goede snelle website

Goede snelle website snel huis gevonden

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

veel bezichtigingen gehad via huursector

Veel bezichtigingen gehad maar alsnog moeilijk omdat er veel anderen komen kijken of het gewoon te duur is,

Volledige huursector te zien

Volledig aanbod van huurwoningen te zien. Zoeken en reageren is makkelijk.

Fijne site

Binnen een week na inschrijven op huursector.nl staat de eerste bezichtiging al

woning gevonden

woningen gevonden op huursector. Het is niet goedkoop in de vrije huurs maar het is er wel als je maar betaalt.

heel goede ervaring

heel goede veraring heb ik met huursector, ze doen netjes wat moet huizen leveren die te huur staan.

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

makelijk in gebruik en duur

De site is makelijk te gebruiken, Huis huren via huursector is wel duur!

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Goede site ik heb er een woning gevonden

huursector heeft geholpen

Woning gevonden op huursector.nl , ging makkelijk en snel.

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Goed geholpen met vragen en veel woningen op huursector om te huren

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Slechte site, slechte informatie doorgeven en onvriendelijke klantenservice

Ik vraag me af hoeveel van deze recensies echt zijn. Als je reageert op een woning - die ook op andere sites te vinden zijn - krijgt de makelaar alleen jouw gegevens maar weet niet over welke woning het gaat. Super onhandig als je op meerdere woningen reageert. Relatief duur. Bij afmelden kreeg ik storing melding. Hulp was waardeloos. Kunt op deze link klikken - zelfde foutmelding. Nog een keer. Zelfde foutmelding. Toen was er een 'storing' in hun betalingssysteem waardoor afmelden niet lukte.. hmm hmm... Gevraagd om mij uit systeem te verwijderen - wat sinds AVG wettelijke verplicht is. Of ik nog een keer naar pagina wil gaan om op link te klikken. Nou nee. Dat had ik al tig keer geprobeerd op verschillende momenten. Gevraagd bevestiging te krijgen dat mijn account verwijderd was, nooit gehad. Ruim 3 maanden bezig geweest om er vanaf te komen. Ondertussen in 6e woning gevonden via online websites sinds 2004. Dit is absoluut de allerslechtste ervaring ever.

Woning gevonden uiteindelijk

Na 2 maanden zoeken een woning gevonden

Overzichtelijke website met veel woningaanbod

Veel nieuwe woningen steeds en overzichtelijk zoeken. Website heeft goed geholpen.

Klantvriendelijk geholpen

Goed geholpen met de zoektocht, zeer tevreden.

Handig en makkelijk te gebruiken

Als je een huurwoning zoekt kan ik aanraden om via huursector.nl te zoeken omdat hier het meeste aanbod opstaat. Je vind snel wat er beschikbaar is en dat is tegenwoordig belangrijk als je niet te laat wilt zijn. Het is zeker geen wondermiddel om iets te vinden in de vrije sector want je bent zoals ik heb gemerkt niet de enige die het gebruikt maar het is wel een handig hulpmiddel bij het zoeken.

Goed geholpen!

We zijn netjes en snel geholpen met onze vragen en bij het zoeken. Het betreft vrije sector woningen op deze website dus qua budget moet je wel wat te besteden hebben.

Goede website

Deze website heeft me een woning opgeleverd

Goed en groot woningaanbod

Goede site, veel huizen en ook voor studenten

Niet ideaal

Meerdere bezichtigingen gehad maar dan sta je vervolgens met een groepje te kijken en moet je maar net degene zijn met een leuke babbel of het meeste salaris ofzo. De site doet zijn werk wel in theorie maar je bent gewoon niet de enige die zoekt, dus je moet of snel zijn of mazzel hebben dat je het word.

handige website

Als je een woning zoekt dan is het onoverzichtelijk waar je moet zijn dus fijn dat je hier alle huizen op 1 website ziet en berichten kan sturen meteen naar iedereen.

tevreden

ik ben tevreden over huursector.nl omdat ik een woning heb kunnen vinden via deze site.

Veel woningen beschikbaar hiwe, desondanks moeilijk wat vinden vanwege de hoge prijzen en de markt dus blij dat het uiteindelijk wel gelukt is.

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Super! Binnen enkele weken na inschrijven meerdere bezichtigingen gehad en een optie om een woning te huren.

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Prima site om via te zoeken met veel woningen. Het is wel een soort marktplaats dus je bent afhankelijk van de verhuurder of deze wel aan je wilt verhuren.

• Hoe waardeert u het aanbod op huursector.nl ?

Veel woningen te huur maar helaas krijg je niet altijd reactie van de verhuurders of word je afgewezen omdat je studeert.

Over Huursector.nl - Huurders

Huursector.nl : Jouw huurwoning of kamer zó gevonden De website Huursector is voortgekomen uit de eigen problemen bij het zoeken naar een huurwoningen. Het aanbod is verspreid over een enorm aantal websites die vaak ook niet geheel up-to-date zijn. Huursector helpt je bij de zoektocht door alle huurwoningen te tonen op de website en dagelijks te updaten met het nieuwste woningaanbod. Hierdoor ben je eerder op de hoogte van nieuw woningaanbod dan andere woningzoekenden dankzij Huursector, wat in de huidige markt een groot voordeel is.