Super service!

Na veel nadenken heb ik uiteindelijk besloten om voor de eerste keer een auto te gaan leasen. Ik kwam uit bij auto.nl en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen moment spijt van. Alles werd snel geregeld. En als ik met vragen zat werd dat vrij snel beantwoord. Ook met het afleveren van de auto kreeg ik een berichtje hoe laat dat ze bij mij waren. Al met al kan ik iedereen aanraden om bij auto.nl een auto te leasen.

Hoi hoi, Wat een onwijs lieve review, bedankt! Groetjes Kikki van auto.nl

snel en vertrouwbaar

Toen was niet tevreden met de remmen van de auto die ik heb gekocht. Dan haalden ze de auto en ze de remmen vervangen. Ik krijg ook een vervangensauto. Dus ik vindt alles top is

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Buiten de jaar BOVAG-garantie krijg je ook één jaar pechhulp, gewoon standaard opgenomen in onze mooie voorwaarden. :) Veel plezier met je mooie Peugeot! Groetjes Kikki van auto.nl

Goede service!

Makkelijke procedure, goede service, alle afspraken (op tijd) nagekomen. Mooie comfortabele auto!

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wauw een 10, heel erg bedankt! Veel plezier met je nieuwe lease auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Spannend maar supergoed

Online een auto kopen was voor mij de eerste keer. Wel een beetje raar om geen proefrit te maken en ook geen bezichtiging, omdat mijn auto ver weg te koop stond, maar het is helemaal goed gegaan. Spannend maar erg handig! De auto bevalt me supergoed. En geen showroomgedoe met vlotte verkopers...

• Aflevering van de auto

Hoi Eric, Bedankt voor je mooie review. Je bestelt auto’s bij ons online, juist zodat je de deur niet uit hoeft. Na bezorging mag je de auto 14 dagen uitproberen, een soort megaproefrit dus! Fijn dat dit zo bevallen is voor je. Groetjes Kikki van auto.nl

Super!

Een leuke auto uitgezocht en een aanvraag ingediend. Nadat alle Papieren in orde waren is de auto binnen 2 weken afgeleverd met een volle tank. Helemaal super.

• Aflevering van de auto

Hoi Sanne, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Lease auto uitgezocht , een kleinere auto, totaal geen verwachtingen , was heel bang dat het zo tegen zou vallen die kleine agoy. Maar wat een mooie auto. Veel luxer als dat we besteld hadden. Dit maakt het hebben van een kleinere auto zoveel beter. Mooie rode auto met opendak. Communicatie was gewoon goed.

• Aflevering van de auto

Hoi Mireille, Wat een geluksvogel ben jij geweest, gewoon een luxere uitvoering gekregen voor hetzelfde maandbedrag! Het doet ons heel goed om te horen dat dit zo waardeert. :) Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Groetjes Kikki van auto.nl

Geen gedoe en super netjes geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Wessel! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Geen gedoe voor de klant, dat is ons streven, goed om te lezen dat het gelukt is! Heel veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Goed geholpen zeer tevreden

Goed behandeld zeer tevreden

• Aflevering van de auto

Hoi Jan! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Goed om te lezen dat je goed bent behandeld en tevreden bent! Veel plezier nog met die hele gave oranje Aygo JBL, gaaf autootje! Groetjes Stephanie van auto.nl

Alle zorgen worden weg genomen.

Het is best spannend om online een auto te kopen. Want dat is niet "normaal". Maar de voorwaarden zijn zeer duidelijk omschreven en met het telefonische contact hebben ze mij over de streep getrokken. En de volgende auto gaat vast weer via Auto.nl. Maar eerst nog een hele tijd genieten van deze.

• Aflevering van de auto

Hoi Johan, Ik ben heel blij om te horen dat onze afdeling klantengeluk jou dat laatste beetje vertrouwen heeft kunnen geven. Maar voornamelijk dat het heeft geresulteerd in een enorm tevreden klant! Dat doet ons goed. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Een auto online kopen? gewoon Doen!

Alles goed en perfect geregeld Goede voorwaarden Netjes afgeleverd En Ik zal zeker de tweede auto van AUTO. NL kopen Heel erg Bedankt!!

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wauw, wat een enorm mooie review heb je voor ons achter gelaten. Hier zijn wij écht enorm blij mee! Aan die tweede auto houden wij je haha. ;) Groetjes Kikki van auto.nl

Geweldige snelle service

• Aflevering van de auto

Hoi Daphne! Geweldige en snelle service, dat is pas een compliment! Daar maak je ons allemaal heel erg blij mee. Heel veel plezier nog met je nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

Zeer positief

Goed geholpen indien nodig gelijk wijziging ingevoerd. En precies op de datum de auto gebracht wat ze vantevoren hadden belooft

• Aflevering van de auto

Hoi Omer, Bedankt voor je prachtige review. Wat een gave auto heb je uitgezocht zeg, zo stoer die C-HR. Heel veel rijplezier er nog mee! Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede voorwaarden en vriendelijke mensen.

Wel spannend een auto kopen die je nog niet gezien hebt maar het is mij erg goed bevallen. Alles is netjes geregeld en er zitten goede voorwaarden aan de koop net als bij een garage waar je heen moet om een auto te kopen. Zeer behulpzaam personeel en snelle reactie op mails.

• Aflevering van de auto

Hoihoi! Een nieuwe auto kopen is altijd spannend, maar nog spannender als je deze alleen online hebt gezien. Daarom staan wij voor je klaar om alle vragen snel te beantwoorden en eventuele twijfels snel weg te nemen! En wat een leuke auto heb je uitgezocht, sportief modelletje zo te zien! :) Heel veel plezier er nog mee! En als er iets mee is, staan we voor je klaar. Groetjes Stephanie van auto.nl

Alles was snel en top geregeld. Vriendelijke en goede duidelijke service. Ben helemaal blij met de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Mirjam! Wat fijn om te lezen dat je helemaal blij bent met je nieuwe auto! En dat je blij bent met onze service, daar doen we het voor :) Heel veel plezier nog met je nieuwe Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Van A tot Z goed verzorgd! Heel veel dank aan het top team van auto.nl. Ik zou het zo weer doen.

• Aflevering van de auto

Hoihoi! Bedankt voor je mooie super mooie review! Heel veel plezier nog met je nieuwe Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede service en snelle levering!

Goede service, goed contact met auto.nl via email en telefoon. En de aflevering was ook goed geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Frank, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. En wat een mooi cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Een auto online kopen? Doen!

Een beetje spannend is het wel, zo'n grote aankoop doen zonder de auto eerst in het echt gezien te hebben. Toch durfden wij het aan vanwege de goede voorwaarden van auto.nl. In feite mag je een hele luxe proefrit maken van twee weken, dat kan je bij een reguliere autodealer wel vergeten! De auto werd voor de deur afgeleverd en de overdracht verliep vlekkeloos. Tijdens de twee weken bedenktijd kwamen we achter een paar defecten welke auto.nl zeer proactief heeft opgelost. De service is dan ook uitstekend! We zijn blij met de koop van onze auto en raden iedereen aan om het op deze manier te doen.

• Aflevering van de auto

Hoi Robert-Jan, Wat een super mooie review. Heel fijn om te lezen dat je het kopen van een auto bij ons positief en goed hebt ervaren. Het is zeker spannend om online een auto te kopen, het gaat natuurlijk niet om een klein bedrag. En dan heb je de auto ook nog eens niet in het echt gezien, dat is natuurlijk extra spannen. Daarom staan wij voor je klaar mocht er iets zijn met je auto. We zorgen dat het wordt opgelost, en mocht dat niet lukken dan heb je natuurlijk altijd nog je 14 dagen bedenktermijn. En ook na de 14 dagen staan we nog voor je klaar mocht er iets met je auto zijn! Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Tot op heden supper.

Alles verlopen zoals verwacht.

• Aflevering van de auto

Hoi Carel, Kort maar krachtig jouw review! Fijn dat alles naar verwachting is gegaan. En met zo'n cijfer zijn wij super blij natuurlijk! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Groetjes Stephanie van auto.nl

meegedacht

Zeer goede ervaring. Klantgericht en vriendelijk.

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Heel erg bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. En daar kunnen we niets anders als blij mee zijn, met zulke mooie woorden! Heel veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Erg vriendelijk goeie service

Was niet tevreden met mijn eerste auto ,er werd me gelijk n voorstel gedaan om de auto om te ruilen , het werd direct geregeld vond dat erg prettig, ook word je in de tussentijd netjes op de hoogte gehouden wat er gebeurt en ook de levering ging vrij vlot. Dus ben erg tevreden nu.

• Aflevering van de auto

Hoi Andre, Dat is het mooie aan bestellen bij auto.nl, de 14 dagen bedenktijd! Als jij om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met de auto die je hebt ontvangen, doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat er snel een andere auto die wel naar wens is voor je deur staat. Ik ben blij om te lezen dat de nieuwe auto die wij bij je hebben geleverd wel helemaal naar wens is. Bedankt voor je mooie en duidelijke review! Groetjes Stephanie van auto.nl

Grandioos

Vandaag mijn aygo geleverd. Vanaf mijn eerste contact tot de levering kan ik maar 1 ding zeggen. Grandioos!!! Goed geholpen. Snel reactie op mijn vragen en alles heel snel geregeld. Ik ben superblij met mijn auto en mensen twijfel niet. Auto.nl is Toppie!

• Aflevering van de auto

Hoi Linda! Wauw, wat ontzettend fijn om jouw review te lezen. Dat is waar we het allemaal voor doen! Jij was ook super snel met het aanleveren van je documenten, dus dan kunnen wij de auto ook lekker snel leveren. Hij staat mooi te shinen voor je deur die zwarte Aygo x-Joy! Heel veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Snel geregeld.

Snel geregeld, aflevering was heel prettig en duidelijk. Auto werd netjes afgeleverd.,

• Aflevering van de auto

Hoi Mieke, Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. En wat een mooie woorden. Heel veel plezier nog met je nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

Alles snel en goed afgehandeld. Auto rijdt als n tierelier.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Roselie, Een tien, daar zijn we super trots op! Blii dat je auto als een tierelier rijdt! Het is ook een leuk bakkie wat je hebt uitgekozen. Groetjes Stephanie van auto.nl

Uitstekende service.

Vriendelijk en heel snel geholpen. Duidelijke informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Tessy, Bedankt voor je mooie woorden en dat je tijd hebt genomen om een review te plaatsen. En een tien, beter kan niet, daar doen we het voor! :) Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Is de eerste keer dat ik zaken doet met auto. Nl maar zou zeker zaken blijven so2n met auto. Nl

• Aflevering van de auto

Hoi Shurmel, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 9 zijn wij echt enorm blij! Veel rijplezier toegewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.