Wij zijn teverden met alles

Wij zijn tevreden met de 14 dagen bedenktijd. Wij zijn ook tevreden met de service. Er was oo snelle contact.

• Aflevering van de auto

Hoi Marek, Een 10, super zeg! Bedankt voor je mooie review en veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Tot nog toe helemaal wat ik er van mag verwachten.

Ik heb de auto nu een week en heb er ongeveer 350 km mee gereden. De auto rijd heel fijn en je hoort de motor bijna niet lopen. Er zitten zoveel opties in de wagen dat het nog wel een paar weken duurt voordat ik ze allemaal heb uitgeprobeerd.

• Aflevering van de auto

Hoi Frans, Bedankt voor de review, super dat de auto je zo bevalt. We wensen je nog veel plezier ermee. Groetjes Nikki van auto.nl

Mijn ervaringen zijn tot op Heden goed

Tijdens de auto verkoop proces waren de personeel heel vriendelijke

• Aflevering van de auto

Hoi Mohamoud, Fijn dat je het contact met ons als zo goed hebt ervaren. We wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Tot nu toe hebben wij een goede ervaring.

Tot nu toe een goede ervaring. Alles in netjes geregeld. De auto is volgens afspraak geleverd en de inruil auto is gelijk weer meegenomen. Wij hadden nog een servicemelding in de auto die er niet meer in mocht staan. Deze had eigenlijk voor de aflevering eruit gehaald moeten worden, maar deze melding hebben wij er bij de plaatselijke dealer uit laten halen.

• Aflevering van de auto

Hoi Johan, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Goedemorgen Ik had een hoop vragen en ben altijd vrij snel en correct geholpen. Hiervoor dank

• Aflevering van de auto

Hoi Martine, Fijn dat het je zo goed is bevallen. Heel veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

SUPER!

Ik ben echt super goed geholpen met al mijn vragen en de uiteindelijke aanschaf van mijn auto. Ontzettend blij met mijn Volvo V60! Extra dank aan Ferry, top kerel!

• Aflevering van de auto

Hoi Joyce, Bedankt voor de mooie review. Ik geef je mooie compliment door aan Ferry. Heel veel plezier met de Volvo. Groetjes Nikki van auto.nl

Klant gerichtheid

• Aflevering van de auto

Hoi Benjamin, Wat fijn dat je 'klant gericht' benoemd, dat is inderdaad iets wat wij erg belangrijk vinden. Groetjes Nikki van auto.nl

Gewoon Goed

Geen opmerkingen, alles is goed verlopen

• Aflevering van de auto

Hoi Adriana, Kort maar krachtig! Bedankt voor de mooie 10. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Top service!

Heel tevreden met auto.nl! Een aanrader! Handig dat je digitaal een aanvraag kunt doen. Goede en duidelijke informatie over de levertijd en levering vd auto via mail, app of telefonisch. Ga zo door auto.nl! Top service!

• Aflevering van de auto

Hoi Miranda, hartstikke bedankt voor je review. We zijn blij je goed geholpen te hebben en blijven graag voor je klaar staan! Groeten, Marco van auto.nl

Heel tevreden

Hoe de hele bestelling en contacten tot levering zijn gelopen is heel goed.

• Aflevering van de auto

Hoi Anja, hartstikke bedankt voor de 10! Daar zijn we bij auto.nl heel erg blij mee en we hopen nog heel veel nieuwe klanten dezelfde ervaring te mogen geven! Groeten, Marco van auto.nl

Top geregeld

Nadat ik de auto had uitgekozen en besteld werd ik snel gebeld door de betreffende garage met het nieuws dat de auto 3 maanden eerder gekeverd kon worden dan voorzien. Ook de inruil van onze vorige auto is vlot gegaan en naar volle tevredenheid. We hebben dit keer gekozen voor private lease, scherpe tariefstelling in vergelijking met andere aanbieders. Kortom alleen maar positieve ervaringen.

• Aflevering van de auto

Hoi Douwe, Wat leuk om te horen dat je de service fijn hebt ervaren. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki

Correcte behandeling en reactie zeer correct. Vriendelijke mensen.

Erg vriendelijk aan de telefoon. Correct in antwoord en wat ze zeggen doen ze ook.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. :) Groetjes Kikki

Bestelling en contacten verlopen snel en prima

Alles was snel geregeld en de auto piekfijn afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Andre, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Dat is ons streven! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes Kikki

Prima ervaring bij aankoop van nieuwe en inruil van oude auto

Afspraak om een proefrit te maken was snel gemaakt. Meteen aansluitend kreeg ik een bod op mijn auto. Daarna de details doorgesproken en financiering van nieuwe auto was binnen een paar dagen rond. Aflevering van de nieuwe auto werd thuis gedaan, dus heel makkelijk. Inmiddels rijd ik naar tevredenheid in mijn nieuwe auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Top bedrijf!

Voor het eerst hier een auto gekocht en mijn auto ingeruild. Goede service en communicatie. Personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Auto wordt gewoon thuis bezorgd. Absoluut een aanrader!

• Aflevering van de auto

Hoi Miranda, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken. :) Groetjes Kikki van auto.nl

tevreden ov afhandeling aankoop

gemakkelijk contact, duidelijke uitleg over gang van zaken

• Aflevering van de auto

Goedemiddag, Leuk dat je het fijne contact benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Valse beloftes helaas

Via Louwman (wel een aanrader) werd er een voorraad model bij auto.nl besteld. Deze zou binnen 6 tot 8 weken geleverd worden. Na 21 weken wachten was het dan eindelijk zover... Wanneer je contact opneemt klinkt iedereen erg vriendelijk, maar niemand die verantwoording durft te pakken tijdens het lange wachten. Keer op keer valse beloftes en geen alternatief. En wanneer ze een vervangende auto regelen vragen ze bijna 3x zoveel per maand dus dat hebben we maar laten gaan. Ook als je dan aangeeft dat ze dan wel netjes even de levertijd aan moeten passen op de website voor andere klanten wordt het niet gedaan. Kortom ze leveren mooie auto's, het bestellen gaat soepel en iedereen klinkt vriendelijk. Alleen maken houden ze je wel erg aan het lijntje en kan je alle beloftes in twijfel trekken. Dus mocht je hier een auto bestellen hou dan rekening hiermee.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeremy, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons betreft je bestelling bij auto.nl. We vinden het vervelend om te horen dat je langer hebt moeten wachten dan aanvankelijk verwacht. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is geweest. Onze excuses dat het leek alsof niemand verantwoordelijkheid nam tijdens het wachten. We streven naar de best mogelijke service en duidelijke communicatie over levertijden. Helaas is dat door de huidige omstandigheden in de wereld erg lastig. We nemen je feedback serieus en zullen intern bespreken hoe we het proces kunnen verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat dergelijke situaties niet meer voorkomen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we klaar om je te helpen. Nogmaals dank en heel veel plezierige kilometers gewenst. Groetjes Joe van auto.nl

wij zijn heel blij met de auto en ook met auto.nl.

het hele verkoop proces via auto.nl hebben wij als super ervaren, ook de aflevering van de auto was echt super geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Gerard, Wat fijn dat je alles zo fijn hebt ervaren bij ons, hier worden wij heel blij van! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te delen met ons. Groetjes Kikki van auto.nl

Binnen 2 weken rijden

Tussen de aanvraag en het afleveren van de auto zat nog geen 2 weken. Dit was erg snel geregeld. Wat wel heel erg jammer is, is dat de auto binnen 2 weken gekeurd moet worden en ook toe is aan een onderhoudsbeurt. Apk kan ook maar bij enkele dealers vanwege de korte termijn en niet bij de dealer in de buurt. Onderhoud moet weer apart gepland worden, waardoor we in korte tijd de auto 2x weg moeten brengen. Wel krijgen we meteen een leenauto ipv na 24uur als tegemoetkoming. Hopelijk letten ze hier in de toekomst beter op, want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden.

• Aflevering van de auto

Hoi Christa, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. De auto had inderdaad netjes APK en onderhoud moeten krijgen voor aflevering, dit is mis gegaan in de controle. Bedankt voor het delen van de feedback, dit nemen we zeker mee. Groetjes Kikki van auto.nl

Super handig

Duidelijke procedure

• Aflevering van de auto

Hoi Amal, Kort maar krachtig, heel er bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijn bedrijf, goede service

Afspraak gemaakt voor een proefrit, ik wilde nog een andere auto bekijken incl proefrit, was geen probleem. Zeer vriendelijke verkopers. Duidelijk en veel uitleg. Auto werd thuisbezorgd, door een zeer vriendelijke man. Twee weken auto op proef. Betaling makkelijk geregeld. Voor een volgende en of andere auto zeker de moeite waard om te kijken of ze iets hebben.

• Aflevering van de auto

Hoi Mieke, Bedankt voor de mooie review, heel fijn dat het kopen van een auto bij ons je zo goed is bevallen. Heel veel plezier ermee. Groetjes Nikki van auto.nl

Simpel, maar ook een gemiste kans.

Makkelijk om een auto via auto.nl te bestellen. Jammer dat je niet helemaal op de hoogte wordt gebracht van hoever de status van de bestelling is en zeker niet van een exacte aflevertermijn. Wat me ook een beetje tegenstaat is dat er totaal geen contact is buiten het internet en e-mail om. Over de aflevertijd verschillende mails ontvangen, de ene keer is de auto al ergens in een depot, de andere keer heeft de auto net de fabriek verlaten en is het wachten op transport... Als je daar een reactie op geeft, krijg je weer een antwoord, dat het een algemene mail was en dat het niet alleen betrekking op mijn auto had...! ???? Ik ben niet algemeen, dus wil ik graag mail ontvangen die op mij en mijn bestelde auto slaan, en niet hoe het is met de algemene aflevering van de diverse auto's! Op de website: mijncontract.goprivatelease.nl, staat overigens nog steeds geen factuur over de eerste maand van de leaseperiode, ik ben niet van plan om in een keer twee termijnen te betalen. Jullie hebben aagegeven dat de de leasetermijn aan het begin van de maand van mijn bankrekening wordt geschreven, het is bijna de eerste van de tweede leasetermijn...! Groet, Ronald van de Steeg

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Ronald, Bedankt voor het delen van je ervaring en je toelichting zojuist via de telefoon. We vinden het erg vervelend dat de communicatie over de bestelstatus en aflevertermijn niet duidelijk genoeg was. We nemen je feedback serieus en zullen onze communicatie verbeteren voor toekomstige klanten. De factuur voor de eerste leasetermijn wordt snel door de leasemaatschappij beschikbaar gesteld. Ook hebben wij de leasemaatschappij geïnformeerd over de betaling. Hierover nemen wij nog contact met je op. Nogmaals dank voor de waardevolle feedback en heel veel plezierige en veilige kilometers gewenst. Groetjes, Joe van auto.nl

Heel fijn bedrijf met fijne mensen

Erg klantvriendelijk, zevdenken met je mee en reageren snel. Aanrader!!

• Aflevering van de auto

Hoi Marlene, Heel erg bedankt voor de mooie review, ik wens je heel veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Makkelijk, snel & vriendelijk

Het leasen van een auto was snel en makkelijk geregeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het moment dat de auto zou worden geleverd. Verder zijn al mijn vragen beantwoord door de klantenservice.

• Aflevering van de auto

Hoi Thom, Bedankt voor je mooie review, heel fijn dat het zo is bevallen. Groetjes, Nikki van auto.nl

Zeer goede ervaring

Vriendelijke klantenservice, goede communicatie, duidelijk en servicegericht.

• Aflevering van de auto

Hoi Andre, Wat fijn dat het zo goed is bevallen en dat je deze mooie review achter laat. Heel veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ramgatseweg 59

4941 VN Raamsdonksveer

06 197 965 30

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.