Duidelijke dienstverlening en snelle opvolging.

Het is moeilijk om te kiezen tussen de vele zonnepanelen leveranciers. Na wat vergelijken kwamen we eracher dat Schone Energie een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft en een vriendelijke klantenservice. De zonnepanelen zijn van goede kwaliteit en de monteurs werken snel.

• Kwaliteit

Prompt friendly good follow up from the whole Schone Energie team in the office as well as on site.

• Would you recommend us? Yes

Daadwerkelijk interesse en betrokken bij de klant

De voor en nazorg staat bij dit bedrijf, en dus de mensen die er werken, echt hoog in het vaandel!!! De dag van plaatsing liep alles op rolletjes en werd eerst netjes overlegd en gekeken of en hoe het allemaal mogelijk was om zo gunstig mogelijk te plaatsen. De nazorg bestond niet alleen uit alle aanmeldingen, maar ook persoonlijke betrokkenheid per mail en telefonisch. Een dikke 10 en aanbeveling voor iedereen die zonnepanelen wil laten plaatsen.

• Kwaliteit

Keurig geplaatst en aangesloten.

Panelen liggen keurig op het dak en de aansluiting door de elektricien is met zorg gedaan. Ook zeer snel, binnen ongeveer 4 uur was de klus geklaard.

Uitstekende service

Goed bereikbaar, snelle reacties, telefoontje voor de komst van de monteurs, uitleg wat gedaan wordt, telefoontje achteraf of alles naar wens was........gewoon goed!

Zeer vriendelijk

Zeer klantvriendelijk, probleemoplossend en netjes

Zeer proffesioneel

Hele prettige manier van werken, men neemt de tijd voor een goed advies, heeft een zeer goede aftersales en is heel klantvriendelijk, een voorbeeld voor alle andere bedrijven in Nederland

• Kwaliteit

Tot nu toe prima! (2 dagen geleden geïnstalleerd)

Één van de weinige bedrijven die de offerte gelijk achterlaat bij bezoek aan huis. De tekening van zonnepanelen klopte niet met het installeren ervan. Hierdoor terplekke, ten tijde van installatie, een andere opstelling gemaakt worden. Dit koste best veel tijd. Achteraf had ik wat meer tijd daarvoor gehad willen hebben. Om alle voor en tegens tegen elkaar af te wegen. De monteurs zijn zeer vriendelijke Bulgaren die je huis zo netjes mogelijk houden. Ze gaan pas weg als de opdracht klaar is. Vrijdag was het geïnstalleerd en op dinsdag is de installatie inwerking getreden. Alles werkt naar behoren. De aftersales neemt contact met je op of er nog bijzonderheden zijn. Met de app kan je goed zien hoeveel stroom je panelen opwekken. In de virtuele lay-out liggen een paar zonnepanelen waarschijnlijk niet op hun plek. Dit kan het bedrijf relatief simpel veranderen. Ik heb betaald op de dag dat alles werkte en ik stroom aan het terugleveren was. Conclusie: - de tekening hoe de panelen komen te liggen kan beter. - vriendelijke monteurs / harde werkers. - aftersales is meewerkend en vriendelijk - je hoeft pas te betalen als alles werkt.

• Kwaliteit N.v.t.

Zoals afgesproken ook uitgevoerd.

Een goed werkende installatie naar wens uitgevoerd. De panelen op nette wijze geplaatst zodat het geen storende uitstraling zou hebben. Correcte uitvoering werkzaamheden.

• Kwaliteit

Tot in de puntjes geregeld!

Om een keuze te kunnen maken hebben wij een aantal leveranciers van zonnepanelen over de vloer gehad, uiteindelijk blijft het natuurlijk altijd een gokje of de gemaakte afspreken worden nagekomen. Bij Schone Energie BV zijn alle afspraken tot in de puntjes nagekomen. De installatie is heel netjes gemonteerd, de monteurs stelden vragen daar waar nodig en binnen 4 uur lagen er 16 werkende panelen op ons dak. Er zijn nog twee grote voordelen om met Schone Energie BV in zee te gaan: Gunstige prijs en snelle levering, onze panelen lagen binnen 3 weken na ordebevestiging op ons dak.

• Kwaliteit

Dit bedrijf komt de gemaakte afspraken alsnog na.

Dit bedrijf doet zijn uiterste best om de gemaakte afspraken na te komen. De afspraak is meerdere malen verzet doch men heeft het binnen de afgesproken termijn opgeleverd. Tevreden over de snelheid en kwaliteit. De communicatie kan beter. Dit geldt voor de gemaakte afspraken en de nazorg ofwel uitleg van de installatie! Eind goed al goed!

soepel en netjes

Het hele traject van offerte aanvraag tot en met de installatie verliep soepel en netjes. De advisering was helder en niet alleen op het technische-, maar ook op het esthetische vlak doordacht. De offerte was duidelijk en ik werd een paar keer gebeld of er nog vragen ware over de offerte en of ik al een besluit genomen had. Na mijn opdracht ontving ik de nodige informatie en er werd een installatiedatum afgesproken. De installatie werd door een ploeg buitenlanders gedaan, waarvan er 1 goed Nederlands sprak. Ze waren kundig en werkten snel en netjes. Hoewel er niet echt volgens Arbo regels gewerkt werd zijn er geen ongelukken gebeurt. De after sales stuurde me na de installatie de nodige informatie over de apps en het monitoren van de opgewekte energie. Ook is de BTW teruggave in werking gesteld.

Goede service!!

Dit bedrijf werkt netjes, en levert goed werk af, ook als er na de installatie wat is staan ze er. Zeker aan te raden!

• Kwaliteit

Correcte voorbereiding en uitvoering tegen een redelijke prijs

Prima en snelle voorbereiding, correcte uitvoering, meedenkend en snel schakelend deskundig en gemotiveerd personeel

• Kwaliteit

Komen afspraken na, werken hard en netjes, zijn vriendelijk

De mannen die bij ons hebben geplaatst werken liever dan dat ze koffie drinken. Er wordt heel hard gewerkt. Links en rechts wel wat dakpannen (5) gesneuveld. Goed om te weten dat dit risico bestaat. Mocht het de volgende dag hard regenen en je hebt geen dakpannen wat dan? Verder alles keurig geplaatst en afgewerkt. Verder geen uitleg bij werking en instellingen v.d. installatie. Dat kan beter.

• Kwaliteit

Goedemiddag heer Roelofs, Bedankt voor het toesturen van de email. V.w.b. de uitleg van de monitoren app: Wij hebben u 2 dagen na installatie een email gestuurd met de uitleg van de app. Als het goed is heeft u deze ontvangen? Wij hebben deze voor de zekerheid nogmaals toegestuurd. Volgende week nemen wij even contact met u op m.b.t. de dakpannen die kapot zijn gegaan tijdens de installatie. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel zonplezier toe! Met vriendelijke groet, Schone-Energie BV

Afspraak is afspraak

Goede communicatie geen verkoop praatje maar weten waar ze het over hebben. Advies op maar en prijs kwaliteit is uitstekend.

• Kwaliteit

Goede informatie en installatie voldoet aan offerte.

Goede informatie en installatie voldoet aan offerte.

Gewoon prima.

Duidelijke communicatie vooraf en duidelijke offerte. Op de dag zelf kwamen ze door omstandigheden wat laat aan, maar wel keurig doorgewerkt tot het af was. Vriendelijk personeel, harde werkers.

• Kwaliteit

Snelle reactie, offerte en montage

Helemaal goed dit bedrijf. Communicatie een dikke plus. Snel geregeld, duidelijke offerte en supersnelle montage. Nazorg prima geregeld

• Kwaliteit

netjes geinstalleerd. probleempje snel opgelost

Op zaterdag geïnstalleerd. Na vertrek van monteurs bleek de thermostaat van de CV niet meer te werken. Dit is op zondag keurig opgelost. Er bleek een draadje geraakt te zijn bij boorwerkzaamheden. Kan gebeuren natuurlijk.

• Kwaliteit

Goed advies. Snel en vakkundig geplaatst. Scherpe prijs.

Snelle levering. Met vijf man binnen de afgesproken tijd geplaatst. Zelfs geen tijd voor een kop koffie. Voor het plaatsen eerst alles nog goed doorgesproken. Niet helemaal volgens leg plan gelegd, maar een acceptabel alternatief bedacht.

• Kwaliteit

Prima personeel die de zonnepanelen snel en deskundig installeerde.

Wordt door Schone Energie goed gereageerd op vragen die ik achteraf nog had.

• Kwaliteit

Heb geen ervaring met andere maar goed.

Werk wat geleverd wordt is goed. Maar zijn zeker verbeter puntjes van toepassing.

• Kwaliteit

Echte vakmensen en uitstekende communicatie!

Afgelopen week heeft Schone Energie onze zonnepanelen geplaatst. Snelle communicatie, goede prijs en echte vakmensen! Kortom; een tevreden klant die jullie ook bij de buren zal aanbevelen.

• Kwaliteit

Uitstekende voorlichting, scherpe prijs Prima panelen.

Er werd de tijd genomen om ons goed te adviseren. De werkzaamheden zijn vakkundig en snel uitgevoerd.

Over Schone Energie B.V.