Ik ben zeer tevreden over de service

• Aflevering van de auto

Hi Monique, Super bedankt voor je positieve review. Wij gaan altijd voor een 10, omdat wij vinden dat de klant optimaal ontzorgt moet worden. We hebben het natuurlijk al aangegeven, maar als je voor ons feedback hebt wat wij in de toekomst beter kunnen doen om die 10 van jou te krijgen, laat het ons weten. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes, Rosalie

Super!

Ik ben zeer tevreden over de auto die ik heb gekocht bij auto.nl en de service die zij hebben geleverd. Op de dag van aflevering werd ik in de ochtend netjes gebeld over hoe laat ze aan zouden komen. De persoon die de auto kwam afleveren was zeer vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. De auto zag er heel keurig uit en tot nu toe ben ik nog steeds erg tevreden. Een auto online aankopen was even spannend, maar het is ook erg makkelijk en heel prettig. Je kan de auto rustig 14 dagen uitproberen.

• Aflevering van de auto

Hi Hanneke, Wat goed om te horen dat alles zo goed bevallen is! Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Goede prijs, goede service

duidelijke regels, goede prijs, korte wachttijd en een mooie auto!

• Aflevering van de auto

Hi Nikola, Kort, maar krachtig. Bedankt voor je super positieve review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Smooth and excellent

Got a Honda delivered as per the order. Customer service was very kind and always eager to answer questions. I had it checked in an independent garage immediately, everything was in good shape. 2 months in now, no issues. Getting ready for a scheduled service at 60,000 km

• Aflevering van de auto

Hi Ioannis, Thank you so much, you are the best. Great that you have had such a good experience with us! Kind regards, Rosalie

heel goed

kan het iedereen aanraden. als je iets vraagt krijg je gelijk antwoord. ze zijn erg betrokken

• Aflevering van de auto

Hi Gerard, Bedankt voor je review. Daar zijn wij heel blij mee. Ik wens je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Top! Prijs is goed. Voorzorg is goed: aanvullende info over auto gevraagd en gekregen. Leasemaatschappij wil 14 dagen bedenktijd laten verlopen en daarna pas de auto geven. Auto.nl geeft eerst de auto, en dan pas gaan de 14 dagen lopen. Geen gedoe over schadevrije jaren Duidelijke voorwaarden Auto was schoon, met volle tank (en supermooi)

• Aflevering van de auto

Hi Rob, Lekker duidelijk en transparant. Bedankt voor je top review en veel fijne kilometers gewenst! Groetjes, Rosalie

Alles was snel geregeld en heel simpel. Ik heb oom goede uitleg gehad en ze belden nog eens na om te vragen of ik tevreden was. Op je vragen krijg je ook binnen zeer snelle tijd antwoordt! Ik kan auto.nl zeker wel aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Bas, Van zo'n positieve review ga ik echt stralen, jeetje wat fijn! Super dat je het zo ervaren hebt. We zijn blij dat wij de auto aan je mochten leveren. Fijn weekend. Groetjes, Rosalie

Keurig en zeker op tijd afgeleverd

Duidelijke uitleg, goed contact, auto keurig op tijd voor de deur afgeleverd. Schoon en met volle tank.

• Aflevering van de auto

Hoi Arjan, Bedankt voor je review! Super dat je het zo ervaren hebt! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Super ervaring met Auto.nl

het is jammer dat de auto geen getint glas had in de nieuwstaat

• Aflevering van de auto

Hoi Thayvel, Dat had de auto al helemáál afgemaakt. Wel echt super mooie velgen heeft de auto! en de kleur is ook super! Bedankt voor je top review. Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Auto.nl is heel professioneel. Ik ben met alle vragen goed geholpen en heb een uitstekende service gehad. Ook werd goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn auto waar ik meer dan tevreden over ben

• Aflevering van de auto

Hi Reshma, Wij vonden het ook super om jou te helpen aan een nieuwe auto. Bedankt voor je top review! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Perfecte optie voor aankoop van een occasion!

Prima contact met auto.nl gedurende het hele traject. Strak geregeld, duidelijke afspraken en procedures. Aflevering aan huis. What you see is what you get. Prima auto gekocht waar we erg tevreden mee zijn! Leek eerst een beetje gek om in een webshop een auto te kopen, maar zou het meteen weer doen.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Bedankt voor je super fijne review. Leuk ook dat je gedachten is veranderd over het webshop idee. Heel het team wenst je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Makkelijk, klantvriendelijk en bespaard veel tijd.

Wij zouden zeker deze vorm van het kopen van een auto aanbevelen. Tijd is tegenwoordig steeds kostbaarder en het kopen van een auto kan erg veel tijd kosten. Zeker als je langs een aantal garages moet en diverse proefritten moet maken. Dus was echt heel makkelijk. De auto werd thuis afgeleverd, zeer vriendelijke klantenservice en 2 weken hebben we proef gereden. Na 2 weken bleek dat wij de auto zeer fijn vinden en was hij dus van ons.

• Aflevering van de auto

Hoi Annabelle, Goed om te lezen dat je de 14 dagen bedenktijd zo fijn vond. En een 10, wat super zeg! Bedankt! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Helemaal geweldig!!

Echt super goed geholpen. Alle vragen werden gelijk beantwoord en ze komen alle beloftes na! De auto is top en werd keurig thuis afgeleverd met volle tank.

• Aflevering van de auto

Hi Patricia, Leuk dat je een review achterlaat. We zijn heel blij dat wij de mooie Renault aan je mochten leveren. Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Uitstekende service

Prettige maatschappij, goede communicatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Paul, Kort maar krachtig. Bedankt voor het mooie cijfer. Daar streven wij iedere dag weer naar :)! Groetjes, Rosalie

Precies wat er bedoeld wordt

Geen verkopers met mooie praatjes, geen kopje vieze oploskoffie, geen gezeur. Gewoon auto kopen om mee te rijden. Klaar.

• Aflevering van de auto

Hoi Rene, Oploskoffie, haha ;) Lekker je eigen koffie thuis. Bedankt voor je leuke review! Groetjes, Rosalie

Goede ervaring

De auto werd op de afgesproken tijd geleverd en de verkoper was duidelijk en nam alle tijd voor mij om alles uit te leggen. Ging met een tevreden gevoel Met mijn nieuwe auto naar huis.

• Aflevering van de auto

Hi Wilma, Goed om te horen dat je het zo ervaren hebt. Dat is ook ons doel en daar werken wij hard aan. Veel veilige kilometers gewenst en bedankt voor je review! Groetjes, Rosalie

Top service, top prijs, top auto.

Snelle klantgerichte no nonsens service. De prijs is zeer concurrerend. De auto is nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Kortom, 100%.

• Aflevering van de auto

Hoi Henk, Super! Bedankt voor de fijne woorden. We wensen je heel veel mooie kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Zeer vriendelijk, oplossend/ meedenkende werknemers.

• Aflevering van de auto

Hoi Eric, Kort maar krachtig, daar houden wij van. Bedankt voor je review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Uitstekende service

Binnen 4 dagen contract getekend betaald en de auto geleverd ! Erg fijne en duidelijke service ! Ben blij dat dit soort bedrijven ook nog bestaan.

• Aflevering van de auto

Hi Zaima, Bedankt voor je reactie. Jij was natuurlijk zelf ook héél snel met het aanleveren van de gegevens. Top team samen zeg ik :)! Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Afgesproken tijd van levering niet nagekomen! Slechte service!

In de ochtend hebben wij gebeld om te vragen hoelaat de auto geleverd zou worden. Het zou tussen 12:00-14:00 aan huis geleverd worden. Na 14:15 hebben wij nog steeds niets gehoord of ontvangen, dus maar gebeld naar de klantenservice. Blijkt dat de chauffeur vrij was, en hieruit blijkt al dat er zeker gebrek is aan communicatie. Aan de klanten wordt er niks vermeld tot dat wij zelf aan de bel trekken.

• Aflevering van de auto

Hoi Chris, Bedankt voor jouw review. Dit soort waardevolle feedback maakt ons alleen maar beter en we zijn blij dat je jouw ervaring met ons deelt. Je gaat natuurlijk uit van een tijd dat de auto geleverd wordt. Hier kijk je ook flink naar uit. Als de tijd dan niet nagekomen wordt, drukt dat pret. Gelukkig is de rest van het proces wel goed voor je verlopen. Nadat wij jouw feedback hebben ontvangen, zijn we hier dan ook meteen mee aan de slag gegaan en hebben wij meerdere malen contact met jou gezocht. Aan de hand van jouw feedback hebben wij ons afleverproces onder de loep gelegd en verbeterd. De klant gaan wij nog beter informeren als er bijvoorbeeld een vertraging dreigt op te treden. We zijn heel blij dat wij de auto aan jullie mochten leveren en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan wij altijd voor jou klaar. Veel veilige kilometers met die mooie Suzuki Swift! Groetjes, Rosalie en Nikki

Makkelijk en een super service!

Ik heb even gewacht met het schrijven van een review, maar kan nu na 4 maanden trotse eigenaar te zijn van mijn eerste auto vertellen dat ik meer dan blij ben met de auto! De eenvoud van de auto online bestellen, tot het afleveren aan huis was echt perfect! Daarnaast is ook de service van Auto.nl echt super! Je kan altijd even bellen en wordt goed geholpen met de vragen die je hebt. De auto rijd heerlijk, ook op de Duitse snelwegen en Italiaanse bergweggetjes is het een genot om in te rijden. Ondanks wat kleine probleempjes op het begin, wat super en kosteloos is opgelost, raad ik Auto.nl zeker aan!!

• Aflevering van de auto

Hoi Sjoerd, Bedankt voor je top reactie! Fijn dat we het opgelost hebben en dat we zo'n positieve ervaring bij je hebben achter gelaten. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Super geregeld

Super geregeld, goede service, ontzettend klantvriendelijk! Volgende auto weer!

• Aflevering van de auto

Hoi Marianne, Bedankt voor je onwijs positieve reactie! Wat zijn wij hier blij mee! We kunnen niet wachten om ook jouw volgende auto te leveren. Groetjes, Rosalie

Goed jammer dat ik de hele dag thuis heb zitten wachten want de auto zou tussen 10 en 12gebracht worden uiteindelijk om 1 uur gebeld uiteindelijk was de auto er pas om 3 uur

• Aflevering van de auto

Hi Jolanda, Ja super slordig, daar liep even wat verkeerd bij de communicatie rond de aflevering. Sorry dat we je die tijd niet terug kunnen geven, maar bedankt voor je begrip én fijn dat je uiteindelijk toch heel blij bent met ons en de auto. Groetjes Nikki

Geweldige service, alles super duidelijk!!

Ik was eerst wat sceptisch over dit hele concept maar ik heb het nog nooit zo makkelijk en kwalitatief goed meegemaakt. Korting wordt voor je geregeld, service is uitstekend en de kwaliteit van de auto’s is subliem! Volgende keer gewoon weer via deze site en constructie, super handig!

• Aflevering van de auto

Oh wow Edgar, Ik ga helemaal blozen van je reactie. Dankjewel! En tot volgende keer dan ;) Groetjes Nikki

Doen wat ze vertellen

Ik heb meerdere lease auto's van verschillende partijen. Dit is de eerste keer dat ik een gebruikte lease auto via deze maatschappij lease. Tot nu toe alles perfect. Het voordeel is dat de auto vrij snel geleverd wordt t.o.v. andere maatschappijen. Klantenservice ook goed te bereiken.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Bedankt voor je mooie woorden én super fijn om te horen dat je het contact met ons zo waardeert. Groetjes Nikki

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.