Ik ben prima geholpen

Fijn, ongedwongen en niet te duur

• Waar kent u ons van? Website

Goed (zelfs beter en best) en inderdaad goedkoop

Onze wensen werden precies vertaald in zowel een levens- als gewoon testament. Bij ondertekening werd alle tijd genomen om de tekst in gewone mensentaal te verduidelijken. ( en zelfs nog op het laatste moment) aan te passen. We gingen heel tevreden naar huis.

• Waar kent u ons van? Website

Geen poeha, snel, helder, goed geprijsd

Hypoyheek inschrijving, snel en vakkundig geregeld

Super snel geregeld.

Ze reageren heel snel, alles wordt snel gedaan. Fijne ervaring gehad en alles verliep soepel.

Geweldig.

Top.

Beledigend, minachtend, schaamteloos

Geen enkele communicatie, geen enkele reactie op e-mails, telefonisch niet bereikbaar

Zeer kundig

Proces verliep helder. Alleen vlak voor het einde kreeg ik geen signaal meer dat alles in orde was voor de overdracht. Twijfel nog wel of ook afwijkende zaken goed lopen. Het was nodig dat ik de inschrijving van mijn huidige hypotheek verlaagde opdat een andere verstrekker een 2e hypotheek kon geven. Dat heb ik bij een andere notaris laten doen omdat het me te afwijkend leek voor Just.

• Waar kent u ons van? Anders

Onze wensen en wat JUST notarissen ons gaf sloten accuraat op elkaar aan.

Bezoekers uit alle delen van het land worden prettig en aangenaam ontvangen. Het contact met de notaris is overzichtelijk met duidelijkheid over de kern van het onderhoud zodat de essentie met vriendelijke zakelijkheid prima tot zijn recht komt.

• Waar kent u ons van? Website

Beste notaris van Nederland .

Goede ervaring met Just notarissen. Snel en niet duur. Fijne contacten.

Waardeloze communicatie

Ik heb voor een overdracht meermaals gebeld en gemaild met dit bedrijf en heb tot laat op de middag, de dag voor de oplevering, geen correcte gegevens kunnen krijgen. Meermaals gebeld en gemaild hierover. Eind van de dag voor overdracht pas een reactie kunnen ontvangen. Tot op heden niet naar tevredenheid behandeld en ondanks meerdere verzoeken tot wijziging, blijft de informatie incorrect. Zeer ontevreden, zou dit bedrijf absoluut niet aanraden aan iemand.

Prettige ervaring

Wij zijn erg tevreden met de manier waarop wij geholpen werden. De notaris was heel vriendelijk en helder en duidelijk in zijn uitleg. Dit hebben we als heel prettig ervaren. Documenten werden van te voren toegestuurd via een digitaal portaal en wijzigingen die via email gestuurd waren zijn per omgaande doorgevoerd.

Uniek

Heldere communicatie in een eenvoudig digitaal overzicht. Alles via de mail in je eigen communicatie-box, Geen ellelange telefoongesprekken en een zeer vlotte afhandeling van de overdracht. Zeer goed bereikbaar en een eigen parkeerterrein Afgerond met een flesje witte wijn.

Snel, efficiënt en transparant

Had nier de verwachting dat het ook nog zo persoonlijk zou zijn.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Website

goede uitleg passeren van akte

zeer prettig ontvangen ,en duidelijk uitleg gekregen omtrent akte

• Ervaring met N.v.t.
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Efficiënt en vriendelijk!!

Goede professionele service

Ik ben erg goed geholpen, medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanbeveling!

• Waar kent u ons van? Anders

Snel en helder met een vleugje humor

Gehele proces verliep vlekkeloos en accuraat. Afhandeling snel en een notaris met humor.

Gewoon goed

Gewoon goed

• Waar kent u ons van? Anders

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en alles is zeer duidelijk uitgelegd.

• Waar kent u ons van? Anders

Hele goede service voor de beste prijs!

Zowel onze huwelijkse voorwaarden als onze hypotheek en leveringsakte door Just laten doen, heel blij mee! Ze waren goed bereikbaar, doen alles netjes en hebben ook nog eens humor. Kortom: super tevreden en zou zeker terugkomen!

Efficient, snel, duidelijk

Goed notariskantoor, snel, duidelijk, efficient en waarde voor je geld.

Very professional and helpful

The staff was always very friendly and helpful. The procedure was very professional and everything was explained.

• Waar kent u ons van? Anders

Zeer correct en heel duidelijk

via de website bij Just terecht gekomen, wat een snel en duidelijk bedrijf. de communicatie is super, hier kunnen nog veel bedrijven van leren. en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Deskundig en duidelijk

Het was duidelijk wat ik moest aanleveren en hoe het proces zou gaan. De uitleg tijdens het passeren was erg fijn, rustig en duidelijk. Enige mogelijke minpuntje is dat het soms wat langer duurde voor ik reactie kreeg op een vraag per mail (in het voortraject).

Over JUST Notarissen

Ons notariskantoor is sinds 1999 gevestigd in Zoetermeer. Door onze efficiënte en moderne werkwijze met computerrobots kunnen wij de laagste tarieven hanteren en snel leveren. Ons kantoor werkt volgens strakke procedures en is daardoor accuraat en zorgvuldig. Hierdoor is ons kantoor de laatste jaren flink gegroeid. Wij zijn hét notariskantoor voor Zoetermeer en regio, maar mensen uit heel Nederland reizen graag naar ons af. Want niemand wil te veel betalen.