Goede ervaring; zou zo weer van Max Lease gebruik maken

Steeds een snelle response gekregen; goede documentatie; eerste aanbieding vond ik te duur, maar kon daarna goed onderhandelen; met uiteindelijke resultaat heel tevreden

Prima bedrijf met goeie service

Er waren wat problemen werd naderhand uitstekend opgelost.

Super geholpen, correct en duidelijk

Netjes geholpen, snel en ook zorgvuldig.

Max denkt mee Regelt alles super snel Er is nooit iets teveel Super blij met zn diensten

Altijd goed en snel geholpen, meedenkend en altijd bereikbaar. Al meerdere auto’s in de lease gehad en nog steeds.

Top service !

Denken goed mee ! En altijd snelle service

Ik heb hele goede ervaring al jaren

Ik ben jaren klant bij maxlaese ze helpen zeer goed hun kijken naar jouw situatie en helpen ze met alle plezier het is zeker een aanrader wat je zoekt regelen ze even voor je. Zo door gaan

gewoon goed

we zijn al tig jaren klant bij Max Lease , gewoon een aanrader !

Goeie en eerlijke service

Max lease heeft goeie en snelle service. Je kan ze altijd bellen voor informatie. En staan je dan netjes te woord. Heb nu mijn tweede auto bij hun vandaan ze zijn echt om aan te raden!

heel tevrede

wij zijn zeer tevrede over Max Lease. korte lijnen, snel handelen, duidelijke communicatie

Super service

Super en snel

Zeer slecht

Ik heb een citroen c5 air cross gekocht bj 2019 km 63962 de auto heb ik geleased voor *** euro max lease heeft de lease zelf voor mij geregeld maar goed na dat ze de auto hebben op locatie geleverd heb ik 44km ermee gereden! En dan gelijk Eerste storing koelvloeistof lekkage kort daarna motorolie lekkage… ik heb de auto naar de dealer gebracht om te laten na kijken! er blijkt dat schade zit boven de *** euro aan motorolie lekkage en koelvloeistof lekkage waar de motorolie en koelvloeistof zijn helemaal gemengd, de banden zijn op, de auto moet over 6300km grootbeurt krijgen enz enz! de waarde van deze auto bij de dealer is *** euro met zelfs 28000km nap + 6 maanden garantie met alles nieuw er op en eraan. Mijn advies!!! Ik ben met een rechtszaak begonnen tegen max-lease dus ben benieuwd wat het eind resultaat word.

Ik ben echt tevereden beste autohandelaar

Ik ben echt tevereden beste autohandelaar

Ben erg tevreden over het hoe max lease je helpt.

Al jaren ervaring met max lease eerst met Henk nu met Jack geen verschil met zaken doen ik ben er altijd met hun uitgekomen.

Altijd een uitstekende service

Al ruim 4 jaar een vaste klant! Altijd goede service en nauw contact! We hebben altijd zonder zorgen in een super mooie auto kunnen en mogen rijden. Zowel zakelijk als prive staat Max lease voor ons klaar!

Uitstekend service

Heel klantgericht

Vanaf het eerste contact een goed gevoel

Rolstoelbus aangeschaft voor onze woonvoorziening. Prima service, snelle afhandeling en bovenal een fijne, veilige auto!

Super hulp gehad

Max lease, jack zeer behulpzaam bij mijn droomauto. Heeft mij prima geholpen bij alles. Nu 2 bedrijfswagens via max lease aangeschaft en zeer tevreden. Bedankt Jack

Echt enorm blij met het resultaat!!

Voor mij was dit een enorme fijne oplossing, een vrij nieuwe auto, met meer comfort en dan niet ineens een groot bedrag in één keer betalen. Ik ben heel erg goed geholpen, het enige wat jezelf hoeft te doen is een auto uitzoeken, verder doen zij alles voor je. Absoluut een aanrader...

Top bedrijf!!

Geweldig bedrijf, Zoeken naar een oplossing zelfs als dat onmogelijk lijkt. Heb 2 hele goede ervaringen met hun gehad.

Super service

Ze staan voor wat ze zeggen en denken enorm mee. Zeer snelle service en fijne mensen om zaken mee te doen. Wij doen al jaren zaken met ze en hopen dit nog zeker jaren te doen. Kortom een echte aanrader!.

Super goed service 👍

Ze doen hun werk goed en denken met je mee.

Oude Zuidwolderstraat 10a 7701 AZ Dedemsvaart

Over Max Lease

Max Lease is een bedrijf, welke bemiddelt in het tot standkomen van leasecontracten. Door jarenlange ervaring in de financiële branche kan Max Lease net dat beetje meer bieden, wat nodig is om een contract rond te maken. Max Lease is er voor de gevestigde ondernemer, maar ook voor de nieuwkomers op de markt. Ook al is er een afwijzing bij een andere maatschappij, dan nog kan Max Lease wellicht een oplossing vinden om een leasecontract rond te maken. Max-Lease gaat door, waar anderen het opgeven.