Ik vond het beter meevallen dan ik op voorhand dacht.

Ik vond voornamelijk het gedeelte buiten heel interessant. Jammer dat het zo duur is. Misschien kan er ook nog wat meer ingespeeld worden op de effecten van gsm gebruik en dit laten zien of waarnemen. Het waren ook twee aangename en toffe mannen. Oh ja, vergeet niet dat Mark er bijna 25 jaar werkt en hij een gouden horloge (met een diamantje) verdient ;).

Heel erg goed

Deskundige rij instructeurs

Goed voorbereid

Ik vond dat het goed was voorbereid. Maar ik vond het wel jammer dat er niet genoeg tijd was voor iedereen om alle opdrachten te doen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

-Goede en duidelijke instructies -Juiste tips and tricks voor zowel parcours op examencentrum alsook voor het examen op de weg cat. A Nogmaals bedankt hiervoor Dave!

Vlot geslaagd

Van motorrijbewijs A2 naar A gegaan, les gehad van Davy. Duidelijke uitleg, leuke ervaring en meteen geslaagd.

Leerrijk

Mijn verwachtingen lagen lager dan verwacht. Naar de nodige uitleg van het theoretische aspect en het uitleggen hoe je de oefeningen moest doen was het een leerrijke en gezellige ervaring. De 4u vlogen zo voorbij en het meemaken van een auto op een natte, rubbere wegdek is toch wel iets dat je een keer wilt mee maken.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Een toffe maar leervolle ervaring

Het was een toffe ervaring, hebben de mogelijkheid gehad om verschillende situaties uit te voeren en hebben hieruit kunnen leren

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik vond het te langdradig

Ik vond het te lang duren, heel langdradig maar wel goed dat ze dit geven!

perfect

alles was heel goed!

Terugkommoment

De lesgever kleedde dit goed in

Zeer vriendelijk

Ik heb mijn 20u lessen hier gevolgd. Hierbij heb ik na mijn 2 eerste lessen een andere instructeur gekregen. Dit zal waarschijnlijk zijn geweest omwille van bepaalde omstandigheden, maar het was wel even wennen aangezien ze beiden een andere manier van aanpak hadden. Beide instructeurs waren wel zeer vriendelijk en gaven ook goede tips. Een paar dagen voor mijn rij-examen heb ik nog 2 extra uren aangevraagd. Dit was bij nog een andere instructeur. Ook hij had een hele andere methode van rijden. Ik denk dat door het vele gewissel van rij-instructeuren mijn autorij-leerproces beïnvloed heeft. Ondanks dit heb ik wel meteen mijn 20u en vervolgens na 1 poging mijn rijbewijs behaald.

Leervol

Vergeet Mark zijn gouden horloge niet met een diamantje ( dit moet geen echte zijn )

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Lessen goed georganiseerd. Enkel de dubbele mail een misverstand vind dat je beter 1 mail stuurt les +examen erna ik heb hier door een les uur gemist wat jammer is

leerrijk aangename lesgever

Leerrijk

• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

Super leuk

Alles was top!! Beste

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Iets met een gouden horloge voor Marc!

Professioneel en vriendelijk

Ik keek elke keer uit naar mijn volgende rijles. Aangename instructeurs die ondersteunend en opbouwend advies geven op maat van de leerling.

Het was leerzaam

Het was zeker heel leerzaam en de moeite.

Goede ervaring opgedaan.

Leerrijke ervaring met veel mogelijkheid tot praktijk.

Super leuk en leerzaam

Het is een leuk en enthousiast team. Ze maken er een leuke voormiddag van waarbij je super veel bijleert over de omgang met de auto.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Fijne, leerzame lessen gehad!

Ik heb heel veel bijgeleerd, op een toffe manier. Fijne instructeur waar al eens mee gelachen kon worden maar die ook goede tips gaf!

Was super leuk

Ik ben er een ervaring rijker mee op de baan

Prima rijschool!

.....

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Kundige mensen die veel vertrouwen uitstralen

Fijne plek om mijn B+E te halen! Op advies van de rijschool de lessen in 3 dagen gepland en dat was heel fijn. Alles nog fris in het geheugen voor het examen.

Over Autorijschool Hendriks

Met haar meer dan 50 jaren ervaring profileert Rijschool HENDRIKS zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over vijf vestigingen leiden onze medewerkers jaarlijks zo’n 2.000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Voor ons is het belangrijk om onze kwaliteit te bewaken. Daarom vinden we het belangrijk dat u uw mening kan geven zodat we onze service blijvend kunnen verbeteren.