wij vinden Annemiek een professionele en fijne pedicure

Regelmatig begeleid ik mijn moeder en haar tweelingzus naar pedicure Annemiek. Wij ervaren Annemiek als een vaardige, verantwoorde en betrouwbare pedicure. Ze communiceert duidelijk en helder welke problemen ze aan de voeten ontdekt en geeft daarbij passend, praktisch advies. Annemiek stelt haar cliënten op hun gemak en tijdens de gesprekjes sluit ze aan op hun leefwereld waardoor een ontspannen werksfeer ontstaat. Annemiek is zorgzaam en geïnteresseerd in de mens die bij de voeten hoort.

Annemiek is een echte vakvrouw! Ik kwam bij Annemiek omdat ik al een tijdje met zere voeten rond liep. Na een snelle inspectie van mijn voeten bleek dat ik last had van een aantal likdoorns. Zij heeft deze likdoorns en overig overbodig eelt vervolgens pijnloos en vakkundig verwijderd. Annemiek is een leuk sociaal persoon die aandacht heeft voor de klant. Ze zorgt tijdens de behandeling voor een leuk gesprek, waardoor je nog geen eens door hebt dat ze met je voeten bezig is. Annemiek haar vakkundigheid is ook terug te zien in de adviezen die ze geeft voor het verbeteren van de voet gezondheid. Ook niet onbelangrijk om te vermelden is dat Annemiek coronaproof en steriel te werk gaat. Ik voelde mij veilig bij haar. Als ik weer last krijg van mijn voeten dan kom ik zeker weer terug bij Annemiek!

Vakkundig, vriendelijk coronaproof!

Annemiek komt over als een professionele en vriendelijke pedicure met enorm veel werkervaring. Ze maakt graag een praatje en heeft mijn voeten vakkundig behandeld. Verder werkt ze ontzettend steriel en helemaal coronaproof. Ik kom graag terug.

Hele goede pedicure en erg klantvriendelijk

Annemiek heeft de voeten van mijn demente moeder altijd fantastisch verzorgd. Zij is niet alleen heel professioneel maar ook nog heel vriendelijk en aardig voor mijn moeder die aanvankelijk een beetje anti was. Door haar fantastische aanpak vertrouwde mijn moeder haar al gauw en werden haar voeten weer als nieuw.

Anne-Miek is zeer kundig en merkbaar zeer ervaren (en heel vriendelijk)

De speciale lichttherapie die Anne-Miek kan bieden voor de teennagels blijkt voor mij zeer effectief. Na 2 behandelingen zijn al de eerste positieve resultaten te zien. Absolute aanrader! Anne-Miek is merkbaar zeer kundig en met haar jarenlange ervaring kan ze effectieve behandelingen geven.

Uitstekend!

Pedicure salon Anne Miek is fantastisch - professioneel, schoon, prettige behandelkamer en Annemiek zelf heeft alle aandacht voor je, is aardig en gezellig.

Meer dan uitstekend

Al vele jaren kom ik bij Annemiek - haar behandelingen zijn een weldaad voor mijn voeten - ze is een oergezellig mens, ze biedt een luisterend oor, weet altijd goed raad en de lach is nooit ver weg. Annemiek, blijf zitten waar je zit!