Goede service, netjes afgehandeld

De monteurs waren verlaat maar hebben de zonnepanelen netjes ge-plaatst en goede uitleg gegeven.

• Kwaliteit

Het eerste contact voelde goed.

Offerte was zeer uit gebreid en duidelijk....afspraak gemaakt ...onderhandeld over de prijs...ging goed...plaatsen van de panelen ging goed....nette monteurs....had misschien wat meer uitleg kunnen geven...een telefoontje naar Dennis en alles opgelost.

Snelle en goede levering

De heren waren ruimschoots op tijd. Namen het legplan door en gingen voortvarend aan de slag. Ook het ontvangen van de app en btw teruggaaf formulieren verliep vlot. Zou Schone Energie zeker aanbevelen!

Prima geholpen

Plaatsen van zonnepanelen is prima verlopen Er was alle ruimte om wensen aan te geven

• Kwaliteit

Goede service en snelle plaatsing door vakkundige en beleefde monteurs

Snel en verzorgd.

Goede offerte, snel en netjes geplaatst. Geheel goed verzorgd.

Gemiddeld genomen positief

Doordat het offerteproces op afstand gebeurd (geen fysieke inspectie), verliep in beginsel niet alles zoals gepland. Dit is schappelijk en netjes opgelost met een goed resultaat tot gevolg. Montage team werkt zeer efficiënt en deskundig.

• Kwaliteit

keurig alle afspraken na gekomen

nette offerte,duidelijk taal ,zoals het hoort.aanrader

Deskundig en klantvriendelijk

Duidelijk advies , werkzaamheden vakkundig uitgevoerd werknemers waren beleefd en rustig . Door omstandigheden was er geen Nederlands sprekende monteur aanwezig maar dat werd goed opgelost door telefonisch contact met hoofd uitvoerder

Zeer tevreden!

Alles is zo gelopen zoals we van te voren hadden besproken. Ik kwam zelfs paar daken panen tekort. Zelfs dat werd door de bedrijf voor mij geregeld. Uitstekend service.

Goede ervaring

Al met al een goede ervaring binnen 1 dag alles geplaatst en werkend.In huis alles netjes met kabelgootjes weggewerkt luisterend naar de wensen van de klant.

Wonderful

The installation specialists where polite and profession. They worked diligently and solved a problem on site. I had added dormer windows to my roof and the panels had to be positioned differently then originally expected.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijke dienstverlening en snelle opvolging.

Het is moeilijk om te kiezen tussen de vele zonnepanelen leveranciers. Na wat vergelijken kwamen we eracher dat Schone Energie een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft en een vriendelijke klantenservice. De zonnepanelen zijn van goede kwaliteit en de monteurs werken snel.

• Kwaliteit

Prompt friendly good follow up from the whole Schone Energie team in the office as well as on site.

• Would you recommend us? Yes

Daadwerkelijk interesse en betrokken bij de klant

De voor en nazorg staat bij dit bedrijf, en dus de mensen die er werken, echt hoog in het vaandel!!! De dag van plaatsing liep alles op rolletjes en werd eerst netjes overlegd en gekeken of en hoe het allemaal mogelijk was om zo gunstig mogelijk te plaatsen. De nazorg bestond niet alleen uit alle aanmeldingen, maar ook persoonlijke betrokkenheid per mail en telefonisch. Een dikke 10 en aanbeveling voor iedereen die zonnepanelen wil laten plaatsen.

• Kwaliteit

Keurig geplaatst en aangesloten.

Panelen liggen keurig op het dak en de aansluiting door de elektricien is met zorg gedaan. Ook zeer snel, binnen ongeveer 4 uur was de klus geklaard.

Uitstekende service

Goed bereikbaar, snelle reacties, telefoontje voor de komst van de monteurs, uitleg wat gedaan wordt, telefoontje achteraf of alles naar wens was........gewoon goed!

Zeer vriendelijk

Zeer klantvriendelijk, probleemoplossend en netjes

Zeer proffesioneel

Hele prettige manier van werken, men neemt de tijd voor een goed advies, heeft een zeer goede aftersales en is heel klantvriendelijk, een voorbeeld voor alle andere bedrijven in Nederland

• Kwaliteit

Tot nu toe prima! (2 dagen geleden geïnstalleerd)

Één van de weinige bedrijven die de offerte gelijk achterlaat bij bezoek aan huis. De tekening van zonnepanelen klopte niet met het installeren ervan. Hierdoor terplekke, ten tijde van installatie, een andere opstelling gemaakt worden. Dit koste best veel tijd. Achteraf had ik wat meer tijd daarvoor gehad willen hebben. Om alle voor en tegens tegen elkaar af te wegen. De monteurs zijn zeer vriendelijke Bulgaren die je huis zo netjes mogelijk houden. Ze gaan pas weg als de opdracht klaar is. Vrijdag was het geïnstalleerd en op dinsdag is de installatie inwerking getreden. Alles werkt naar behoren. De aftersales neemt contact met je op of er nog bijzonderheden zijn. Met de app kan je goed zien hoeveel stroom je panelen opwekken. In de virtuele lay-out liggen een paar zonnepanelen waarschijnlijk niet op hun plek. Dit kan het bedrijf relatief simpel veranderen. Ik heb betaald op de dag dat alles werkte en ik stroom aan het terugleveren was. Conclusie: - de tekening hoe de panelen komen te liggen kan beter. - vriendelijke monteurs / harde werkers. - aftersales is meewerkend en vriendelijk - je hoeft pas te betalen als alles werkt.

• Kwaliteit N.v.t.

Zoals afgesproken ook uitgevoerd.

Een goed werkende installatie naar wens uitgevoerd. De panelen op nette wijze geplaatst zodat het geen storende uitstraling zou hebben. Correcte uitvoering werkzaamheden.

• Kwaliteit

Tot in de puntjes geregeld!

Om een keuze te kunnen maken hebben wij een aantal leveranciers van zonnepanelen over de vloer gehad, uiteindelijk blijft het natuurlijk altijd een gokje of de gemaakte afspreken worden nagekomen. Bij Schone Energie BV zijn alle afspraken tot in de puntjes nagekomen. De installatie is heel netjes gemonteerd, de monteurs stelden vragen daar waar nodig en binnen 4 uur lagen er 16 werkende panelen op ons dak. Er zijn nog twee grote voordelen om met Schone Energie BV in zee te gaan: Gunstige prijs en snelle levering, onze panelen lagen binnen 3 weken na ordebevestiging op ons dak.

• Kwaliteit

Dit bedrijf komt de gemaakte afspraken alsnog na.

Dit bedrijf doet zijn uiterste best om de gemaakte afspraken na te komen. De afspraak is meerdere malen verzet doch men heeft het binnen de afgesproken termijn opgeleverd. Tevreden over de snelheid en kwaliteit. De communicatie kan beter. Dit geldt voor de gemaakte afspraken en de nazorg ofwel uitleg van de installatie! Eind goed al goed!

soepel en netjes

Het hele traject van offerte aanvraag tot en met de installatie verliep soepel en netjes. De advisering was helder en niet alleen op het technische-, maar ook op het esthetische vlak doordacht. De offerte was duidelijk en ik werd een paar keer gebeld of er nog vragen ware over de offerte en of ik al een besluit genomen had. Na mijn opdracht ontving ik de nodige informatie en er werd een installatiedatum afgesproken. De installatie werd door een ploeg buitenlanders gedaan, waarvan er 1 goed Nederlands sprak. Ze waren kundig en werkten snel en netjes. Hoewel er niet echt volgens Arbo regels gewerkt werd zijn er geen ongelukken gebeurt. De after sales stuurde me na de installatie de nodige informatie over de apps en het monitoren van de opgewekte energie. Ook is de BTW teruggave in werking gesteld.

Goede service!!

Dit bedrijf werkt netjes, en levert goed werk af, ook als er na de installatie wat is staan ze er. Zeker aan te raden!