Levering voldeed redelijk

Levering van de auto voldeed redelijk; afleveraar doorliep op een prettige manier samen met mij de aflevering van de auto. Verbeterpunt zou zijn het kunnen maken van een tijdsafspraak i.p.v. een volledige dag of dagdeel te moeten wachten (inschatting van de tijd werd 1 dag van tevoren wel gegeven). Ontbraken nog wat papieren en instructieboekje. Aangegeven direct winterbanden te willen in het contract, kon niet via de website geregeld worden, maar diende later nog aan het contract toegevoegd te worden. Kortom: fysieke levering verliep prima, administratief nog een paar verbeterpunten. Contact en afhandeling verlopen altijd prettig.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen, Bedankt voor de review en je mail. Hopelijk is het duidelijker na het antwoord die we je via de mail hebben gegeven. Mochten er nog andere vragen zijn zijn we te bereiken via de telefoon, chat, whatsapp en e-mail. Bedankt voor de feedback en we wensen je nog veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Ja

• Aflevering van de auto

Hoi Petra, Kort maar krachtig! Bedankt voor de mooie 10! Veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Zeer prettig geregeld

Voor mij de eerste keer private lease. Het contact was heel prettig en er werd altijd heel snel gereageerd. Verder ben ik super tevreden met de auto en ook het goede leasecontract. Aanrader dus: auto.nl !!

• Aflevering van de auto

Hoi Sjaak, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je het contact zo prettig hebt ervaren. Veel veilige kilometers gewenst en veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Snel duidelijk en overzichtelijk

Zodra ik de chat startte kreeg ik antwoord. Alles was heel duidelijk en overzichtelijk. Kreeg ook elke keer gelijk contact. De aflevering heeft keurig en snel plaatsgevonden. Veel eerder dan verwacht. Hele fijne en prettige service

• Aflevering van de auto

Hoi Vera, Bedankt voor de mooie review, heel fijn dat alles zo goed is bevallen. We wensen je nog veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Een moeiteloze en zorgeloze rijervaring, waarbij alle kosten inbegrepen zijn.

Na een grondige overweging besloot ik de stap te zetten en een auto te leasen. Het leek me een flexibele optie die perfect paste bij mijn veranderende levensstijl. Na wat online onderzoek en gesprekken met verschillende leasemaatschappijen, koos ik voor een compacte auto. Toen de dag van levering eindelijk aanbrak, was ik opgewonden als een kind op kerstochtend. Mijn glimmende nieuwe auto stond voor de deur, en ik kon niet wachten om achter het stuur te kruipen. De medewerker van de leasemaatschappij nam de tijd om me vertrouwd te maken met alle functies van de auto en gaf me nuttige tips voor efficiënt rijden. Al met al was mijn ervaring met het leasen van een auto uiterst positief. Het bood me de vrijheid om te gaan waar ik wilde, zonder me zorgen te maken over de lasten van eigendom. Mijn auto werd niet alleen een praktisch hulpmiddel, maar ook een bron van plezier en gemak in mijn dagelijks leven. Het leasen van een auto bleek de ideale keuze te zijn voor mijn moderne, dynamische levensstijl.

• Aflevering van de auto

Hoi Tineke, Wat een super mooie review zeg, heel erg bedankt. We wensen je nog heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Super snelle levering

Alles zeer snel en prima geregeld, auto werd netjes thuis afgeleverd! Ik ben super tevreden over de auto en het contact!

• Aflevering van de auto

Hoi Xandra, Wat fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Heel veel plezier met de auto gewenst! Groetjes Nikki van auto.nl

Duidelijke communicatie over de aflevering aan huis. Erna telefoontje io alles naar tevredenheid is.

• Aflevering van de auto

Hoi Masja, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer en veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Fijne ervaring van start tot eind

Bij het zien van onze potentiele nieuwe auto op auto.nl on deze direct voor ons gereserveerd worden tot aan de proefrit. Vanuit Raamsdonksveer super goed geholpen met de proefrit en de vragen die we verder hadden. Uiteindelijke aankoop ging soepel en gemakkelijk. Zeer tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Mike, Wat fijn om te horen dat je de service zo goed is bevallen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki

Snel contact en pro actief.

Gewoonweg heel tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Dick, Lekker kort en krachtig en fijn om te horen dat je heel tevreden bent met onze serivce. We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Goede auto, slechte service.

Via auto.nl een occasion gekocht. Hartstikke tevreden met de auto, maar kan helaas niet hetzelfde zeggen over de geleverde service. De auto is geleverd met een probleem aan de bandenspanningssensor, wat auto.nl voor ons zou oplossen en waarbij ze ons zouden ontzorgen. Daarnaast zou onze auto Android Auto ondersteuning hebben, wat niet het geval bleek. Na veel moeite uiteindelijk een afspraak gemaakt waarbij de auto opgehaald zou worden voor de Android Auto update. De auto is toen meegenomen naar Raamsdonksveer, waar het bandenspanningsprobleem is opgelost, maar het Android Auto probleem niet. Auto terug afgeleverd zonder te tanken, ondanks foto's met het verschil in tankstand consequent gehoord dat er wel getankt was en geen vergoeding gezien. Het Android Auto probleem bleek complex en er was volgens auto.nl geen enkele garage die het probleem kon oplossen, terwijl een rondgang in onze omgeving meerdere garages opleverden die het probleem op konden lossen. Auto.nl wilde het probleem in Schiedam oplossen, maar gezien de eerdere ervaringen met de benzinetank daar vanaf gezien. Uiteindelijk een waarschijnlijk niet eens toerijkende vergoeding gekregen om het probleem zelf te laten verhelpen, maar die verkozen boven verdere communicatie struggles. Samenvattend geloof ik dat auto.nl een prima partij is om een auto te kopen als alles volgens verwachting loopt, maar zodra er iets fout loopt, loopt het ook echt fout. Daarom zou ik ze zeker niet aanraden.

• Aflevering van de auto

Hoi Rick, Bedankt voor je geplaatste review en het prettige gesprek dat we zojuist telefonisch gevoerd hebben. We vinden het erg vervelend dat je deze ervaring bij ons hebt gehad en zoals besproken gaan we een oplossing voor je bedenken. Hopelijk heb je wel al veel fijne kilometers kunnen maken in je nieuwe auto. Voor nu wensen we je veel plezier met de auto en als je nog ergens bij kunnen helpen dan doen we dat graag. Groetjes, Moana van auto.nl

Netjes, vlot en vriendelijk!

Mijn contact met auto.nl verliep super. En alles werd volgens afspraak geregeld. Alles netjes en vlot, zeer vriendelijk personeel.

• Aflevering van de auto

Hoi Harry, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je ervaring bij auto.nl zo goed is bevallen. Veel plezier met de nieuwe auto! Groetjes Moana van auto.nl

Supergoede auto

Mijn 4 w drive kwam deze week gelijk van pas met de sneeuw en ABS werkte ook super

• Aflevering van de auto

Hoi Jack, Wat leuk dat je de auto gelijk goed hebt kunnen uittesten in de sneeuw! Bedankt voor je positieve review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Overzichtelijk

Zeer goede ervaring. Alles was duidelijk en overzichtelijk. De auto kon snel geleverd worden. Dat was heel fijn. Het contact verliep soepel en heel vriendelijk. De documentatie was verliep vlot en de aflevering was goed.

• Aflevering van de auto

Hoi Sasja, Wat fijn om te horen dat je ervaring bij auto.nl zo goed is bevallen. We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Zeer zeker een aanrader

We zijn voor het eerst gaan private leasen en hebben daarbij onze eigen auto ingeruild. Best spannend allemaal, maar van begin tot nu toe een hele fijne ervaring met Auto.nl. Ze zijn betrokken bij de mensen, je kan altijd terecht met vragen en ik zou het iedereen aanraden (en dat doen we dus ook).

• Aflevering van de auto

Hoi Daniël, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat een mooi compliment dat je auto.nl aanbeveelt bij andere mensen, daar doen we het voor! Fijne kilometers gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

professioneel en respectvol

Fijne ontspannen ontvangst en afhandeling van alles was duidelijk en transparant.

• Aflevering van de auto

Hoi Saskia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Dit is precies waar wij als auto.nl voor staan, super fijn dat je dit ook zo hebt ervaren. Veel rijplezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Auto.nl biedt scherpe aanbiedingen en de service is uitstekend!

Scherp geprijsde aanbiedingen, Vlotte en duidelijke communicatie, direct contact via whatsapp en geweldige service. Op en top voor elkaar!

• Aflevering van de auto

Hoi Monique, Wat leuk om te horen dat je de service helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Goede afhandeling

Netjes geholpen, en lieve mensen

• Aflevering van de auto

Hoi Marian, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Ik heb naar tevredenheid mijn auto gekocht bij Auto.nl. Er waren twee dingetjes en die zijn zeer naar tevredenheid opgelost. Mijn auto rijdt als een trein.

• Aflevering van de auto

Hoi Diana, Een 10, wauw! Heel erg bedankt voor de mooie review. Fijn dat het allemaal naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Mooi concept

In het begin wat terughoudend, maar al snel goed gevoel. Zeer goed bereikbaar bij vragen en goede service.

• Aflevering van de auto

Hoi Angelina, Super dat je snel een vertrouwd gevoel had en niet meer terughoudend bent! We wensen je veel plezier met de auto. Bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Moeilijk om de Finance lease in orde te krijgen

Goed contact gehad

• Aflevering van de auto

Hier word ik blij van, alles loopt soepel

De gehele ervaring van eerste contact, tot levering en after sales is prima. De communicatie is helder en persoonlijk. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van de voortgang, vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Alles keurig geregeld. Nette auto thuis afgeleverd. Kortom, zo wil je graag klant zijn.

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Bedankt voor de mooie review, wat super dat je ze tevreden bent. Daar doen we het voor! Groetjes Nikki van auto.nl

Geen klachten, in één zin.

Lekker online een auto uitzoeken, veel foto’s en duidelijke informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Rob, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Friendly staff professional help.

Professional team

• Aflevering van de auto

Hi Steve, Thank you for leaving a review and for mentioning the friendly service. Enjoy the car. Kind regards, Kikki, auto.nl

Heel vlot en soepel contact van begin tot eind van de koop van mijn nieuwe auto. Eerlijke verkopers die het beste voor de klant willen. Zo kreeg ik bijvoorbeeld bij een APK die nog 6 maanden geldig was, even een nieuw APK erop die nu anderhalf jaar geldig is. Bedankt voor de service Daan!

• Aflevering van de auto

Hoi Musa, Fijn dat je onze service als eerlijk hebt ervaren, dit staat bij ons ook erg hoog in het vaandel. We wensen je enorm veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Prima geregeld

Fijn contact, auto netjes afgeleverd. Ben blij met mijn auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Claudia, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het contact en met de auto. Veel fijne kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.