Afspraak is afspraak

Goede communicatie geen verkoop praatje maar weten waar ze het over hebben. Advies op maar en prijs kwaliteit is uitstekend.

• Kwaliteit

Goede informatie en installatie voldoet aan offerte.

Goede informatie en installatie voldoet aan offerte.

Gewoon prima.

Duidelijke communicatie vooraf en duidelijke offerte. Op de dag zelf kwamen ze door omstandigheden wat laat aan, maar wel keurig doorgewerkt tot het af was. Vriendelijk personeel, harde werkers.

• Kwaliteit

Snelle reactie, offerte en montage

Helemaal goed dit bedrijf. Communicatie een dikke plus. Snel geregeld, duidelijke offerte en supersnelle montage. Nazorg prima geregeld

• Kwaliteit

netjes geinstalleerd. probleempje snel opgelost

Op zaterdag geïnstalleerd. Na vertrek van monteurs bleek de thermostaat van de CV niet meer te werken. Dit is op zondag keurig opgelost. Er bleek een draadje geraakt te zijn bij boorwerkzaamheden. Kan gebeuren natuurlijk.

• Kwaliteit

Goed advies. Snel en vakkundig geplaatst. Scherpe prijs.

Snelle levering. Met vijf man binnen de afgesproken tijd geplaatst. Zelfs geen tijd voor een kop koffie. Voor het plaatsen eerst alles nog goed doorgesproken. Niet helemaal volgens leg plan gelegd, maar een acceptabel alternatief bedacht.

• Kwaliteit

Prima personeel die de zonnepanelen snel en deskundig installeerde.

Wordt door Schone Energie goed gereageerd op vragen die ik achteraf nog had.

• Kwaliteit

Heb geen ervaring met andere maar goed.

Werk wat geleverd wordt is goed. Maar zijn zeker verbeter puntjes van toepassing.

• Kwaliteit

Echte vakmensen en uitstekende communicatie!

Afgelopen week heeft Schone Energie onze zonnepanelen geplaatst. Snelle communicatie, goede prijs en echte vakmensen! Kortom; een tevreden klant die jullie ook bij de buren zal aanbevelen.

• Kwaliteit

Uitstekende voorlichting, scherpe prijs Prima panelen.

Er werd de tijd genomen om ons goed te adviseren. De werkzaamheden zijn vakkundig en snel uitgevoerd.

• Kwaliteit

Prettige samenwerking, zowel advies als installatie

Goede communicatie,afspraken nagekomen

• Kwaliteit

Duidelijke uitleg. Bij plaatsing kwamen 6 mannen. Maar 1 sprak nederlands. Bleek toch dat de offerte niet geheel uitvoerbaar was, doordat t dak niet goed was bekeken. Wel werd er direct een oplossing gezocht en geboden welje ook prima werkt. Al met alle zeer snelle afhandeling na 1ste gesprek. Waar ik erg blij mee ben. Betaalbaar.

• Kwaliteit

Alles is zeer netjes en snel uitgevoerd.

Er is snel een offerte uitgebracht. Na opdrachtverstrekking zijn de werkzaamheden binnen twee weken uitgevoerd. Prijs volgens offerte, zonder onvoorziene extra kosten.

Ik beveel Schone Energie voor de volle 100%aan!

Ik heb een maand geleden een adviseur van Schone Energie thuis gehad die heel duidelijk uitleg heeft gegeven over verschillende soorten zonnepanelensystemen. Ik heb verschillende offertes vergeleken en 3 adviseurs uitgenodigd. Schone Energie sprong er met kop schouders bovenuit zowel in prijs als service en vriendelijkheid van de medewerkers/installateurs. Na 2 weken de offerte getekend te hebben konden de panelen al worden geïnstalleerd. Laat nu de zon maar schijnen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. De werkzaamheden waren ook snel uitgevoerd. Gelukkig was ik wel zelf aanwezig tijdens de uitvoering, anders had het niet uitgevoerd geweest volgens de gemaakte afspraken. Ik had het wel fijn gevonden als ik van te voren wist dat het geen Nederlandse maar Bulgaarse medewerkers waren. Maar goed ze hebben wel goed werk geleverd, ook al is dit niet volgens de VCA regels gebeurt.
  • Kwaliteit

Goedemorgen heer, Bedankt voor uw terugkoppeling m.b.t. de installatie van uw zonnestroomsysteem. Allereerst fijn te horen dat u erg tevreden bent met het eindresultaat! Even terugkomend op uw punten: Volgens navraag bij de installateurs is er een RSS systeem gebruikt en dit is een valbeveiligingssysteem. Dit is wel degelijk volgens de VCA regels gebeurt. Al onze installateurs zijn uiteraard VCA gecertificeerd. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel zonuren toe!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie kan beter geen mail bevestiging van afspraak montage en eerst andere panelen maar toch de panelen volgens offerte moest zelf eerst bellen voor de afspraak en bevestiging of ze kwamen voor de montage op de dag zelf wel goed op de hoogte gehouden van uitloop vorig werk en het toch nog op 1 dag gereed gemaakt werknemers zeer vriendelijk en netjes in omgang.

• Kwaliteit

Initieel gevraagd voor een offerte bij meerdere bedrijven. Schone Energie BV sprong er met kop en schouders boven uit. Alles werd vakkundig ingemeten en de offerte werd bij mij thuis gemaakt en had hem meteen in mijn e-mailbox. Twee weken na tekenen van de offerte zijn de panelen geplaatst door een groep hardwerkende mannen van Bulgaarse afkomst, waarvan er 1 goed Nederlands sprak en met name de elektra in huis verzorgde. De rest was op het dak bezig. Ondanks slecht weer (storm) gingen ze toch en na een kleine dag zaten er 16 panelen op het dak en kon je zien op de omvormer dat er energie werd geleverd. Twee dagen later de inloggegevens voor de omvormer gekregen zodat je ook op afstand kan inzien wat er geleverd wordt. Er werd ook nog even na gebeld of alles naar wens was. Kortom, ik ben erg tevreden over de gehele afhandeling van Schone Energie BV. Ik heb ook een slimme meter, waardoor ik bij mijn energieleverancier ook kan zien dat er is terug geleverd.
  • Kwaliteit

Wij hebben recent op twee woonhuizen zonne-panelen laten installeren door schone-energie bv. Zeer goede ervaring met het bedrijf. Zowel in sales/ offerte-stadium als bij de installatie en montage. Zeer snelle beantwoording van vragen via email en telefoon en zeer vriendelijke en persoonlijke medewerkers.
  • Kwaliteit

Goede kwaliteit werk af geleverd

• Kwaliteit

Erg tevreden over info en installatie panelen zitten er goed op top mbt vriligheid niet teveel risico genomen met de installatie mbt wind/storm. Mogen wel de rommel van installatie opruimen bij plaatsing omvormer.
  • Kwaliteit

goede uitleg over de panelen, snelle levering, zonder problemen gelegd, mooi afgewerkt ook in huis en goede prijs voor het pakket. vriendelijke medewerkers

• Kwaliteit

Het gehele traject als zeer prettige ervaren. Goed en onderbouwt advies en voorstel op basis van mijn situatie vooraf. Monteurs verstaan hun vak, denken ook mee en omdat "ze er toch zijn, vervangen ook gelijk een kapotte dakpan" Kortom: wij zijn zeer tevreden en laat de zon maar schijnen!

Over Schone Energie B.V.

Filter op Taal