Ontzettend goed en snel geholpen!

3 weken geleden online een aankoop gedaan via de website, en wát ben ik toen super goed geholpen door het team achter auto.nl! Afgelopen week mijn prachtige auto mogen ontvangen, zeer blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi Kevin, Prachtig is hij inderdaad! Bedankt voor jouw fijne recentie en ik wens jou heel veel plezier toe met jouw gloednieuwe auto! Groetjes, Kikki van auto.nl

Prima auto en service was goed

Februari een Ford Focus via auto.nl gekocht. Site was overzichtelijk en alle vragen waren online te vinden. Toch even een belletje gewaagd en alles werd mij duidelijk uitgelegd. Auto besteld en op de afgesproken datum en tijd bezorgd. Contact verliep uitstekend. Medewerkers zijn allen (zowel telefonisch als per mail) stuk voor stuk vriendelijk en professioneel. Auto rijd prima en ziet er goed uit. Had een ster in de voorruit en een veer in van de achterbank zat niet goed. Contact gehad en binnen een week was de auto gemaakt bij 1 van de service punten.

• Aflevering van de auto

Hoi Chaminda, Allereerst heel fijn dat de gebreken snel en kundig voor jou zijn opgelost bij één van onze servicepunten bij jou in de buurt. En het áller belangrijkste, dat jij weer snel kon gaan genieten van jouw auto! Wij wensen jou nog veel veilige en plezierige kilometers toe! Groetjes, Kikki van auto.nl

Super tevreden en helemaal niets op aan te merken!

Vanaf het eerste contact zijn we op een zeer prettige manier behandeld en er is werkelijk helemaal niets waar ook maar iets op aan te merken valt! Zullen auto.nl zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

• Aflevering van de auto

Hoi Noor! Heel erg bedankt voor jouw TOP-recentie. Wat fijn om te horen dat het contact met onze klantengeluk afdeling zó goed is bevallen. Dat is ook precies waar wij naar streven! Groetjes, Kikki van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Danny, Kijk, alleen maar TIENEN! Je recensie is kort, maar zeker krachtig! Heel erg bedankt. Groetjes, Kikki van auto.nl

Supervriendelijk mensen en klantvriendelyk

• Aflevering van de auto

Hoi Guy, Wat fijn om te lezen dat jij onze service zo fijn hebt ervaren, daar doen wij ook erg ons best voor! Groetjes, Kikki van auto.nl

geweldige auto voor een vrijgezel pensionada

Super auto

• Aflevering van de auto

Hoi Johannes, Bedankt voor jouw mooie recensie. Dit stellen wij enorm op prijs! Ik wens jou nog veel veilige en plezierige kilometers toe. Groetjes, Kikki van auto.nl

Gewoon in een woord perfect

Voor het eerst een nieuwe auto online gekocht en het hele proces van inruil van onze auto t/m de aankoop van de nieuwe auto met de duidelijke voorwaarden en geen druk van een opdringende verkoper is ons bijzonder bevallen. Ook telefonisch en via de app vlot en netjes geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Pieter, Wauw, een dikke vette 10! Wat een mooi compliment. Ik wil jou hiervoor enorm bedanken. Fijn weekend! Groetjes, Kikki van auto.nl

Tevreden over de afhandeling

Ik lees dat Auto.nl nog maar een paar jaar bezig is maar ik heb het ervaren als duidelijk en service gericht. Het was voor mij voor het eerst dat ik ging leasen waardoor het voor mij persoonlijk niet altijd duidelijk was wat de volgende stappen waren in dit proces. Maar als je belt en je vragen stelt komt het goed. Dames zijn snel bereikbaar, vriendelijk en denken met je mee. Ik had zelfs nog 2 wijzigingen doorgegeven qua kleur en duurtijd lease en daar deden ze niet moeilijk over (moet je wel op tijd doen natuurlijk). Ik had de auto binnen 2 weken in mijn bezit kunnen hebben als ze bij de oorspronkelijke dealer de sleutels niet kwijt waren geraakt (dit ervaarde ik een beetje als amateuristisch maar daar kan Auto.nl zelf niet veel aan doen...). De auto kwam dus een weekje later, 3 weken dus. Het is niet erg lang, het voelt alleen wel zo want ik heb mijn oude auto ''op tijd verkocht'' voordat de nieuwe er was en toen zat ik dus een week zonder vervoer naar mijn werk, waar ik toch wel van baalde. Ik zou wel denken als dit in het vervolg weer gebeurt dat je het toch goedmaakt met een bloemetje ofzo... Verder stond er op de website dat je de auto volgetankt voor de deur krijgt maar de jongeman die hem moest afleveren kwam helemaal uit Nijmegen waar er getankt is, en reed daarna voor de aflevering naar Zwijndrecht. Auto is dus niet met een volle tank afgeleverd. Het zijn de bovenstaande dingen die mij ervan weerhouden om een 10 te geven, maar ik moet zeggen dat ik de rest als prettig heb ervaren en dit zijn natuurlijk ook leerpuntjes voor een bedrijf wat nog niet zo lang opereert. Ik zou ze dan ook zeker aanbevelen!

• Aflevering van de auto

Hoi Ruxandra, Wij vinden het super dat je ondanks de puntjes die niet helemaal soepel zijn verlopen ons toch een 9 geeft. Gelukkig zijn we ook tot een compromis gekomen wat betreft de "niet volle tank". We wensen je heel veel plezier met je auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Erg klantvriendelijk en goed contact.

De eerste keer dat ik via een online omgeving een auto heb ingeruild en een andere heb aangekocht. Normaal zou ik dit toch graag met persoonlijk contact doen. Na een inruilvoorstel aangevraagd te hebben, werd er keurig contact met mij opgenomen met het uiteindelijke bod. Tijdens de aankoop ( toch telefonisch gedaan met een medewerker van auto.nl i.v.m de eerste keer online kopen van een auto!) van mijn "nieuwe" auto werd alles voor mij op de mail gezet. Vandaag is mijn auto keurig geleverd volgens afspraak door een vriendelijke man. Geen rompslomp en prima voor elkaar. Kortom: ik ben erg tevreden met hoe alles gegaan is.

• Aflevering van de auto

Hoi Berrie, Bedankt voor de mooie review. Super dat het niet persoonlijk, maar toch wel persoonlijke telefooncontact goed is bevallen. We wensen je veel veilige kilometers. Groetjes, Nikki van auto.nl

Heel blij zeer tevreden goede service

Werd prima geïnformeerd het is voor mij allemaal nieuw dus heel Spannend maar kon zo vaak als ik wilde contact opnemen voor informatie kortom zeer tevreden

• Aflevering van de auto

Hi Jolanda, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Je mag nog steeds altijd contact met ons opnemen, mocht er iets onduidelijk zijn. Maar aller eerst heel veel veilige en plezierige kilometers gewenst! Groetjes, Kikki

Heel blij met mijn auto.

Fijne auto. Hele procedure omtrent aanschaf en afhandeling was/is prima.

• Aflevering van de auto

Hi Netty, Bedankt voor het TOP cijfer. We zijn heel blij met jou als klant. Veel rijplezier komende jaren. Groetjes, Rosalie

Goed contact klantenservice, duidelijke informatie. Goede aflevering auto, makkelijke betaling

• Aflevering van de auto

Hi Melissa, Wat fijn dat alles zo goed bevallen is. Veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Zeer goed geholpen

Keurig, correct, vriendelijk en behulpzaam geholpen van begin tot eind.

• Aflevering van de auto

Hi Alex, Wat een cijfer... bedankt! Klantenservice vinden wij inderdaad onwijs belangrijk. Fijn dat je het ook zo ervaren hebt. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Topbedrijf

Super goed doordacht en kwalitatief ook erg goed zoook het personeel wat de auto kwam brengen en de telefoniste Kiki

• Aflevering van de auto

Hi Gerard, Wat lief dat je Kikki haar naam benoemd! Fijn dat alles zo goed is bevallen. Groetjes, Rosalie

Zeer correcte en professionele dienstverlening

De informatie en begeleiding van het team Auto.nl is bijzonder goed. Vriendelijk en behulpzaam in alle details. Wat men aan de voorkant beloofd, wordt ook echt waargemaakt. Uiteindelijk is mijn auto keurig thuis voor de deur afgeleverd. De aftersales checkt ten finale alles nog door. Ik ben erg blij met Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hi Bert, Super om te horen dat het zo goed bevallen is. Leuk dat je aangeeft dat wij waarmaken wat wij online beloven, mijn collega heeft namelijk ook echt deze functie titel! Veel rijplezier met de mooie wagen! Groetjes, Rosalie

Uitstekende service

Uitstekende service

• Aflevering van de auto

Hi Fhayda, Super bedankt voor dit TOP cijfer! We waarderen het echt enorm dat je de tijd neemt om een review achter te laten. Super bedankt. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Was prima.

Ben op een vriendelijke manier en goed geholpen. Kortom ben zeer tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Kees, Super bedankt dat je de tijd neemt om een review achter te laten. Fijn dat alles zo goed bevallen is. Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Heel erg tevreden

Diverse malen telefonisch contact gehad, voordat ik mijn keuze maakte. En iedere keer uiterst vriendelijk en duidelijk geholpen. Nadat ik de bestelling had gedaan had ik na een week de auto al. Ben er erg blij mee. Zeker een aanrader

• Aflevering van de auto

Hi Ilze, Wat leuk dat je een review achterlaat. Fijn dat het snel gegaan is ja! Bedankt voor het vertrouwen. Veel rijplezier in de auto. Groetjes, Rosalie

Super geweldig geholpen door kikki

Er ging veel mis met de levering maar door de geweldige hulp van kikki werd alles super tevreden opgelost. Echt heel tevreden en blij met haar behulpzaamheid en klantenservice

• Aflevering van de auto

Hi Tineke, Wauw, wat super lief dat je een review achterlaat en ondanks de levering toch een 10 geeft! We zijn net als jij heel blij met Kikki in het team. We wensen je heel veel rijplezier toe met de mooie wagen! Groetjes, Rosalie

Snelle levering

Hi Rigter, Lekker kort en krachtig, bedankt! Groetjes, Rosalie

Het hele proces verliep goed dankzij de snelle reactie van auto.nl nadat bij aflevering de auto lichte lakschade leek te hebben. Bij nader onderzoek bleken het restanten van de folie met als conclusie dat de auto niet goed gepoetst was afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hi Paul, Bedankt dat je de tijd neemt om een review achter te laten, dat waarderen wij enorm. Beetje jammer van die folie, maar fijn dat het goed is opgelost. We wensen je veel rijplezier toe in de mooie Lexus. Groetjes, Rosalie

In 2 pogingen gelukt

Eerste levering hebben we terug moeten sturen omdat de auto niet wat wij verwachten was. Twee dagen later stond de perfecte auto voor ons deur met een dosje chocola daarin. Goed geregeld auto.nl!

• Aflevering van de auto

Hi Carlos, Ah ja dat was even wat minder. Gelukkig hebben we precies dezelfde voor je kunnen regelen binnen een heel kort tijdsbestek. Bedankt voor je vertrouwen in auto.nl. Weet dat we altijd voor je klaar staan. Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Prima begeleiding

Mijn lease auto snel geregeld. Erg vriendelijke service.

• Aflevering van de auto

Hi Carla, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij echt ons best voor ja :) Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Geweldig!!

Hele fijne ervaring,had totaal geen ervaring met lease,maar aan de telefoon werdt alles goed uitgelegd.Auto werdt 2 weken later al keurig met een volle tank voor de deur afgeleverd door een aardige jongeman.wij zijn er erg blij mee!!

• Aflevering van de auto

Hi Raymond, We willen het jou zo makkelijk mogelijk maken. Fijn dat de eerste keer goed bevallen is. We wensen jullie veel rijplezier toe. Groetjes, Rosalie

Facil y rapido

La compra de coches esta bien organizada y no solo hay coches caros sino que tambien hay coches economicamente mas ascesibles, el menu y la pagina principal esta limpia y ordenada y en mi opinion esta bastante bien la pagina

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hola Aaron Gracias por tu reseña. Saludos, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.