Topgozer !

Vriendelijk en duidelijk geholpen. Zeker aan te raden!

top bedrijf

top bedrijf

super service

Inruil en aanschaf super geregeld. Goed meegedacht door de eigenaar

Snel en correct

Een goede begeleiding, snel handelen en zonder gedoe!

Altijd meedenken en top geregeld

Meerdere auto's hiervandaan. Altijd goed geregeld. Jack zet zich altijd voor 100 procent in.

Topper

Goed bedrijf

Alles weer super geregeld en snel, top

Alles snel geregeld

Dit is mijn 5de auto via max-lease Word altijd snel en zonder problemen rond gemaakt, bedankt!

Snel schakelen en duidelijkheid

Komt woord en daad na

Je word goed geholpen hier topservice

Zeergoed

Via Jack hadden we al heel de perfecte auto. Jack is enthousiast en had niet behulpzamer kunnen zijn. We hebben uitstekend advies gekregen.

Professioneel, fijn contact.

Snel geholpen, Jack is geduldig en helpt fijn mee op weg naar de volgende auto. Nummer 3 via Max-Lease is nu een feit. Bedankt en tot de volgende!

Uitstekend!

Uitstekende en snelle service. Heel snel geschakeld zodat alles snel geregeld kon worden en denkt ook mee wat het beste bij de klant zou passen ( advies op maat). Daarnaast ook nog eens veel goedkoper in tegenstelling tot andere maatschappijen! Echt een aanrader! Max- Lease ontzettend bedankt!

Helemaal top! meedenkend en super service

Ik heb met Jack contact gehad en Jack heeft voor mij meegekeken en een hele mooie bus gevonden. Dag later kon ik hem ophalen. Al met al een topper! Goede service en snel geregelt!

Hele goede service

Snel en goed geholpen. Goed bereikbaar. Voor herhaling vatbaar

Uitmuntend, goede service en communicatie en denkt altijd mee

Heel fijn bedrijf ! Altijd bereikbaar werd er heel goed geholpen, al mijn vragen werden meteen en duidelijk beantwoord. Zeker voor herhaling vatbaar ! Heel erg bedankt nogmaals

Alles weer top geregeld en lekker snel, super blij mee.

Zeer goede klantenservice

Snelle communicatie, snelle afhandeling en gewoon goede service.

Fantastisch geholpen door Jack van Max automotive

Zeker een aan te raden firma die snel en soepel kunnen schakelen!!

Waanzinnig snel een super mooie auto

Eén telefoontje naar Max Lease voor een zoekopdracht naar een kleinere auto. Voor ik het wist, reed ik in een andere auto. (binnen 2 dagen). Goed en snel geregeld. Ik ben tevreden.

Heel erg tevreden

Voor de 3de keer bij Max lease gedaan een financial lease afgesloten . Max lease is goed bereikbaar en een snelle afhandeling . Ik ben altijd tevreden geweest.

Max Lease heeft 2 x een bus voor mij geregeld en het verliep allemaal vlekkeloos. Volgende auto gaat zeker ook weer via Max Lease.

Ultieme beleving qua autoaankoop

Goudeerlijke jongeman die net dat extra beetje service levert waarom je terug blijft komen. Wij kopen nergens anders!!

Over Max Lease

Max Lease is een bedrijf, welke bemiddelt in het tot standkomen van leasecontracten. Door jarenlange ervaring in de financiële branche kan Max Lease net dat beetje meer bieden, wat nodig is om een contract rond te maken. Max Lease is er voor de gevestigde ondernemer, maar ook voor de nieuwkomers op de markt. Ook al is er een afwijzing bij een andere maatschappij, dan nog kan Max Lease wellicht een oplossing vinden om een leasecontract rond te maken. Max-Lease gaat door, waar anderen het opgeven.