Super ervaring! Aanrader.

Wij zijn verhuisd van 2-hoog hartje Amsterdam naar 4-hoog verderop in Amsterdam. Team was wat verlaat maar hield continue contact met ons en verzekerde ons dat het er die dag zou staan. Ontzettend netjes gewerkt, hoop plezier en zo snel. Heel service gericht met karton en een kast die niet paste. Ook nog even een bank naar een ander adres midden op de gracht gebracht. Wij raden echt iedereen aan om met hen te werken!!!

Topper dan Top

ik ben zeer tevreden over hoe de verhuizing is gegaan, de planning liep een beetje uit omdat de andere verhuizing wat langer duurde, ik ben netjes op de hoogte gehouden door Bianca. Remy, Amin en Dyon hebben heel hard gewerkt, zeer nette mannen met ervaring. ik ben niet voor verrassingen komen te staan, alles is netjes volgens de offerte uitgevoerd. ik heb mijn zus ook aangeraden om te verhuizen met VerhuisExperts. mijn complimenten aan verhuis experts, ik raad jullie zeker aan!!

Slechte afwikkeling

De dag na de drie dagen durende verhuizing heb ik telefonisch mijn beklag gedaan bij Verhuisbedrijf Experts over de niet nagekomen afspraken en de ondervonden schades bij de verhuizing, in totaal een bedrag van ca. € 950. Van de afgebroken poten van de elektrisch boxspring, die door de constructie niet meer te herstellen zijn en zodoende niet meer gebruikt kan worden, met een aankoopbedrag van € 1.600, heb ik i.v.m. de gebruiksduur de schade coulant gesteld op een restwaarde van € 137. Dezelfde dag heb ik op verzoek per mail de niet nagekomen afspraken en schades gemeld, vervolgens gevolgd door een uitgebreide mail van de schades met opnames van schades. In totaal heb ik 10 mails naar Verhuisbedrijf Experts verzonden, waarvan een groot deel nooit is beantwoord. Ook zijn er zo’n 8 telefoongesprekken geweest met de heer Meijer. En van de toezegging bij zijn afwezigheid door te geven mij terug te bellen, komt nooit iets terecht Ondanks het feit dat ik het eigen risico van de verhuisverzekering heb afgekocht, komt de heer Meijer uiteindelijk met het “genereuze” voorstel van een vergoeding van € 150, waarmee ik niet akkoord ga. In een later stadium wordt nota bene nog beweerd dat van de zilveren kaarsenstandaard de standaarden al verbogen waren voor de verhuizing en zij voor het schadeherstel van € 450 niet aansprakelijk kunnen worden gesteld. Na een 9 maanden discussie komt er dan een aanbod voor een vergoeding van € 350. Zo onderhand compleet zat van deze affaire ga ik onder protest akkoord met het aanbod. Maar na rappel duurt het nog 6 weken voordat het bedrag wordt overgeboekt. Ook al hebben de verhuizers zich ingespannen, is de totale afwikkeling dramatisch. Het is dan ook verstandig om Verhuisbedrijf Experts absoluut niet in te schakelen.

Was Top!

Vandaag de verhuizing geregeld door Henk, Lucas en Patrick. Wat kunnen die sjouwen! Zweet op het voorhoofd maar ze knalden door. Hardwerkende mannen en super vriendelijk en beleefd. Henk, Lucas en Patrick, hartelijk dank voor het harde werken. Happy op mijn nieuwe stek.

keurig

in het begin was ik heel sceptisch, maar na paar keer gebeld te hebben met kantoor hebben zij mij wel gerust kunnen stellen dat alles goed gaat komen en dat ik me geen zorgen hoef te maken. mijn verhuizing liep keurig en zonder schade.

Zeker een aanrader

Verhuizing liep naar wens. De verhuizers hebben heel goed en hard gewerkt. Gelukkig op tijd klaar met de verhuizing. geen schade te zien zoals dat tevoren beloofd was.

Top team!

Verhuizers kwamen netjes op tijd en hebben prima werk verricht. Goede vakmannen die van aanpak weten.

Top verhuizers!

Odin, Mesu en Theo, harde werkers. Hebben goed werk geleverd vorige week donderdag met onze verhuizing van Woerden naar Veenendaal. Super bedankt!

could be better

The client service was first very helpful and professional. Then the rented moving boxes were 2 weeks late. On the moving day the contractors who came with the truck were friendly and efficient, not so much the verhuisexpert guy with the lift, who dod not really want to work (pack the boxes). There were disagreements between the moving team. It all started later (45minutes) and we had to pay for it, which is unfair. Overall, we were not so satisfied.

geweldig met henk, leon en dion

geweldig met henk, leon en dion. prima vaklui. snel en accuraat

Slecht

Tot de verhuizing goed contact maar daarna toen de verhuizers snel vertrokken waren echter diverse beschadigingen naar voren gekomen. Hele linnenkast in 2en gebroken tijdens transport. Er word niet meer gereageerd op mail. Onbetrouwbaar, slechte service en amateuristisch.

Verhuis prutsers!

Een expert zorgt voor een correcte offerte en voor een correcte uitvoering ervan. Een expert komt niet de helft van de afspraken niet na. Een expert beschadigd niks en maakt niks kapot. Een expert gaat niet een half uur een ovenknop zitten uitboren die afgebroken is, waardoor de oven nu niet meer aan kan. En waardoor de rest van de experts een half uur niet verder konden omdat dat de expert was die de vrachtwagen leeg moest halen. Een expert kan meubels vakkundig de- en monteren. Een expert houd rekening met hoe de spullen ingeladen worden, zodat de te monteren meubelen als eerste eruit kunnen. Een expert is niet met 2 man 30 minuten bezig om 1 deur van een Ikea schuifdeurkast erin te krijgen om vervolgens onverrichter zaken afscheid te nemen. Een expert verlaat zijn job pas als alles netjes afgerond is. Een expert levert klantenservice, om er gauw voor te zorgen dat klachten worden opgelost. Een expert laat je niet extra betalen terwijl je als klant zelf de halve offerte hebt uit staan voeren. Een expert laat je als klant niet de halve verhuizing uitvoeren als dat niet de afspraak is. Prutsers zijn het. Nooit aan beginnen!

Topverhuizers

's Ochtends wakker worden in het oude huis en 's avonds naar bed in je nieuwe huis. Allemaal top geregeld en er werd hard doorgewerkt. Grote meubels werden keurig uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Nogmaals een dikke duim omhoog voor de mannen, bedankt voor de vlotte verhuizing Henk, Richard en Junior!

Goede en prettige verhuizing

Full service verhuizing en volledig ontzorgd. Het team van Hassan, Remy en Zaïr heeft deskundig en snel de spullen verplaatst. De sfeer was prettig en ook dat maakte dat ik zonder zorgen de touwtjes uit handen kon geven. Geen probleem tegengekomen en alles staat weer op de goede plek. Ik raad dit bedrijf absoluut aan.

Super fijne ervaring

Super fijne ervaring! Heel goed geholpen en waren tot alles toe bereid. Zeker voor herhaling vatbaar

Waard voor wat je betaald!

Echt een hele fijne ervaring met Verhuis Experts. Duidelijke informatie en afstemming over de offerte en de gang van zaken. Ruim op tijd werden de verhuisdozen aangeleverd dus we konden ons goed voorbereiden. Dag van verhuizing verliep prima, snel en zorgvuldig. Goede prijs/kwaliteit verhouding en dus meer dan waar voor je geld. Zeker een aanrader!

Een vlekkeloze verhuizing!

Een vlekkeloze verhuizing! Er is zorgvuldig gewerkt, nette en vriendelijke verhuizers. En de snelle en stipte service achteraf: er was een kastdeur die niet lekker meer liep en na een telefoontje waren de medewerkers er heel snel om dit euvel te verhelpen.

Top ervaring

Na minder goede ervaringen ditmaal gekozen voor dit verhuisbedrijf, uiterst tevreden over hoe de heren met mijn inboedel omgingen. Er werd vlot gewerkt met verstand van zaken. Een pluim voor Remy vanwege de flexibiliteit en de goede communicatie! Top gedaan mannen!

Beste verhuizers

Netjes op tijd met enorm veel zin. Weten van aanpak en zorgen dat je als klant gerust wordt gesteld. Ze gaan voorzichtig met je spullen om en kijken hoe ze sneller en efficiënter kunnen werken. Voordat je weet is de dag om en je inboedel staat netjes in je nieuwe woning. René, Zaan en Rick heel erg bedankt voor jullie hulp. Ik zal jullie aanraden.

zeker om aan te raden

Wij zijn met dit bedrijf in zee gegaan om onze te verhuizen na het prettige bezoek van Patrick aan ons huis. Wij zijn via een tussentijdse opslag naar onze nieuwe woning verhuisd. Daarbij was het hebben van een eigen opslag van het verhuisbedrijf echt een eis zodat wij tussentijds bij onze spullen konden. Ook een bezoek gebracht aan hun opslagruimte in Zoeterwoude waar alles heel netjes opgeslagen stond. De offerte die wij ontvingen was heel duidelijk en goed uitgelegd. Ook per meubel uitgelegd of het gedemonteerd zou worden of niet. . Op de dag van de verhuizing hebben de verhuizers ontzettend goed hun best gedaan alles extra goed in te pakken aangezien wij veel glaswerk hebben. met enorm dank aan Raymond, Carlo en Rick en de vierde man een ontzetten aardige kerel Amin geloof ik. Wij hebben daarna een keer een bezoek gedaan aan hun loods om wat spullen op te halen. Ook daar was de loodsmeester Remi enorm behulpzaam. Onze meubels en goederen zijn inmiddels afgeleverd in onze nieuwe woning. Alles staat netjes gemonteerd en aangesloten op het juiste plek. De enige schade was aan een LED Bulb lamp wat natuurlijk kan gebeuren. Deze is na de verhuizing speciaal voor ons besteld en per post bij ons aangenomen, waarna wij ook per post een bos bloemen met excuses voor de schade hebben ontvangen. Totaal buiten de verwachting en hoe netjes dit bedrijf met zijn klanten omgaat. namens ik en mijn vrouw ontzettend bedankt en wij zullen jullie aanraden bij iedereen die wij kennen.

Goede ervaring

Eind februari gebruik mogen maken van deze geweldige service. Ruim op tijd aanwezig (9 uur was de afspraak) en ze kwamen met goede energie aan. Alles netjes ingepakt en vervoerd van de bovenste verdieping naar de vrachtwagen. Veel passie en gedrevenheid voor hun werk. Voor een volgende keer zonder twijfel weer gebruik maken van hun service! In één woord te omschrijven: TOP!

Voor kennis van mij dit verhuisbedrijf aangeraden vanwege goede afspraken en duidelijkheid. Scherpe prijs en goede nette uitvoering, ondertussen verhuizing achter de rug en moet gezegd worden dat bovengenoemde allemaal keurig is nagekomen. Leuke goede verhuizers en een klein dingetje extra dat gedaan kan worden was ook geen probleem. Dus flexibiliteit is er ook .. Prettige snel verlopende goede verhuizing geweest , Aanrader voor iedereen!

Super snel geregeld

Via google bij dit bedrijf terecht gekomen voor een spoedontruiming. Dit moest echt letterlijk binnen 2 dagen gebeuren. Ik had er zelf een hard hoofd in maar de jongens van Verhuisexperts hebben toch echt hun naam waargemaakt! En de klus binnen 2 dagen geklaard. Zojuist de woning opgeleverd aan de woningbouw en de sleutels ingeleverd. Echt super bedankt dat scheelt mij en mijn vrouw weer een maand huur. Zeker een aanrader.

Damian en Angelos hebben ons fantastisch geholpen. Afgesproken was om 08:00. Daarna toch met ze afgesproken om 10:00 te beginnen. Daar waren ze heel flexibel in. Ze waren keurig een kwartier eerder op locatie. Ze werken goed en lekker vlot door. Terwijl Damian de verhuiswagen aan het inladen was, deed Angelos het demontage werk van een kast, tafel en bed. Ook hebben ze grof vuil zoals een 3 zits bank, vaatwasser, combi oven en magnetron met gemak naar het begin van de straat op de hoek geplaatst met behulp van een hondje. Binnen 3 kwartier waren we al helemaal klaar en gingen ze direct door naar de nieuwe woning. Binnen 3 kwartier inladen, demonteren en bepaalde spullen bedekken met verhuisdekens en vervolgens met sterke kwalitatieve folie afgewikkeld. Dit ging echt heel vlot. Aangekomen bij de nieuwe woning en de spullen uitladen in de nieuwe woning ging ook snel. Tip: plak bij de ingangen van de ruimtes een A4 papier en nummer elke ruimte in de nieuwe woning. Doe dit ook met de dozen en spullen die je meeneemt naar de nieuwe woning en plak op de verhuisdozen het nummer voor de desbetreffende kamer. Zo hoeven de verhuizers je niet telkens te vragen waar iets moet komen te staan. Door dit, waren we heel snel al klaar. Ze werken secuur, professioneel, meedenkend, ze zijn begripvol en heb ook fijne gesprekken kunnen voeren met Damian. Met Angelo iets minder gesprekken gehad, omdat hij continu de focus had op de verhuizing. Ze zijn heel fijn in omgang en raad jullie de service van Verhuisexperts zeker aan. Het geld is het zeker waard. jongens Heel erg bedankt voor vandaag en wens jullie het allerbeste toe!

Doen niet wat ze beloven en krijg geen reactie meer op mijn mail

Leuk telefonisch contact gehad met bedrijf. We hebben 5 pax kasten (hoogte 2,36 meter) en 2 grote palmen waar we zuinig op zijn, er werd mij beloofd dat er een vrachtwagen zou komen van 48 kuub, 280 cm hoog, zodat ze rechtop konden staan. Wat schetst mijn verbazing.... er komt een kleine verhuiswagen van 16 kuub, hoogte 2.10 meter. Ook zouden er enkele meubels bij mijn dochter gebracht worden, ook hier waren de verhuizers niet van op de hoogte. De verhuizers hebben gelijk contact opgenomen met het verhuisbedrijf omtrent hierboven vernoemde zaken. Als de palmen er niet in konden zouden ze alsnog een vrachtwagen sturen maar wanneer? Over de 2 verhuizers alleen maar lof! Zelf maar aangegeven hoe ze de palmen liggend konden vervoeren... Hierna een mail gestuurd om een gedeelte van mijn geld terug te krijgen, de beloofde vrachtwagen is duurder en waren nu een dag kwijt omdat er 2 keer gereden moest worden. Maar na het sturen van 2 mails, geen enkele reactie ontvangen. Dus zint voor ge begint