Goede ervaring

Eind februari gebruik mogen maken van deze geweldige service. Ruim op tijd aanwezig (9 uur was de afspraak) en ze kwamen met goede energie aan. Alles netjes ingepakt en vervoerd van de bovenste verdieping naar de vrachtwagen. Veel passie en gedrevenheid voor hun werk. Voor een volgende keer zonder twijfel weer gebruik maken van hun service! In één woord te omschrijven: TOP!

Voor kennis van mij dit verhuisbedrijf aangeraden vanwege goede afspraken en duidelijkheid. Scherpe prijs en goede nette uitvoering, ondertussen verhuizing achter de rug en moet gezegd worden dat bovengenoemde allemaal keurig is nagekomen. Leuke goede verhuizers en een klein dingetje extra dat gedaan kan worden was ook geen probleem. Dus flexibiliteit is er ook .. Prettige snel verlopende goede verhuizing geweest , Aanrader voor iedereen!

Super snel geregeld

Via google bij dit bedrijf terecht gekomen voor een spoedontruiming. Dit moest echt letterlijk binnen 2 dagen gebeuren. Ik had er zelf een hard hoofd in maar de jongens van Verhuisexperts hebben toch echt hun naam waargemaakt! En de klus binnen 2 dagen geklaard. Zojuist de woning opgeleverd aan de woningbouw en de sleutels ingeleverd. Echt super bedankt dat scheelt mij en mijn vrouw weer een maand huur. Zeker een aanrader.

Super!

Damian en Angelos hebben ons fantastisch geholpen. Afgesproken was om 08:00. Daarna toch met ze afgesproken om 10:00 te beginnen. Daar waren ze heel flexibel in. Ze waren keurig een kwartier eerder op locatie. Ze werken goed en lekker vlot door. Terwijl Damian de verhuiswagen aan het inladen was, deed Angelos het demontage werk van een kast, tafel en bed. Ook hebben ze grof vuil zoals een 3 zits bank, vaatwasser, combi oven en magnetron met gemak naar het begin van de straat op de hoek geplaatst met behulp van een hondje. Binnen 3 kwartier waren we al helemaal klaar en gingen ze direct door naar de nieuwe woning. Binnen 3 kwartier inladen, demonteren en bepaalde spullen bedekken met verhuisdekens en vervolgens met sterke kwalitatieve folie afgewikkeld. Dit ging echt heel vlot. Aangekomen bij de nieuwe woning en de spullen uitladen in de nieuwe woning ging ook snel. Tip: plak bij de ingangen van de ruimtes een A4 papier en nummer elke ruimte in de nieuwe woning. Doe dit ook met de dozen en spullen die je meeneemt naar de nieuwe woning en plak op de verhuisdozen het nummer voor de desbetreffende kamer. Zo hoeven de verhuizers je niet telkens te vragen waar iets moet komen te staan. Door dit, waren we heel snel al klaar. Ze werken secuur, professioneel, meedenkend, ze zijn begripvol en heb ook fijne gesprekken kunnen voeren met Damian. Met Angelo iets minder gesprekken gehad, omdat hij continu de focus had op de verhuizing. Ze zijn heel fijn in omgang en raad jullie de service van Verhuisexperts zeker aan. Het geld is het zeker waard. jongens Heel erg bedankt voor vandaag en wens jullie het allerbeste toe!

Doen niet wat ze beloven en krijg geen reactie meer op mijn mail

Leuk telefonisch contact gehad met bedrijf. We hebben 5 pax kasten (hoogte 2,36 meter) en 2 grote palmen waar we zuinig op zijn, er werd mij beloofd dat er een vrachtwagen zou komen van 48 kuub, 280 cm hoog, zodat ze rechtop konden staan. Wat schetst mijn verbazing.... er komt een kleine verhuiswagen van 16 kuub, hoogte 2.10 meter. Ook zouden er enkele meubels bij mijn dochter gebracht worden, ook hier waren de verhuizers niet van op de hoogte. De verhuizers hebben gelijk contact opgenomen met het verhuisbedrijf omtrent hierboven vernoemde zaken. Als de palmen er niet in konden zouden ze alsnog een vrachtwagen sturen maar wanneer? Over de 2 verhuizers alleen maar lof! Zelf maar aangegeven hoe ze de palmen liggend konden vervoeren... Hierna een mail gestuurd om een gedeelte van mijn geld terug te krijgen, de beloofde vrachtwagen is duurder en waren nu een dag kwijt omdat er 2 keer gereden moest worden. Maar na het sturen van 2 mails, geen enkele reactie ontvangen. Dus zint voor ge begint

DRAMATISCH

NOOIT NOOIT NOOIT MEER !!!!! Contact gehad met Patrick voor een offerte. Nette offerte uitgekomen dus met ze in zee gegaan. De verhuisdag was 1 groot drama van begin tot einde !!!!!!!!!!!!!! -Te laat gekomen, -Verhuizers hielden hele dag door lange pauzes -1 verhuiswagen heeft 2 uur gedaan over de rit van ene huis naar andere huis wat 10 minuten duurt. Geen idee waar hij geweest is.... -In de middag gingen 2 van de 4 verhuizers weg en niet meer terug geweest -Hierdoor verhuizing niet afgekregen -Volgende dag niet op komen dagen om alles af te maken -zaten een par verhuizers bij die volgens mij hun TAAKSTRAF hier uitvoerden, boevenbende !!!! Tijdens verhuizing VEEL SCHADE gemaakt. Vaste kledingkast uit mekaar getrokken in plaats van netjes schroevenwaardoor hij niet meer in elkaar te zetten was. Grote diepe kras in betonvloer en een eletrische jaloezie gebroken door er met een kast tegenaan te lopen. Contact met patrick opgenomen. Bos bloemen gehad voor de kast en diepe kras. Jaloezie moest uiteraard vervangen worden. Nu, ongeveer 5 maanden nog steeds niet de hele vergoeding binnen. Hierover tientallen keren contact gehad met DE HEER MEIJER van de service afdeling. Een grotere FLAPDROL dan deze meneer kunt u in de verhuiswereld niet vinden. Liegen, bedriegen, loze beloftes, afspraken niet nakomen, alles heb ik meegemaakt met hem!! Meijer, laat die laatste knaken maar zitten. Je krijgt er deze naar waarheid opgestelde recensie voor terug !! O ja, in de offerte staat dat u VOLLEDIG VERZEKERD BENT voor schade tijdens verhuizing. Niet waar hoor. de eerste 250 euro pikken ze van je af en kan je zelf betalen. Staat ergens op bladzijde 13 in de voorwaarden. Ons niet verteld. Ons was verteld VOLLEDIG VERZEKERD. BESPAAR U EEN HOOP ELLENDE EN GA NIET MET DEZE BOEVENBENDE IN ZEE. Enige kleine lichtpuntje was Patrick maar ook hij krijgt dit zooitje ongeregeld niet aan het werk en laat ze dingen netjes afhandelen. In 1 woord: SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!

Top verhuizers

Harstikke goede ervaring met de verhuizers van dit verhuisbedrijf. Op tijd en aardig, weten van aanpak en klaren je verhuisklus zonder onnodige stres. aanrader!

Aanrader

Tijdens onze verhuizing hebben we besloten om de diensten van Verhuisexperts in te huren. We zijn erg blij met het resultaat. De kwaliteit / prijs-service was erg goed. Ze werkten non-stop totdat alles klaar was. Zeer vriendelijke en super efficiënte mensen. Ze hebben het uitstekend gedaan. Ik raad ze ten zeerste aan!

good work

De verhuizers hebben mij afgelopen week geholpen met verhuizen binnen het centrum van Amsterdam. De trappen waren geen probleem! zelfs na een paar uur traplopen werd er nog volop gelachen. Over het werk zeker niks te klagen en over de prijs ook niet. De laatste verhuizing heb ik zeker het dubbele betaald. Keep up the good work guys!

Professionele team!

Ze leveren excellente service! Verhuizen is meestal een hectische en vermoeiende, maar met het professionele team van Verhuis Experts liep alles super gesmeerd, zonder zorgen en met een grote smile! - service top: materiaal zoals dozen en dozen voor speciale items zoals hangkleding, schilderijen van te voren aan huis geleverd. Denken echt mee en kunnen alle support bieden die je nodig hebt. - kwaliteit: zeer voorzichtig met de spullen, erg scherp en vooruit denken en tegelijkertijd een enorm tempo! - prijs: zeer scherp, laat ik het zo zeggen ik ga nooit meer zelf slepen tijdens een verhuizing! Wij hebben veel verhuizingen gedaan, maar heb het nog nooit zo top meegemaakt. Wij kunnen ze dan ook van harte aanbevelen.

Dramatisch slecht

Beste Verhuis expert, De bedoeling van het inschakelen van een verhuisbedrijf is dat de klant ontzorgd wordt. Naast een verhuizing spelen vaak andere belangrijke zaken bij de klant. Namelijk eigen werk, voorbereiding nieuwe huis, voortgang eigen bedrijf e.d. En dat allemaal tijdens een Corona pandemie. Helaas is verhuis expert er niet in geslaagd om datgene te doen dan waarvoor zij door ons als klant en opdrachtgever waren ingehuurd. Verhuis expert werkt bewust met ondeskundig personeel, hebben totaal geen plan van aanpak en collega’s weten van elkaar niet wat ze kunnen. Dit heeft geresulteerd in veel schade van onze inboedel, naast de vele frustraties. Er werd gezegd dat er goede schaderegeling en - afhandeling zou zijn, maar ook daar is inmiddels niets van gebleken. Verhuis Expert hartelijk dank voor deze ervaring!!! Echt een wanprestatie! Een 0 is nog te hoog gewaardeerd.

Zeer slecht

foto’s spreken voor zich. Ik heb betaald voor het uit elkaar halen en bij de nieuwe woning weer in elkaar zetten, de ledikant van mijn zoontje kan ik weggooien. De helft van de schroeven, bouten en moeren zitten er niet in, nergens te vinden ook. Een gedeelte zit teveel omhoog en is ook niet meer goed te krijgen. De achterkant van de commode is een gedeelte kapot, de kast is aan de achterkant open en als je de kast opent is de schroef mooi te zien, de onderkant is er niet eens in gezet, die is er gewoon bij “gegooid”, de slaapbank is niet in elkaar gezet, de zijkant van een andere commode is ook kapot aan de zijkant. De schuur van de oude woning zat nog helemaal vol, ik had de jongens gevraagd om de gereedschappen en blikjes verf achter te laten. Ze hebben niet alleen dat achter gelaten maar echt alles. Alleen een tv uit de schuur gehaald welke aan mij is gevraagd om zelf mee te nemen omdat, het niet meer in de wagen paste. Mijn trap had na de verhuizing overal deuken en was geschaafd. De binnenglas van de magnetron hebben zij laten vallen, magnetron gebruiken wij nu niet. Ik blijf elke week wel nieuwe dingen tegenkomen. Ik heb gemaild en gebeld. Werd na meerdere mailtjes en telefoontjes eindelijk door een meneer teruggebeld, hij ging dan maar even een expert sturen maar, aan de foto’s te zien, tja de kast.... het was een verhuizing he, wat kon ik verwachten. De trap.... ja dat hoorde er ook bij, omdat het zwarte verf was, was het meer te zien en leek het erger.... en het was waarschijnlijk niet eens traplak maar gewone lak. Op een gegeven moment ben ik boos geworden en meneer die vond het grappig. Ik heb hem verzocht mij niet meer te bellen. De borg voor de dozen heeft mij 3 mailtjes en een telefoontje gekost en uiteindelijk na 4 / 5 weken pas ontvangen! Zonde van mijn geld! Ik heb geen excuses gehad en ook geen compensatie. Mijn ervaring is meer als slecht.

Aanrader!!

Vandaag een hoop spullen uit de opslag gehaald en terug in huis gezet. De verhuizer waren een uitstekende hulp! Ze gingen erg zorgvuldig om met onze spullen en waren extra voorzichtig met de pas geverfde muur. De twee wisten van aanpakken en we waren binnen no-time alweer klaar. Kortom geweldig! Bedankt mannen!

Top!!

Mijn verhuizing is gedaan, En dat is me uitstekend bevallen. Ze hebben mijn spullen met zeer veel zorg en aandacht behandeld. Echt een aanrader!

Netjes gedaan!

Alles heel netjes in en uitgepakt. Wij zijn zeer tevreden met jullie dienst. Thnx guys :)

Kleine verhuizing met alle aandacht geregeld

Met zowel kantoor- als uitvoerend personeel een héél goede ervaring!!!! Exact op tijd aanwezig en keurig gewerkt. Dank aan Remi en Damian.

Doen precies wat ze zeggen

Goed prijs en perfecte communicatie wat ik zeer belangrijk vind!!

*-*

Een hele prettige samenwerking met uiterst precieze en kundige mensen!

Super pro

Wat een gemak heb je van een verhuizing met dit bedrijf! Kundig, vriendelijk en efficiënt personeel. Ik beveel ze van harte aan.

Damage complaint after their service

I am very disappointed with this company. First of all, they showed up 5 hours later than what we planned without answering the phone when contacting to understand what was going on. In the end we got a call and they came but already messing up with all the move planning and thinking that they were not coming at all and we had to do it ourselves. But the reason why i decided to write is that we got a bill for 285 euros for the damages that the movers did to the grass in front of the apartment. The company claims they are not liable for that since it is more than 2 weeks after the incident. This is outrageous.

Goede ervaring

Geweldig goed Personeel, vakbekwaam en vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

professionele bedrijf

De Jongens waren beleefd en werkten netjes. Ben zeer tevreden over hoe vlot het verliep .Het was een dag met regen maar alles is droog in mijn huis gekomen .Bedankt voor de fijne ervaring

Top Team!

Top team!! ze gingen heel voorzichtig met ons spullen om. de verhuizing is perfect afgelopen. zonder hoofdpijn. zeker een aanrader

Professioneel

Ik raad Verhuis Experts zeker aan. Ze zijn meedenkend, flexibel en professioneel. Mijn verhuizing ging vlot en gestructureerd. Bedankt voor de goede service.