Filters

8

gezellig

schoenen sugge er best uit alling lopen is nog hele opdracht

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Klantgericht

Bij Rameau wordt ik altijd proffesioneel geholpen. Mijn orthopedische schoenen zijn vakkundig op maat gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Top service

Medewerkers zijn heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? geen enkele verbeterpunten
8

goed

Ze nemen er de tijd voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Prima

Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geen

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
3

Deze keer zeer ontevreden

Kwam met de verkeerde schoenen.Nodig maat 4,5.Breedte K. Kwam met maat 5 en breedte H. Haar maat was niet aanwezig En kon ook niet besteld worden.Moesten maar Schoenen kopen bij een andere zaak en konden bij Rameau aangepast worden.Uiteindelijk Steunzolen gekocht maar of dat echt nodig was betwijfelen we nog. Toen we die ophaalden gezegt dat we dit van Rameau niet gewend waren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Dit waren wij niet gewend
10

Al vanaf 1986 bij dezelfde orthopedische schoenmaker gebleven.

Vanaf 1986 ben ik al bekend bij Harm betreffende mijn orthopedische schoenen. Altijd met volle tevredenheid. Ik hoop nog jaren van hem gebruik te kúnnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goed en erg hulpsaam .

Zeer goed . En gedreven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Duidelijk, helder en voelt vertrouwd

Gewoon goed, prima luisterend oor en duidelijk in de uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen
10

Geweldige behandeling, begeleiding en service

Vriendelijk, kundig, geweldige service, aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geweldige schoenen, op maat gemaakt.

De service is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zo doorgaan
10

Kundig en prettig geholpen.

Zowel w.b de orthopedische voetbedden als bij aankoop van nieuwe schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee⁷
5

matig

deskundigheid van de balie medewerker bedroevend

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? kwaliteit receptie medewerker verbeteren
10

Super!

Vooraf was ik het er niet mee eens, en was ik een beetje teleurgesteld en verdrietig. Maar op het moment zelf hebben ze me erg gerustgesteld en super geholpen! Ze keken naar mijn wensen en behoefte. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Goed

Deskundige mensen en goede service, behalve voor de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? De persoon voor de telefoon was onvriendelijk, maar het ontvangst en de behandelaar waten vriendelijk en deskundig en namen de tijd voor goed advies.
9

Een groot stuk mobiliteit terug

Mijn ijdelheid maakte me sceptisch toen de orthopeed me doorstuurde voor aangepaste schoenen. De vriendelijke medewerkers en de grondige metingen hielpen me daar toch niet vanaf. Maar toen ik eenmaal mijn aangepaste schoenen had, was ik om. Ik kan weer normaal lopen, en dat met mijn ernstige reuma en twee zeer verschillende voeten! Ik ben zo blij als een kind en het uiterlijk van de schoenen valt me honderd procent mee ook nog. Vakwerk! Rameau raad ik absoluut aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen
10

Vriendelijke mensen en super team

Duidelijk En komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee. Ben gewoon tevreden
7

Ben zeer tevreden en wordt Uitmuntend geholpen er is voor mij geen betere

Ben zeer in mijn nopjes over de manier van aanpak ze helpen altijd erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Graag wat korter wacht tijd
8

Goede informatie

Goede kwaliteit schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

goede service

al jaren klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? geen
7

Goed en vakkundig geholpen i.v.m. steunzolen

Goed en vakkundig geholpen i.v.m. steunzolen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
5

Helaas mijn schoenen zijn niet gearriveerd

Ik werd uitgenodigd voor het in ontvangst nemen van mijn schoenen. Fijn, na een hele lange periode (het was druk in de wachtkamer) was ik dan aan de beurt. Helaas, het duurt weer even... en dan blijkt dat mijn schoenen niet gearriveerd zijn. Oke, kan gebeuren, verontschul-digingen, er had gecheckt moeten worden voor uitnodigen etc. Terug op mijn werk wordt ik gebeld, ze zijn er toch! Ik blij, ik kom om half 5 wel. Nog een kwartier later wordt ik weer gebeld, ze waren toch niet voor mij, maar voor een andere mevrouw Bos.........Intussen zijn we weer een paar weken verder, toch maar even bellen, wanneer komen ze? Duurt nog even is het antwoord. Ik hoop dat het goed komt....ik struikel nog even door op mijn huidige schoenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ik wacht nog op mijn schoenen
6

Mijn zolen zijn prima maar het te woord te staan door de mensen in het algemeen vind ik minder.

Ik moet altijd wachten voordat ik geholpen word terwijl er niemand voor mij is. Bij mijn bezoek waren er mensen die nieuwe schoenen wilden kopen en er was niemand die ze kon helpen. Heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Behandel de cliënten als mensen en niet alsof je in een ziekenhuis een afspraak hebt

Bedrijfsgegevens

Simmerdyk 12

8601ZP Sneek

0515-421111

[email protected]

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.