• Aflevering van de auto

Hoi Tom, Onwijs bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te sturen! Leuk om te lezen dat je auto.nl aanbeveelt. Met jouw aanhangerscode kun je misschien iemand in je omgeving net zo enthousiast maken als dat jij bent. Verder wens ik je onwijs veel plezier met je nieuwe auto en veel veilige kilometers toe!! Groetjes Joe

Zeer goede service

Alles wat op de site stond en telefonisch werd toegelicht was compleet en verhelderend. De service tot aan de levering was erg hoog en de staat van auto was exact zoals beschreven stond op de site. Auto.nl maakt het heel gemakkelijk om een auto via internet te bestellen en was goed in staat om mijn twijfels die ik hier op voorhand bij had weg te nemen. Erg professioneel allemaal.

5 sterren zegt genoeg

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik kan auto.nl aan iedereen aanraden!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Bastiaan, Onwijs bedankt voor je review! Wij doen ons uiterste best om het voor jou zo makkelijk, transparant en leuk te maken. Super cool om te lezen dat je auto.nl aanbeveeld. Met jouw aanhangerscode kun je misschien zelf nog mensen enthousiast maken en er zelf een leuk extraatje mee verdienen. Nogmaals bedankt voor je review en voor vragen weet je ons te vinden. Groetjes Joe

Geweldige service

Na veel nadenken toch besloten te gaan leasen. Ik wilde nog niet meteen aan een lang contract vastzirten. Auto.nl biedt de mogelijkheid voor 2 jaar, en dit is top om ermee te beginnen. Het persoonlijk contact is super. Rosalie en Nikki van de klantenservice hielden mij regelmatig op de hoogte van de voortgang van aanvraag tot aflevering. Ook de aflevering verliep super. Joe legt alles erg fijn uit en loopt nogmaals alles na. Ook heb ik mijn oude auto via auto.nl verkocht, deze service is ook erg fijn! Conclusie; super service met fijne medewerkers!

• Aflevering van de auto

Hoi Mike, Wat ontzettend leuk om te lezen dat ons aanbod in private lease aansluit bij jouw persoonlijke wens voor een 2 jarig contract. Wij van auto.nl doen ons best om alles zo transparant en duidelijk mogelijk te maken! Fijn om te horen dat het persoonlijke contact en de aflevering voor jou goed en duidelijk verliep. Persoonlijk vond ik jouw nieuwe auto zelf ook wel echt een plaatje!! Nogmaals heel veel plezier met je nieuwe auto en voor vragen weet je ons te vinden! Groetjes Joe

Na een hobbelige start, TOPSERVICE

Mooie auto besteld, na 1,5 week in afwachting te zijn op de leverdag gebeld dat de auto al aan iemand anders verkocht was, menselijk foutje wat subliem opgelost is. Hier zit een tevrede klant

• Aflevering van de auto

Hoi Nick, Allereerst bedankt voor je review! De auto was inderdaad op 2 plekken verkocht en dit was voor jou natuurlijk slecht nieuws.. Gelukkig hebben we samen een geweldig mooi alternatief gevonden om jou alsnog gelukkig te maken!! Nogmaals heel veel veilige kilometers gewenst in jouw nieuwe auto! Groetjes Joe

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , het bestellen via auto .nl ging super snel , je wordt zeer goed te woord gestaan , en alles wordt supersnel geregeld . en wat de auto betreft boven mijn verwachtingen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij waarderen het vertrouwen dat jij in auto.nl hebt, enorm. Ondanks dat een auto online bestellen misschien spannend is, heeft het zeker veel voordelen. Verder wens ik je nogmaals veel plezier in jouw nieuwe auto en mocht er onverhoopt iets zijn, dan helpen wij jou net zoals in het verleden, natuurlijk super snel! Groetjes Joe

Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk en snelle levering

• Aflevering van de auto

Hoi Lianne, Ontzettend bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je ervaringen met auto.nl positief zijn verlopen. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in auto.nl en heel veel veilige kilometers toegewenst in jouw nieuwe auto. Groetjes Joe

uitstekend

van a tot z simpel snel en goed

• Aflevering van de auto

Hi Job, Bedankt voor je kort maar krachtige review. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Helemaal top, super klantvriendelijk!

De medewerkers van Auto.nl zijn heel klantvriendelijk en flexibel. Door de Corona heb ik een aantal keer de aflever datum moeten verplaatsen, maar dat was geen enkel probleem. Ik had een tweedehandsauto besteld en die zag er echt helemaal perfect uit. Dus ik ben helemaal tevreden!

• Aflevering van de auto

Hi Maria, Fijn dat het goed bevallen is. En hij lijkt net nieuw he ;)? Veel rijplezier Groetjes, Rosalie

Aanrader; niet bang zijn...

Niet bang zijn om een auto digitaal te kopen via auto.nl (officiele dealers). Op allerlei manieren was de dienstverlening beter, sneller en prettiger dan in de showroom: vragen via chat of bellen, altijd snelle reactie, alle tijd nemen die nodig is voor aflevering (aan huis!), prima garanties en services voor de toekomst en zo kan ik nog wel even doorgaan. De betrouwbaarheid van de servicekanalen compenseren (vrijwel) alles voor mij. Ook ik had eerst bedenkingen, maar ben nu onder de indruk van het service niveau.

• Aflevering van de auto

Wat een super positieve review. Dit is precies waarom wij dagelijks trots zijn om bij auto.nl te mogen werken. Veel rijplezier met jouw nieuwe auto! Groetjes, Rosalie

uitstekend

Rosalie, is de persoon die mij goed en duidelijk heeft geholpen met mijn vragen en uitvoering van mijn leas auto.

• Aflevering van de auto

Hi Hendrik, Wat leuk dat je mij hebt benoemd. We hebben met plezier de auto aan je mogen leveren! Groetjes, Rosalie

Uitstekende service vanaf het eerste contact tot na de levering

Ik was een tijdje op zoek naar een auto op basis van prive lease. Omdat ik nog een eigen auto had trok me de website van auto.nl aan. Er stond namelijk dat ze de oude auto evt over zouden kunnen nemen. In mijn eerste telefonisch gesprek met Nicky gaf ik aan dat er een aantal zaken mankeerde aan mijn oude auto. Om mij een prijsvoorstel te kunnen doen, vroeg Nicky dat ik het online formulier zou gaan invullen incl. foto’s. En omdat ik al een nieuwe auto op het oog had ging ze in parallel een aanvraag doen bij de leasemaatschappij. Binnen een paar dagen al had ik contact met zowel met de leasemaatschappij als een ander auto.nl collega over de verkoop van mijn auto. Binnen een week hadden we de overname afgesproken en binnen een paar weken had ik het leasecontract getekend. De auto werd daadwerkelijk geleverd na 24 dagen, en mijn oude oude auto tegelijkertijd opgehaald. Alle contactmomenten waren informatief en efficient. Bij de levering kreeg Ik al de benodigde documentatie en binnen een paar dagen daarna stond de verkoopsom op mijn rekening. Kortom: uitstekende service, wat ik iedereen zou aanraden, en ik rijd heel blij rond in mijn mooie, nieuwe auto!

• Aflevering van de auto

Hi Yulia, Bedankt voor je uitgebreide review. Daar zijn wij onwijs blij mee. Veel plezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Voortreffelijk

Auto.nl doet moeite voor je om de juiste oplossing te vinden en jou erbij te helpen de beste deal te verkrijgen. Prima nieuwe ervaring voor mij geweest om op deze manier een andere auto aan te schaffen. Thanx aan Team van auto.nl.

• Aflevering van de auto

Hoi Luuk, Bedankt voor je leuke review! Groningen is een eindje he ;)? Fijn dat we de auto mochten leveren aan je. Groetjes, Rosalie

Geweldige service

Het gemak dat aangeven wordt hoe eenvoudig het is om een auto te bestellen wordt in de praktijk meer dan waar gemaakt. Vragen worden snel afgehandeld en het bestelproces is duidelijk. Zeker een aanrader!

• Aflevering van de auto

Hi Stefan, Dit is precies waarvoor wij het doen! Super dat je alles zo ervaren hebt. Groetjes, Rosalie

Snelle en goede servicee

Vriendelijke en snelle afhandeling van mijn aanvraag. Auto.nl neemt snel contact op en houdt contact ook na aflevering van de auto. Ook de 14 dagen bedenktermijn nadat je de auto al hebt is fijn voor het geval dat.

• Aflevering van de auto

Hi Marco, Bedankt voor je leuke en super positieve review. Veel rijplezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Zeker voor herhaling vatbaar

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over de auto's en het proces. Het contact na bestelling is erg persoonlijk wat het onpersoonlijke van kopen via internet meteen opheft. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status en alles wordt duidelijk uitgelegd. De aflevering verliep goed en ik kreeg netjes een mailtje met de kilometerstand en staat bij aflevering. De auto bevalt erg goed en is zoals aangegeven op de website. De voorwaarden zijn natuurlijk top. Je weet nooit hoe een auto bevalt van te voren dus dat je 14 dagen bedenk termijn hebt zorgt voor een stukje rust dat je er echt weer vanaf kan als de auto toch niet bevalt.

• Aflevering van de auto

Hoi Remco, Wat onwijs fijn dat alles zo goed is bevallen. Daar zijn wij heel blij mee! Heel veel rijplezier komende jaren. Groetjes, Rosalie

Top service!!

Na lang zoeken op internet een bedrijf gevonden met positieve reviews. Leek te mooi om waar te zijn met de aanvullende services die auto.nl aanbood. Telefonisch contact gehad met een medewerkster en deze heeft mij overstag laten gaan. Een kleine 1.5 week later had ik mijn eigen auto al voor de deur staan. Alles werd netjes uitgelegd, papieren ingevuld en alles in deze tijd met de 1.5 meter afstand en de benodigde hygiëne. Na een dag had ik kleine krasjes gevonden en ook deze ontevredenheid wilden ze graag voor mij oplossen (helaas te ver weg voor een krasje voor mij, dus geen gebruik van gemaakt) Ik vond het een super ervaring voor het kopen van een eerste auto! Dankjewel!

• Aflevering van de auto

Hoi Soraya, Wat fijn he dat alles zo snel ging. Worden wij ook heel blij van. Bedankt voor jouw uitgebreide review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ze doen wat ze beloven

Ik het een auto aangeschaft, private lease, bij dit bedrijf. Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt die de klant zo begeleidt in het aankoop traject. Geen druk bij de verkoop, wel telkens klaar staan voor advies. Op alle vragen binnen een werkdag antwoord gekregen. De prijzen zijn prima en de voorwaarden zijn ontwikkeld met de consumentenbond. Helder en overzichtelijk. De aanvraag verliep soepel. Wat er verwacht wordt om door jou aangeleverd te worden, staat duidelijk in de mail. De auto werd keurig bezorgd op de afgesproken dag. Schoon en met een volle tank. Daarna had ik nog 14 dagen bedenktijd terwijl ik de auto zelf kon uitproberen. Ik ben zeer tevreden. Klein puntje van aandacht is om op de dag van aflevering even een melding per sms te geven hoe laat de auto ongeveer afgeleverd wordt.

• Aflevering van de auto

goede service en volle tank

ik ben blij om weer in gloed nieuwe wagen te rijden en redelijk goed betalen

• Aflevering van de auto

Hoi David, Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn ook blij dat jij weer in een gloednieuwe auto rijdt. Zeker omdat wij hem aan je mochten leveren. Groetjes, Nikki

Afgehandeld zoals afgesproken

De auto is keurig en op tijd geleverd. Ook zag de auto er even goed uit als op de foto's.

• Aflevering van de auto

Hoi Claudio, Fijn dat het naar je wens verliep. Veel plezier met je mooie Nissan. Groetjes Nikki

Service en kwaliteit

Snelle persoonlijke reactie's bij vragen en keurige service bij aflevering. De mails na aflevering zijn duidelijk en zelfs grappig.

• Aflevering van de auto

Hoi Ymke, Leuk dat je de mailtjes grappig vindt. Beetje humor kan geen kwaad hé? ;) Groetjes, Nikki

Heel snel alles geregeld. En binnen 2a 3 weken de auto. Super blij mee.

Hoi Priscilla, Wat fijn dat je zo blij bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Een Auto on line kopen had ik nooit verwacht

Van de bestelling, de contact met de vriendelijke Rosalie en Nikki tot de aflevering is als wenst gegaan. Ik ben heel blij met de service van Auto.nl.

Hoi Leon, Super dat je zo tevreden bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Top!!

Ik was eerst aan het twijfelen of ik wel een leaseauto wilde bestellen via een onlinesite. Echter sta ik versteld van de service van auto.nl ik zou dit iedereen aanraden!!

Hoi Kelly, Bedankt voor het compliment. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ondanks de gekke tijd als deze een prima service van auto.nl Enige min puntje was dat de stuur functies het niet deden op het moment van aflevering van de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Corinne, Fijn dat het bij de lokale Toyota dealer na een dag al gemaakt was. Veel plezier met je auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.