Fantastisch bedrijf!

Toen ik inspectie kreeg van de brandweer en met spoed de brandveiligheid van mijn restaurant op orde moest krijgen, heb ik Masset gebeld. Binnen enkele dagen was de brandveiligheid weer op orde en ben ik een stuk wijzer geworden. Heel vriendelijk personeel, kundig en hele goede service. Masset doet net even een stapje extra!

• Service (aftersales)

Er is niet veel contact met onze stichting, maar we zien we de rapporten, die zij degelijk!

Geen aanvullende opmerkingen

• Service (aftersales)

Goed dat we van te voren bericht krijgen

• Service (aftersales)

Prettig bedrijf om mee samen te werken

Door Masset Solutions onze brandmeldinstallatie laten aanleggen. Personeel kwam deskundig en vriendelijk over. Al met al een prima ervaring.

• Service (aftersales)

Prettig bedrijf, komen afspraken na. Storing aan de installatie was zeer snel opgelost.

altijd snel en efficiënt

Elke keer dat we met Masset-solutions te maken hebben, tenminste op de vloer, zijn ze altijd vriendelijk, snel en efficiënt met hun tijd. Altijd fijn om met je samen te werken.

• Communicatie (e-mail, telefonisch etc.) N.v.t.

Heel goed!

Heb een prettige ervaring met de monteurs

• Service (aftersales)

Vriendelijk personeel. Vakkundig en zeer netjes

Deze week hebben wij twee monteurs over de vloer gehad van Masset Solutions. Deskundig personeel en erg vriendelijk. Voorbeeld voor veel andere bedrijven. Erg tevreden met de service en de installatie. Werkt weer naar behoren.

Deskundige dienstverlening

Snelle en vriendelijke service via de mail/telefoon. Jaarlijks worden mijn blusmiddelen door een expert van Masset gecontroleerd/vervangen.

Goede service , vriendelijke mensen

Goede service , vriendelijke mensen en ik word altijd op de juiste manier geholpen

Zuidbaan 546 2841MD Moordrecht

Over MassetSolutions

Masset Solutions is gevestigd in Moordrecht. Sinds 1987 hebben wij een reputatie opgebouwd die garant staat voor kwaliteit, service en vakmanschap. De kwalitatieve dienstverlening vindt u terug in onze oplossingen: adviseren, ontwerpen, leveren, installeren, certificeren en onderhouden van beveiligingsinstallaties. 088 - 77 88 300 www.massetsolutions.nl