Hele fijne service

Door een dealer is mij een 1-fase auto (ev) als 3-fase auto verkocht!! Gewoon oplichting. Auto.nl heeft die zaak onder haar hoede genomen en na enig zoeken een andere, gelijkwaardige auto, 3-fase, voor mij gevonden. Auto's omgeruild. Prima en vriendelijke service.

• Aflevering van de auto

Hoi Stef, Wij zijn blij dat we het zo hebben kunnen oplossen voor je. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Doen wat ze beloven

Zijn behulpzaam, altijd bereid mee te denken, goed bereikbaar en reageren snel.

• Aflevering van de auto

Hoi Helena, Bedankt voor de mooie review, daar zijn we heel blij mee. Groetjes Nikki van auto.nl

Positief

Aardig en behulpzaam

Hoi Hasan, Bedankt voor de review. Groetjes Nikki van auto.nl

Snel geregeld

Alles zeer snel geregeld en alles veilig online! Vind tot nu toe het een perfecte auto, alles zoals het beschreven stond.

• Aflevering van de auto

Hoi Karin, Wauw! Een perfecte auto! Fijn dat het je zo goed bevalt. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Alles is verlopen zoals gepland.

Alles was vrij duidelijk, bij onduidelijkheden was de chat functie direct beschikbaar om je verder te helpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Gerry, Fijn dat het zo goed bevallen is. Bedankt voor het top cijfer! Heel veel rijplezier. Groetjes Moana van auto.nl

Het afleveren was slecht De persoon kon op mijn vragen geen enkel antwoordt geven

• Aflevering van de auto

Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat de aflevering niet naar wens is verlopen we zullen dit puntje dan ook zeker mee nemen. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Een prettige en goed verlopen ervaring

De service van auto.nl is fantastisch. Zowel aan de telefoon als de mail zijn duidelijk en helpen ze je goed. Levering was sneller dan aagegeven dus geweldig!

• Aflevering van de auto

Hoi Astrid, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Superb

Very good customer service

• Aflevering van de auto

Hi Jef, Thank you so much for sharing your experience with us. Enjoy your new car! Kind regards Moana van auto.nl

Ben prima geholpen en heb een zeer nette auto afgeleverd gekregen. Contact was netjes en fijn. Alleen dat er weinig ruimte voor onderhandelen was over de prijs. Maar al met al prima en net bedrijf.

• Aflevering van de auto

Hoi Danny, Fijn dat het je goed bevallen is! Veel plezier met de auto. Groetjes Moana van auto.nl

Hele goede service!

Een nieuwe elektrische auto besteld en dat ging heel erg makkelijk en duidelijk. Auto werd ook nog eens sneller geleverd dan verwacht. De klantenservice is erg goed. Van te voren al contact gehad. Altijd snel een reactie. Na de levering waren er wat problemen met de beloofde subsidie, maar alles werd snel door auto.nl opgelost!

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Perfect geregeld en hartstikke vriendelijk/behulpzaam!

Goeie omschrijving van de auto, bij vragen wordt alles tot in de puntjes voor je uitgezocht. Supervriendelijk en behulpzaam. Correcte aflevering en 14 dagen op proef… waar heb je dat?? Dikke aanbeveling!

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Wat leuk om te horen dat je de service/auto helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Ik zeg doen

Ik ben blij met de aygo .ook de telefonische service is fijn .fijne mensen .je word goed geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Sandra, Wat leuk om te horen dat je de service en de auto helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Een prachtige auto gekocht en alles goed geregeld.

Ik zag online de Toyota Corolla waar ik al even naar op zoek was. Proefritje ingepland en nog dezelfde dag de deal gesloten. Via E-mail is alles tot in de puntjes geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. :) Groetjes Kikki van auto.nl

De verkopers waren heel vriendelijk en netjesgeholpen

• Aflevering van de auto

Hoi Adrie, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Alles heel snel geregeld

Mooie auto, heb nog wat dingetjes veranderd ,was geen probleem.

• Aflevering van de auto

Hoi, Dankjewel voor het delen van je ervaring. Nog veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Via de dealer fantastisch geregeld.

Dealer Ridderkerk heeft alles voor ons geregeld had al een auto van auto.nl waar ik naar volle tevredenheid mee gereden heb en nu dus weer.

• Aflevering van de auto

Hoi Cornelia, Fijn dat je weer bij ons terug bent gekomen, dat zien wij als een groot compliment. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Prima Service zoals je het verwacht

Het eerste contact via de website verliep prima. De auto stond op het afgesproken tijdstip klaar voor een proefrit. Alles werd duidelijk uitgelegd. Bij bestelling ontving ik meteen een datum voor de uitlevering. Bij vragen is er altijd iemand die kan helpen via de telefoon of mail.

• Aflevering van de auto

Hoi Axel, Wat fijn dat het zo goed is bevallen. Heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Prima ervaring mee

Goed geholpen en simpele communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi Fabiënne, Kort maar krachtig! Bedankt voor de review. Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Dit was makkelijker dan een artikel op een webshop bestellen

Ik heb op mijn gemak deze auto kunnen bestellen geheel digitaal zonder papieren documenten te hoeven aanleveren alles wordt duidelijk weer gegeven en als je onverhoopt toch iet niet helemaal begrijpt of je wil het even checken of je het wel goed gedaan heeft dan wordt je op een plezierige manier en professioneel geholpen door de service desk

• Aflevering van de auto

Hoi Guus, Wat super dat het zo goed bevallen is! Dat vinden wij fijn om te lezen. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Ik ben zeer tevreden met de auto

Nu ik op een bepaalde leeftijd ben en afhankelijk ben geworden van hulp, ben ik zeer tevreden met een lease auto. Het gevoel,dat ik niet zozeer verantwoordelijk meer ben(bijv.bij problemen met de auto). Het wordt voor mij opgelost( zonder kopzorgen).

• Aflevering van de auto

Hoi Sila, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met de auto. Groetjes Moana van auto.nl

Alle vragen werden geduldig beantwoord.

De aanvraag was wel moeizaam. Omdat ik in Duitsland werk en mijn loon op een Duitse rekening gestort wordt gaf dit onoverkomelijke problemen,dat vind ik wel raar. Alles moest nu op op het salaris van mijn vrouw worden aangevraagd. Ik loop ook tegen mijn pensioenleeftijd aan en dat zorgde bij de lessen maatschappij ook voor problemen. Ik vind dat niet goed,de inkomsten( salaris,pensioen) waren inzichtelijk. Had wel wat voeten in de aarde voordat alles goedgekeurd was. Tijdens het laatste telefoontje kwam ik er pas achter dat ik de subsidie aanvraag zelf moest regelen,ik kan mij niet heugen dat mij dit van te voren kenbaar was gemaakt. Vind ik wel een puntje van aandacht.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeanny, Het heeft eventjes mogen duren maar gelukkig is alles goed gekomen en rij je nu rond in een mooie Peugeot! Bedankt voor de mooie 8. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Top ervaring super service

De service tijdens de wacht periode was super. Je krijgt gelijk reactie terug en ze zoeken altijd een goede oplossing. Ik ben blij dit gedaan te hebben raad het iedereen aan. Auto.nl super en beteouwbaar!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Judith, Super dat onze service zo goed is bevallen, dat is wat wij ook erg belangrijk vinden. Groetjes Nikki van auto.nl

Super goede communicatie en service

Contact met auto.nl zeer goed ervaren, snel contact, fijne communicatie en uitstekende service. Goede uitleg en alles prima geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Wat fijn dat het zo goed is bevallen, bedankt voor de dikke 10. Groetjes, Nikki van auto.nl

Goed geholpen bij mijn keuze… al was ik daar niet zo snel vanaf te brengen want “IK WIL DE ALFA ROMEO STELVIO” en dat is gelukt! Ik en mij vrouw rijden er in met veel plezier en de kinderen zijn blij met zoveel ruimte achter in!

• Aflevering van de auto

Hoi Lesley, Wauw wat een mooie review, super dat het zo goed is bevallen. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ik kan auto.nl zeker aanraden!

Dit is mijn eerste keer dat ik ga leasen. Op auto.nl stond alles duidelijk aangegeven en alles was dan ook zo geregeld. Het afleveren van de auto verliep ook goed en de auto voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik kan dit zeker aan iedereen aanraden die graag een auto wilt leasen.

• Aflevering van de auto

Hoi Barry, Een dikke 10, heel erg bedankt! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.