Van 0 naar 100 in 30 weken

Ik heb onlangs de cursus bij Milo Performance en Education afgerond en ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig mijn ervaring was. De instructeurs waren deskundig, geduldig en altijd bereid om te helpen. De inhoud van de cursus was uitgebreid en goed gestructureerd, waardoor ik snel vooruitgang kon boeken in mijn leerproces. Soms vond ik de online theorieblokken wat lastig, maar tijdens de lessen kwam dit allemaal perfect samen dankzij de mentoren. Het praktische aspect van de cursus gaf me het vertrouwen en de vaardigheden die ik nodig had om succesvol te zijn als personal trainer. Ik ben trots dat ik nu een gecertificeerde Milo Personal Trainer ben en ik kan deze cursus niet genoeg aanbevelen aan iedereen die een carrière in de fitnessindustrie overweegt. Dank je wel, Milo Performance en Education, voor deze geweldige kans!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een geweldige leerervaring in 30 weken

Top opleiding met super mentoren

Ik heb enorm genoten van deze opleiding. Ze hebben me alles geleerd wat belangrijk is voor fitness en het coachen van een ander. De mentoren waren super en gaven een heerlijk rustige en gezellige sfeer. Ik ben erg blij met de keuze die ik heb gemaakt om deze opleiding te doen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik nog wat nieuws zou leren en dat is zeker wel zo gebleken
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik heb enorm veel geleerd. Veeel meer dan ik dacht

Een must voor beginnend sporters of trainers. Toen ik deze opleiding deed dacht ik vaak “wist ik dit maar toen ik 6jaar geleden begon met trainen”. Je word echt uitgedaagd en in de theorie en praktijk om zelf te trainen. Te werken aan je skills en het goede voorbeeld te zijn voor de ander. Voor mij was dit persoonlijk echt een aanrader en een enorm leerzame ervaring! Ik kan nu mijn weg weer vervolgen naar fysiotherapie. Bedankt, Team Milo!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het wel in mij had om personal trainer te worden
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik een prima trainer ben met een 9,2

Uitdagend, maar so worth it!

Het is zekere een uitdagende opleiding, maar het heeft me zo erg geholpen om zelfverzekerd het veld in te gaan! Je leert echt hoe het lichaam werkt, hoe en waarom je iets kan aanpassen voor je cliënt en ernaast ervaar je het zelf ook nog, waardoor alles nog beter klikt. If in doubt, I'd say just go for it!

• Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) N/A
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Eerst vond ik het wel spannend of ik het zou halen, maar de mentoren waren erg attentief en stelde je op je gemak.

Leerzaam en leuk

Leerzame, maar vooral ook leuke opleiding. De sfeer tijdens de lessen en de manier van lesgeven was top. Stof moet je wel goed in duiken om te willen begrijpen wat ze tijdens de lessen zeggen, dus kom voorbereid! Al met al, top tijd gehad met goede mentoren die veel kennis hebben van het vak. En niet te vergeten, zelf ook enorm gegroeid als personal trainer.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of je als niet-pter dit aan kon
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Je wordt een top PT als je doet wat je gevraagd wordt

Nooit gedacht dat ik zoveel stappen zou zetten in een relatief korte periode!

Ik ging voor de certificering maar kreeg zoveel meer! Bij Milo behaal je niet een internationaal erkend certificaat, maar ook (vooral) de kennis en kunde om jezelf een vakman te noemen. Tijdens de opleiding heb ik zoveel waardevolle feedback gekregen, en ervaarde ik echt de kracht van de theorie naar de praktijk vertalen. Flink uitdagend is de opleiding wel, maar daar krijg je dan ook veel voor terug.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het wel zou halen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Gehaald!

Geweldige opleiding van bevlogen professionals!

Een fantastische diepgaande en holistische opleiding. De Milo mentoren zijn stuk voor stuk echte vakmensen: zeer deskundig en in staat om de kennis goed en inspirerend over te brengen. Milo is dé standaard!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen

Waardevol!

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe waardevol mijn ervaring is geweest bij Milo! Het is de perfecte balans tussen theorie en praktijk. Het is een ding om over anatomie, fysiologie en trainingsprincipes te leren, maar het is een geheel ander niveau dat ontstaat wanneer je deze kennis direct in de praktijk brengt. Dankzij de vaardige mentoren kreeg ik de kans om mijn theoretische kennis te ontwikkelen en toe te passen. Ze leren je met een kritische blik te kijken en waren altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden. Ik heb een top tijd gehad!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of de prijs het waard is
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat was het zeker waard!

Zeer waardevolle opleiding

Deskundige coaches en erg fijne opleiding. Waarom ik het geen 10 heb gegeven: de praktijkdagen waren erg goed opgezet (hier komt theorie en praktijk samen) en juist daarom ben ik van mening dat er meer praktijkuren aangeboden moeten worden. Je moet erg veel theorie tot je nemen en met de praktijklessen komt de theorie tot leven. Zelf had ik behoefte aan meer praktijkuren. Al met al: een aanrader voor elk personal trainer!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik wist wat er te wachten stond

Zo blij met het resultaat!

Ik heb de Milo Personal Trainer opleiding gevolgd van september ‘23 tot Feb ‘24. Het was een prachtige ervaring. In het begin echt heel pittig, maar door de heldere structuur, de praktijklessen en de mentoren, begonnen de kwartjes gedurende de opleiding te vallen. Nu heel veel zin om met veel zelfvertrouwen mensen te gaan helpen. Thanks Milo!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen eigenlijk!
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd en super blij

Ontwikkeling als trainer op hoog niveau

Ik kreeg het advies om MILO te gaan doen in plaats van een andere opleiding, en ik ben blij dat ik die gevolgd heb. MILO geeft de perfecte balans tussen theorie en praktijk. Ik heb niet alleen ontzettend veel geleerd over het menselijk lichaam in relatie tot bewegen, maar hoofdzakelijk ook hoe ik deze informatie vertaal naar praktijk, zodat ik cliënten op alle niveau’s beter kan leren bewegen: en die vruchten werpen af. Ik kan wel zeggen dat ik een transformatie heb doorgemaakt als trainer. Het was een eer om opgeleid te worden door de top van deze industrie. Deze opleiding wil je doen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik twijfelde tussen Menno en Milo. Ik ben voor Milo gegaan omdat ik verwachtte meer te gaan leren over toepassing van de theorie, en niet alleen de theorie zelf.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben zelfverzekerder, creatiever en deskundiger. Ik kijk kritischer, en kan vele malen beter coachen op kwaliteit van bewegen. Ik zie meer, merk meer en weet meer.

Een enorm leerzame reis

Voordat ik aan milo begon dacht ik dat ik wel wat wist van trainen en coachen. Nou dat viel enorm tegen hahahah. Het is afentoe zwaar geweest en heb in me hoofd wel is tegen de stof aan staan schoppen maar uiteindelijk valt alles op zn plek. En nu dat ik klaar ben ben ik enorm trots op mezelf!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen ging er aardig blanco in
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben geslaagd!!

Fantastische opleiding!

Ik heb tijdens de weken MILO mega veel geleerd en gegroeid als coach! Ik vond de begeleiding altijd fijn, veel persoonlijke aandacht en altijd de ruimte voor vragen en opmerkingen. De mentoren zijn super en de online omgeving is heel duidelijk. De dingen die je leert kan je allemaal toepassen in de praktijk, en door dat je in de praktijk oefent kan je dit ook direct toepassen. Ik heb ontzettend veel geleerd en kan niet wachten om dit toe te gaan passen in de praktijk!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of de opleiding wel genoeg uitdaging gaf
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) De opleiding gaf heel veel uitdaging

Hele waardevolle opleiding: theorie en praktijk

Ik ben heel blij met alle kennis en praktische vaardigheden die ik heb opgedaan. De opleiding is heel logisch opgebouwd en je leert naast veel theorie (wetenschappelijk onderbouwde kennis) ook hoe je dit in de praktijk kunt toepassen. Het is geen makkelijke opleiding die je ‘er even bij doet’. Het kost tijd om te studeren, programma’s voor te bereiden om uiteindelijk tijdens je examen te laten zien wat je in huis hebt als trainer. Het vak lijkt soms zo eenvoudig, er zijn zoveel personal trainers, met of zonder diploma. Maar met deze opleiding leer je ècht hoe je mensen beter leert bewegen vanuit de anatomie en hoe je doelgericht kunt programmeren.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik als starter het niveau wel aan zou kunnen

Dé PT opleiding van Nederland

Ik heb veel verschillende opleidingen met elkaar vergeleken en bij meerdere coaches en trainers geïnformeerd welke opleiding zij geschikt vonden. Uiteindelijk is de keuze dus op MILO gevallen doordat er hier een mooie balans is tussen theorie/zelfstudie en échte praktijkervaring! Dit was ook absoluut het geval! De mentoren zitten bomvol met kennis en ervaring en willen je graag helpen, daarnaast was het een erge gezellige groep om de praktijklessen mee te volgen! Een absolute aanrader!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Balans praktijk en theorie
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding)

Zeer waardevolle opleiding waar alles in terugkomt!

De combinatie van de duidelijk opgedeelde theorieblokken en de praktijklessen waarin deze behandelde theorie toegepast werd, maakte dat MILO voor mij heel goed in elkaar zat en zo leerzaam was. De vele informatie werd behapbaar, door over de stof te praten in de les bleef de kennis beter hangen. Ik zou iedereen die naar een PT opleiding opzoek is MILO aanbevelen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het het geld waard was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zeer waard voor geld

Enorm veel geleerd de afgelopen 30 weken!

Mega blij dat ik de stap heb gezet op de opleiding tot personal trainer te doen bij Milo. Super interessante lessen, met deskundige trainers, en naast het harde werken heel veel gezelligheid met de groep. Ik kan na deze leerzame maanden, mijn kennis delen met mijn klanten, en hen zo goed mogelijk helpen met hun doel.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het niet te moeilijk was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd!

MILO geeft je alle tools, kennis en ervaringen, waarmee je een sterke basis bouwt om zelf aan de sla

Dit was mijn eerste personal trainer opleiding, en ik ben ernorm blij dat ik voor Milo heb gekozen! De opleiding is super uitgebreid en diepgaand en geeft je op alle gebieden een sterke basis om als personal trainer aan de slag te gaan. Van anatomie, trainingsprincipes, programmeren en oefeningen tot het in de praktijk brengen hiervan middels coachen. De online leeromgeving was erg fijn om zo op je eigen tempo de stof door te nemen. De praktijklessen waren enorm waardevol, leerzaam en leuk! Soms ook wel spannend, maar de mentoren wisten altijd een veilige omgeving te creeëren waarin je fouten kon maken en leren. Ik had als starter in het vak geen betere opleidingskeuze kunnen maken. Milo geeft je alle tools, kennis en ervaringen, waarmee je een sterke basis bouwt om zelf aan de slag te kunnen gaan als personal trainer. Mega aanrader!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen twijfels
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) De MILO PT opleiding gehaald met een 8.9 maar vooral enorm veel kennis en ervaring op kunnen doen om aan de slag te gaan als personal trainer!

Geweldige ervaring!

Ik heb Milo education gisteren afgerond, en kan nu zeggen dat ik officieel ERPEPS gecertificeerd trainer ben. Ik heb afgelopen 30 weken super veel kennis opgedaan dankzij deze opleiding. Mentoren waren geweldig en stonden altijd er voor open om het uiterste uit jou te halen. Ben super blij dat ik hem nu succesvol heb afgerond en wil MILO bedanken voor de mooie en leerzame ervaring!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Super veel geleerd!

Een must als basis voor coaching en fitness!

Interessante theorie dat een goede basis legt voor coachen en trainen. Goede fijne trainers. Ze staan open om je van alles te leren, daarnaast is er ook ruimte voor plezier! Zelf ben ik wat minder fan van online leren, dus het is belangrijk dat je er de tijd voor neemt! Er is afwisseling tussen theorie en praktijk in de lessen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Over of het niet te veel zou zijn naast mijn full-time baan
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Behaald!

Geweldige en diepgaande opleiding

Na het volgen van een PT cursus die weinig voorstelde wilde ik graag meer. Op aanraden van een personal trainer die van Milo had gehoord ben ik wat onderzoek gaan doen en Milo leek me wel wat. Nu ben ik ontzettend blij met die keuze. 30 weken later voel ik me 100% in staat om iemand écht te begeleiden en durf ik mezelf op de markt te presenteren als PT. Milo is een hele diepgaande opleiding, veel theorie en hele leuke coaches die met veel enthousiastme al je vragen beantwoorden. De combinatie van praktijk en theorie was ook echt fijn, hierdoor vielen er steeds kwartjes. Ik raad deze opleiding aan iedereen aan die een goede en vaardige personal trainer wil worden.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of 30 weken wel genoeg was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) 30 weken was zeker genoeg, veel geleerd

Exiting!

Veel geleerd, mooie combinatie tussen theorie en praktijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik er nog heel veel uit zou kunnen halen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Toch veel geleerd, nieuwe mensen leren kennen, geslaagd met 9.2

Super leuk en mega intressant

Ik heb mega veel kunnen leren bij Milo education en ook ontzettend veel plezier gehad. Daarnaast ook een ontzettend leuk team.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een mooi diploma

Opleiding van goede kwaliteit

Ik werk al 3 jaar als smallgrouptrainer, personal trainer en online coach, maar ik besloot om mijn kennis bij te spijkeren bij Milo. Ik heb de cursus inmiddels afgerond en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de opleiding en de kennis die ik ermee heb opgedaan. De trainers van Milo weten de kennis goed over te brengen en geven gerichte feedback. Doordat er niet te veel mensen in 1 groep zitten, is persoonlijke aandacht mogelijk. Verder waren de modules duidelijk. Als ik een verbeterpuntje moet noemen dan zou ik als aanrader geven om een zoekfunctie in de modules toe te passen, zodat je makkelijker kennis kan terugvinden.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik had de twijfel of het wel in mijn drukke schema zou passen en of ik er daardoor wel genoeg uit zou halen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik heb erg veel kennis opgedaan!

Zeer leerzaam

Super opleiding voor het beter begrijpen van verschillende beweginsvormen. Hoe steekt de theorie in elkaar, en hoe vertaalt zich dit naar de praktijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) N.v.t.

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”