Wij zijn goed geholpen in de winkel en de mannen hebben heel netjes / voorzichtig bij ons de vloer in de hele woning gelegd. Super mooi is het eind resultaat!!

Na 2,5 jaar bezig zijn met verschillende badkamerspecialisten eindelijk een bedrijf gevonden die luisterd. Tegelhuis is zeer service gericht en luisterd naar de klant wat diens wensen zijn. Ik heb een badkamer zoals ik deze wil en uitgevoerd door een top installateur! Binnenkort de foto's op de website!

Vakkundig personeel!

We zijn super goed geholpen door Kevin, in de winkel. Hij heeft ons uitgebreid geadviseerd. Na een aantal afspraken was het ontwerp klaar en de materialen uitgezocht. Monteur Edwin is echt een vakman! De tegels zijn door hem ook professioneel in verstek gezaagd, dus geen lelijk afdekstripjes! Ook kwam hij zelf met mooie suggesties. Een keurige nette werker! Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Dennis, de opzichter kwam ook tussentijds kijken, en natuurlijk bij de fysieke oplevering van de badkamer. Tegelhuis is niet de goedkoopste, maar als je voor luxe en kwaliteit gaat, dan doen!

Vakmanschap

We zijn zeer goed geholpen in het Tegelhuis en hebben diverse digitale tekeningen ontvangen alvorens we onze keuze gemaakt hebben. We hebben ervoor gekozen om onze badkamer ook via het Tegelhuis te installeren omdat we er verzekerd van wilden zijn dat indien er iets mis zou zijn dit makkelijk hersteld kon worden. Tim heeft een prachtige badkamer voor ons gemaakt in vier weken tijd en elke dag zijn we nog blij met het schitterende resultaat.

Hoog vakmanschap en prettige samenwerking. Hoge mate van afwerking. We zijn heel tevreden!

• Betrouwbaarheid

Prettig geholpen in de winkel. Super snel en vakkundig gelegd! Gezellige tegelzetters.

• Betrouwbaarheid

Positieve ervaring. Fijne mannen die over de vloer komen.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend werk verricht. Tegenslagen - uitvallen monteur - prima opgevangen. Niets dan lof.

• Betrouwbaarheid

Wat in de showroom beloofd wordt, wordt door de monteur waargemaakt. Prima service en kwaliteit maar bovenal geduld. Een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Wij zijn tevreden over de geleverde producten en de kwaliteit van de installatie daarvan. Een punt van aandacht is wel het personeel die de werkzaamheden uitvoert. Als je naar mijn mening de hoofdprijs betaalt voor het materiaal en de installatie daarvan zorg dan ook voor personeel wat deze kwaliteit waar maakt.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben een afsluitend gesprek met u gehad om te vernemen waar exact uw kritische opmerkingen vandaan kwamen. Uw kritiek op de werkwijze van een van onze installateurs in opleiding was terecht en wij hebben actie ondernomen om zijn houding en dus onze prestaties te verbeteren.

Denken mee met de klanten. Snelle reactie bij vragen en actie op vragen.

• Betrouwbaarheid

Had graag overal een 10 ingevuld, maar dat lukt niet.