomie van een mens volledig hebt begrepen, maar juist doordat dit in de praktijkdagen wordt gebruikt en herhaald, leer je dit veel sneller dan dat je het allemaal zelf moet doen. De docenten zijn super en helpen je met alle vragen die je hebt. In de lessen hoef je niet bang te zijn om fouten te maken, dit wordt altijd opgepakt en in een vorm gegoten zodat je het wel begrijpt en er zelf verder mee kan werken. Een super opleiding waarbij ik mezelf beter heb kunnen ontwikkelen als trainer door alle individuele feedback!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Door weinig kennis van de anatomie, dacht ik dat het een onmogelijke opleiding voor mij zou zijn.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dit was in praktijk totaal niet het geval. Tuurlijk is het een pittige stof, maar door de praktijk dagen die je hebt wordt het allemaal een stuk duidelijker en beter te begrijpen. De coaches helpen je hier heel goed bij.

Beste opleiding van Amsterdam!

Ik heb de afgelopen 30 weken als heel prettig en leerzaam ervaren. Het hebben van kennis is één ding maar het weten over te brengen op anderen is een tweede en dat beheersen alle docenten van MILO. Vanaf het begin werd er een veilige leeromgeving gecreëerd waar ruimte was voor vallen en opstaan. Met alle kennis opgedaan over (leren denken in) bewegingen en de manier van coachen sta ik zelfverzekerd op de vloer en kan ik leunen op wat ik nu weet. Ik zou iedereen in mijn omgeving deze opleiding aanraden!

• Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) -
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) -

Super tof en enorm waardevol voor een personal trainer!

Ik begon aan Milo om meer kennis over het lichaam, bewegingen en programmeren op te doen. En hier heeft Milo echt aan bijgedragen. Ik denk meer in bewegingen en kan daardoor specifieker programmeren voor mijn klanten. Ook zit er een goede balans tussen de online leeromgeving en praktijk lessen. Alle tools die je nodig hebt leer je eerst in theorie en pas je later in praktijk toe! Al met al een toffe opleiding die me veel heeft geleerd.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Er waren geen vereiste vooropleidingen gesteld. Waardoor er een groot niveau verschil zou kunnen ontstaan. Ik was erg benieuwd hoe hier mee zou worden omgegaan
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Super, de cursus leiders hebben voor elk individu op niveau gecoacht en les gegeven.

Super tevreden!

Ik heb zojuist de opleiding van Milo afgerond. Het is wel belangrijk dat je na elke les goed leert want anders is het lastig te volgen, maar als je goed leert kan je hier echt super veel leren! Ik vond het echt super interessant en milo heeft ook een leuk team. Echt een aanrader dus!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Is deze opleiding niet te lastig aangezien ik alleen fitness trainer A had als basis.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Super veel bij geleerd en een boost op mijn eigen training.

De beste en meest leerzame opleiding tot PT met een geweldig team mentoren.

Ik begon de reis 30 weken geleden en man wat was dit leuk.. Voordat ik begon had ik al heel wat kennis maar nog niks was écht onderbouwd. Dat veranderde toen deze ik deze opleiding ging volgen. Er is een duidelijke vertaling van de theorie naar de praktijk en de mentoren zijn heel erg betrokken in de praktijklessen. De opbouw van toeschouwer naar zelfstandig coach in de lessen is heel goed opgebouwd wat jou de kans biedt om onwijs te groeien als persoon en trainer. Had oprecht geen betere opleiding kunnen kiezen en kan niet wachten om door te groeien! Big Thanks to team Milo

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik niet met te weinig kennis begon
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Totaal niet, nogmaals goede opbouw in kennis en zelfstandigheid

Warme en vertrouwde omgeving om jezelf te ontwikkelen.

Bij MILO krijgen ze het voor elkaar om een vertrouwde en warme omgeving te creeeren. Dit zorgt ervoor dat ik mijzelf maximaal heb kunnen ontwikkelen en alles heb durven doen en heb durven vragen waar ik mee zat. Dank voor de geweldige begeleiding en een leerzame opleiding

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Super interessante opleiding met fantastische coaches

Heel goed

Best aangeboden cursus / opleiding die ik persoonlijk ooit gevolgd heb. Niets van de theoretische stof voelde als "protocol" of "saai", en alle stof is zo goed in mijn koppie blijven hangen dat ik met het examen amper terug hoefde te lezen in de eerste hoofdstukken. De combi theorie en parktijk is precies goed en de coaches zijn relaxed, ervaren en persoonlijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of er veel oordeel zou zijn van de coaches omdat ik in de Kennis is Kracht podcast wel eens wat eerlijke oordelen hoorde terug komen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Mijn twijfels bleken het tegenovergestelde te zijn. Juist een prettige vibe en ook gun factor van de coaches.

Waardevolle praktische dagen met theoretische diepgang

In de opleiding wordt een mooie balans tussen Theorie en Praktijk aangeboden, waar de theorie ook absoluut ter sprake komt tijdens de 10 praktijkdagen. Die dagen kunnen spannend zijn, maar zijn enorm waardevol voor jouw ontwikkeling tot (een betere) personal trainer. Er is tijdens deze dagen ruimte om te stralen, fouten te maken en een open discussie te voeren over alles rondom het vak. Als Crossfit fanaat heb ik geen ervaring met de theorie, anatomie, coachen naast mijn eigen ervaring als atleet. Dus; of je nu compleet nieuw bent in het PT vak of al een ervaren trainer, voor ieder valt er veel te ontwikkelen en gaat het met name om de groeicurve die je laat zien! Met de juiste inzet en voorbereiding kan is het waardevol voor iedereen. Het lesmateriaal is volledig, maar kan absoluut verbetert worden al begrijp ik dat daar mid 2021 hard aan is gewerkt door het MILO team.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) MPT

Eerst theorie en daarna de praktische toepassing

Er is een hele goede balans tussen theorie en praktijk. Je krijgt de tijd om de theorie op je eigen tempo door te nemen waarna je hem direct kan toepassen in de praktijklessen. De focus ligt duidelijk op het denken in bewegingen en het leren coachen. De opleiding is in mijn ogen geschikt voor trainers van alle niveau's. Een beginner komt terecht in een heel aangename omgeving waarin hij fouten zal durven maken, iemand met meer ervaring kan dan weer meer gerichte vragen stellen waar iedereen maar wat graag een antwoord op zal geven. Ik vond persoonlijk heel waardevol dat je altijd het gesprek kon aangaan in deze opleiding. Ze dagen iedereen uit om het maximale uit zichzelf te halen en zich in 30 weken zoveel mogelijk te ontwikkelen. Waar andere opleidingen te kort komen, maakt MILO echt het verschil!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd

Life Changing

De opleiding omschrijven als “life changing” is misschien wel een under statement als het gaat om de verandering die het bij mij heeft gebracht. Voordat ik begon met MILO zat ik in een dal. Net gestopt als topsporter en student, ik had geen idee wat ik moest en kon doen. Het zelfvertrouwen was helemaal weg. Maar na de opleiding (die iets langer duurde vanwege covid) heb ik mezelf helemaal hervonden. Werkende als een personal trainer met de kennes die MILO mij heeft gebracht zorgt voor een constante boost aan vertrouwen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zou ik alle stof wel aankunnen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Door hard werken en veel leren was het easy en leuk om te doen.

Erg leerzaam en waardevol!

Zeer uitgebreide opleiding die je een sterke theoretische basis geeft als trainer. De combinatie van het online leren en de praktijklessen waren top! Tijdens de praktijklessen zie je de stof terug komen in het echt en werd gelijk duidelijk waar je nog aan moest werken.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Is deze opleiding geschikt voor mijn niveau.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zeer veel geleerd over bewegen en het lichaam.

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.