Prima Service zoals je het verwacht

Het eerste contact via de website verliep prima. De auto stond op het afgesproken tijdstip klaar voor een proefrit. Alles werd duidelijk uitgelegd. Bij bestelling ontving ik meteen een datum voor de uitlevering. Bij vragen is er altijd iemand die kan helpen via de telefoon of mail.

• Aflevering van de auto

Hoi Axel, Wat fijn dat het zo goed is bevallen. Heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Prima ervaring mee

Goed geholpen en simpele communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi Fabiënne, Kort maar krachtig! Bedankt voor de review. Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Dit was makkelijker dan een artikel op een webshop bestellen

Ik heb op mijn gemak deze auto kunnen bestellen geheel digitaal zonder papieren documenten te hoeven aanleveren alles wordt duidelijk weer gegeven en als je onverhoopt toch iet niet helemaal begrijpt of je wil het even checken of je het wel goed gedaan heeft dan wordt je op een plezierige manier en professioneel geholpen door de service desk

• Aflevering van de auto

Hoi Guus, Wat super dat het zo goed bevallen is! Dat vinden wij fijn om te lezen. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Ik ben zeer tevreden met de auto

Nu ik op een bepaalde leeftijd ben en afhankelijk ben geworden van hulp, ben ik zeer tevreden met een lease auto. Het gevoel,dat ik niet zozeer verantwoordelijk meer ben(bijv.bij problemen met de auto). Het wordt voor mij opgelost( zonder kopzorgen).

• Aflevering van de auto

Hoi Sila, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met de auto. Groetjes Moana van auto.nl

Alle vragen werden geduldig beantwoord.

De aanvraag was wel moeizaam. Omdat ik in Duitsland werk en mijn loon op een Duitse rekening gestort wordt gaf dit onoverkomelijke problemen,dat vind ik wel raar. Alles moest nu op op het salaris van mijn vrouw worden aangevraagd. Ik loop ook tegen mijn pensioenleeftijd aan en dat zorgde bij de lessen maatschappij ook voor problemen. Ik vind dat niet goed,de inkomsten( salaris,pensioen) waren inzichtelijk. Had wel wat voeten in de aarde voordat alles goedgekeurd was. Tijdens het laatste telefoontje kwam ik er pas achter dat ik de subsidie aanvraag zelf moest regelen,ik kan mij niet heugen dat mij dit van te voren kenbaar was gemaakt. Vind ik wel een puntje van aandacht.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeanny, Het heeft eventjes mogen duren maar gelukkig is alles goed gekomen en rij je nu rond in een mooie Peugeot! Bedankt voor de mooie 8. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Top ervaring super service

De service tijdens de wacht periode was super. Je krijgt gelijk reactie terug en ze zoeken altijd een goede oplossing. Ik ben blij dit gedaan te hebben raad het iedereen aan. Auto.nl super en beteouwbaar!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Judith, Super dat onze service zo goed is bevallen, dat is wat wij ook erg belangrijk vinden. Groetjes Nikki van auto.nl

Super goede communicatie en service

Contact met auto.nl zeer goed ervaren, snel contact, fijne communicatie en uitstekende service. Goede uitleg en alles prima geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Wat fijn dat het zo goed is bevallen, bedankt voor de dikke 10. Groetjes, Nikki van auto.nl

Goed geholpen bij mijn keuze… al was ik daar niet zo snel vanaf te brengen want “IK WIL DE ALFA ROMEO STELVIO” en dat is gelukt! Ik en mij vrouw rijden er in met veel plezier en de kinderen zijn blij met zoveel ruimte achter in!

• Aflevering van de auto

Hoi Lesley, Wauw wat een mooie review, super dat het zo goed is bevallen. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ik kan auto.nl zeker aanraden!

Dit is mijn eerste keer dat ik ga leasen. Op auto.nl stond alles duidelijk aangegeven en alles was dan ook zo geregeld. Het afleveren van de auto verliep ook goed en de auto voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik kan dit zeker aan iedereen aanraden die graag een auto wilt leasen.

• Aflevering van de auto

Hoi Barry, Een dikke 10, heel erg bedankt! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Laat, maar goed.

Auto rijd goed, doet wattie moet doen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kreeg al vrij snel een controlelampje en ik kon daarvoor zonder problemen bij de garage terecht. In April bestelde ik het meest basic witte model. Ik was eigenlijk al te laat, voor het mooi had ik 'm in Mei al nodig, foutje van mezelf. Vier dagen voor de uiterste datum van 12 weken kreeg ik bericht dat dát niet meer haalbaar was, maar er was een vervangend, luxeuzer grijs model... die vervolgens alsnog 3 weken (en een beetje) later werd geleverd met een tweederde tankinhoud.

• Aflevering van de auto

Hoi Martijn, Het was inderdaad erg vervelend dat we de levertijd niet konden realiseren door problemen waar wij geen invloed op hadden. Gelukkig zijn we samen tot een andere oplossing gekomen, super fijn dat de auto zo goed bevalt. Veel plezierige kilometers gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Helemaal top snel en zeer behulpzaam

Na mijn keuze en het aanleveren documenten was de deal zo rond. Goeie en snelle service. Auto werd voor de deur af geleverd door een vriendelijke man. Goeie uitleg. Ook telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam. Auto zeer snel geleverd.Ben zeer tevreden. Top deal. Een aanraden. Gr peter

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Wat goed om te lezen dat het zo goed bevallen is voor je! Bedankt voor de mooie review. Veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Heeft even geduurd maar alles goed gekomen

• Aflevering van de auto

Hoi Debby, Gelukkig is alles goed gekomen en wat fijn om te lezen dat je het contact met auto.nl beoordeeld met 5 sterren! :) Veel plezier met de auto. Groetjes Moana van auto.nl

Vriendelijkheid

Ben netjes te woord gestaan

• Aflevering van de auto

Goedemiddag, Kort maar krachtig! Bedankt voor het compliment. Groetjes Moana van auto.nl

Goede begeleiding van het eerste contact tot levering en after sales

In onze zoektocht voor een extra auto kwam auto.nl ook langs. Ze hadden een hele leuke complete auto staan met weinig km. en veel opties in een hele opvallende kleur en uitvoering. Precies zoals we zochten. Contact gelegd en die liep vanaf het eerste belletje heel erg goed. Ik eet in alles op de hoogte gehouden, zowel via sms, mail en telefoon. Kortom. Prima tevreden. Geen 5 sterren. Dat zou perfect zijn.

• Aflevering van de auto

Hoi Johan, Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review! Fijn op te horen dat het je zo goed bevallen is. Veel plezier met de auto! Groetjes Moana van auto.nl

Houden je goed op de hoogte over stand van zaken. Kan ze altijd bellen voor vragen Helpen daar waar nodig

• Aflevering van de auto

Hoi Mieke, Bedankt voor je review. Super fijn dat het zo is bevallen voor je. Groetjes Nikki van auto.nl

Geheel naar mijn zin

Een poosje terug werd ik attent gemaakt op Auto. nl omdat ik een auto wilde gaan leasen, Het eerste begin ging moeizaam maar al heel snel ging alles naar wens, goede afspraken en die worden nagekomen, bellen heen en weer en altijd vriendelijk te woord gestaan en meedenken, kortom heel tevreden met het resultaat, een week na het afleveren van de auto werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was...... dat vind ik al heel attent, en nu na 2 weken schrijf ik dit omdat ik blij ben met de auto , geen op of aanmerkingen heb , alleen maar heel tevreden met het resultaat me,n auto die vrijheid betekend, dank aan Auto .nl . een zeer tevreden klant. A.Versteegh.

• Aflevering van de auto

Hoi Anwina, Bedankt voor de mooie review, heel fijn dat ons contact tot deze mooie 10 heeft gezorgd. Daar zijn wij heel erg blij mee. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Snel en goed

Prettig en snel geholpen

Hoi Pim. Kort maar krachtig, bedankt! Groetjes Moana van auto.nl

Snel, betrouwbaar en klantgericht.

Ontzettend blij met de keus om onze Toyota CH-R bij auto.nl te hebben gekocht. Vanaf het eerste contact weet je al direct dat het allemaal goed zit. Wel vond ik het nog wat lastig om een auto te beoordelen alvorens er een proefrit mee te hebben gemaakt, maar daar houden zij bij auto.nl wel rekening mee. Proefrit bij de showroom in Raamsdonkveer. En de auto wordt netjes voor je gereserveerd, zodat je niet plots voor verassingen komt te staan. Top geregeld! Heel fijn jong en dynamisch team wat voor je klaarstaat. Klant is koning, en zo heb ik dat ook echt ervaren. Ik kan het daarom dan ook zonder twijfel aan iedereen aanbevelen. Dankjewel dames van de klantenservice, en heren van de verkoop. Tot de volgende keer !

• Aflevering van de auto

Hoi Tonny, Een 10, super! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven voor ons. Wij zijn blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen en blijven voor je klaar staan. Veel plezier met de mooie C-HR! Groetjes Moana van auto.nl

Doen wat ze zeggen!

Onze ervaring is zeer positief, wij wilden toch de auto eerst zien en maakte een afspraak online. Werden vriendelijk ontvangen en kregen alle tijd voor een proefrit en het bekijken van de auto. Naderhand werd netjes besproken wat we aan op en aanmerkingen hadden en deze zijn netjes verholpen (paar kleine dingen maar niks noemenswaardig). Ook de levering ging perfect, werden netjes gebeld van te voren en alles ging perfect. Eigenlijk niks op aan te merken!

• Aflevering van de auto

Hoi Joep, Ontzettend bedankt voor je mooie review! Veel plezier gewenst met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Alles super geregeld!

Onze zoektocht naar de aanschaf van een occasion is heel fijn verlopen. We hebben nooit eerder een lease auto gehad en daar zijn we goed in voorgelicht. We hadden fijn contact via de telefoon. Vaak de zelfde telefoniste. Ook de snelle reactie op de mailtjes. Binnen drie weken werd de auto voor de deur afgeleverd. Wij kijken terug op een fijne samenwerking.

• Aflevering van de auto

Hoi Carla, Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is! Bedankt voor je mooie review. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Zeer tevreden met de geboden service en de gekochte auto

Bijzonder goede ervaring in alle opzichten

Hoi Stefan, Wat een mooi compliment, bedankt! Groetjes Nikki van auto.nl

Prima auto en service met een te lange wachttijd

Over de auto en de vriendelijkheid van telefonisch overleg ben ik tevreden. Alleen de wachttijd moet echt naar beneden. Ik begrijp de wachttijd bij een nieuwe auto, maar niet bij een occasion lease. Belangrijkste is de auto en die is prima.

• Aflevering van de auto

Hoi Bram, Bedankt voor de review en de feedback. Fijn dat ondanks de levertijd het contact met auto.nl zo goed is bevallen. Heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Geweldige service ,goed te berijken voor vragen en de auto werd netjes thuis bezorgd ,ik zeg top service

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Kort maar krachtig, bedankt voor de mooie 10! Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Geweldige ervaring

Voor de eerste keer op deze manier een auto aangekocht, wel apart dat je de auto niet live kan zien wij hebben namelijk voor een auto van één jaar oud gekozen. Klantenservice is zijn totaliteit helemaal goed je stelt een vraag en krijgt ook waar mogelijk direct een antwoord en/of een oplossing. Prijs kwaliteit is ook erg aantrekkelijk. Zeker de 14 dagen bedenktijd was zeer apart maar doeltreffend. Onze ervaring is zeer positief ga zo door.

• Aflevering van de auto

Hoi Marcel, 'Geweldige ervaring', dat is een mooi compliment voor ons. Heel erg bedankt voor je review. We wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Wij zijn teverden met alles

Wij zijn tevreden met de 14 dagen bedenktijd. Wij zijn ook tevreden met de service. Er was oo snelle contact.

• Aflevering van de auto

Hoi Marek, Een 10, super zeg! Bedankt voor je mooie review en veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Ramgatseweg 59 4941 VN Raamsdonksveer

06 197 965 30

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.