altijd snel en efficiënt

Elke keer dat we met Masset-solutions te maken hebben, tenminste op de vloer, zijn ze altijd vriendelijk, snel en efficiënt met hun tijd. Altijd fijn om met je samen te werken.

• Communicatie (e-mail, telefonisch etc.) N.v.t.
  • Vakkundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Service (aftersales)

Heel goed!

Heb een prettige ervaring met de monteurs

• Communicatie (e-mail, telefonisch etc.)
  • Vakkundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Service (aftersales)

Vriendelijk personeel. Vakkundig en zeer netjes

Deze week hebben wij twee monteurs over de vloer gehad van Masset Solutions. Deskundig personeel en erg vriendelijk. Voorbeeld voor veel andere bedrijven. Erg tevreden met de service en de installatie. Werkt weer naar behoren.

Deskundige dienstverlening

Snelle en vriendelijke service via de mail/telefoon. Jaarlijks worden mijn blusmiddelen door een expert van Masset gecontroleerd/vervangen.

Goede service , vriendelijke mensen

Goede service , vriendelijke mensen en ik word altijd op de juiste manier geholpen

Over Masset Solutions

Masset Solutions is gevestigd in Moordrecht. Sinds 1987 hebben wij een reputatie opgebouwd die garant staat voor kwaliteit, service en vakmanschap. De kwalitatieve dienstverlening vindt u terug in onze oplossingen: adviseren, ontwerpen, leveren, installeren, certificeren en onderhouden van beveiligingsinstallaties.