• Evi App

Fondsbeheerder met goede contactuele eigenschappen

Eerst bij EVI-advies, nu bij EVI-beheer. EVI-advies gaf goed inzicht in de portefeuille-mogelijkheden. Het koop-/verkoopproces naar een modellering riep soms wat vragen op. Ook het verdwijnen van de beleggingsontwikkelingen van de verschillende portefeuilles (defensief-offensief etc) was een wat onaangenaam raadsel. Echter de persoonlijke informatie via de telefoon, onder meer over bovenstaande, was zeer adequaat! Onze overstap naar EVI-beheer volgde op een pro-actief advies van EVI naar aanleiding van een andersoortige vraag. Naar onze indruk wordt er serieus goed meegedacht in het belang van de klant.

Deskundig maar profielprogramma klopt niet

Deskundig maar profielprogramma klopt niet

Het voelt als gemakkelijk

Alles werd vlot geregeld

• Evi App

Tot op heden geen klachten.

Geen slechte ervaring nog tot nu toe.

Heel professioneel

Heb mijn 2 st. Lijfrente portefeuilles van elders bij van Lanschot onder gebracht. Super begeleiding en persoonlijk contact gehad! Nogmaals mijn dank hiervoor.

Duidelijk ook voor digibeten

Ik ben op een zeer vriendelijke manier geholpen bij het openen van 2 beleggingsrekeningen

• Evi App

Helder en duidelijk verhaal!

Ik vind het verhaal van Evi erg duidelijk en helder. De mails met hoe je geld moet overmaken naar de verschillende rekeningen en de betaalkenmerken etc. zijn verwarrend omdat ze niet eenduidige informatie bevatten, waardoor ik dat als spannend heb ervaren. Uiteindelijk is alles uiteraard goed gekomen omdat ik de informatie uit de emails heb gevolgd. Mijn ervaring met het inloggen op de App en Website zijn iets minder omdat ik daar regelmatig bijzondere ervaringen met het inloggen ervaar. Er gaat iets niet lekker met de sessie cookies waardoor ik telkens met het handje de oude cookies moet verwijderen alvorens het inloggen wil lukken (over het algemeen gesproken dan). Verder vond ik de webinar een leuk iets want wist niet dat zulke dingen in de beleggingswereld ook werden gedaan, Ik kom uit de IT wereld dus was aangenaam verrast!

Transparant en goede informatievoorziening

Tot nu toe goede ervaring met Evi. Webportal met veel informatie, goede webinar over macro-economische trends. Prima dus.

goede service

vriendelijk duidelijk ga zo door

• Evi App

Goed geregeld, helder en prettig contact.

Goed geregeld, helder en prettig contact. Alleen jammer dat ik als bestaande klant geen €50 instap premie kreeg haha.

• Evi App

Heldere afhandeling van aanvraag en heldere beschrijving van proces en tijdlijnen

Gemakkelijk, transparant en informatief

Gemakkelijk, transparant en informatief

• Evi App

Goed rendement Duidelijke beleggingsinformatie Goede telefonische ondersteuning bij vragen De site zou completer kunnen

Duidelijke en goed werkende website

Duidelijke en goed werkende website

Duidelijke website

Nog geen ervaring verder

Goed gepresteerd

Goed gepresteerd,maar het tij(de beurs) zat ook goed mee

• Evi App N.v.t.

Prima dienstverlening, snelle reacties op vragen

In uw advertenties geeft u aan dat u 50 euro saldo geeft bij het openen van een rekening. Deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.

alles loopt gesmeerd.

alles loopt gesmeerd.

• Evi App N.v.t.

Prima app en zo geregeld

Alles via internet dus niet zo veel ervaring

• Evi App

Heldere uitleg, heel vlotte behandeling, goede opvolgingsinformatie, goede App

verrassend goede info op de website, heldere opzet en keuze uitleg, goede en snelle opvolging bij aanmelding. een App die heel goed werkt in combinatie met een aanvullende info via de website. en natuurlijk inmiddels een leuk rendement !

Snelle service, duidelijke app

Afsluiten van de rekening ging snel, de app die ik wekelijks bekijk is gebruiksvriendelijk. Alleen door het maandelijks bijstorten is onduidelijk wat nu het daadwerkelijke rendement is.

Goede klantenservice

Ik had een vraag en die werd netjes en goed behandeld

• Evi App

Attente informatie voorziening en prima werkende app.

Prettige samenwerking, goede resultaten. Enigszins verrassend is de regel dat bij verkoop max 80% verkocht mag worden, of het hele saldo. Daarnaast, wil ik weer een transactie doen, dan moet ik even wachten totdat de huidige order verwerkt is. Even wennen.

X

Geen ervaring met persoonlijk kontakt,verassend goed resultaat 👍🏻

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids, Evi Doelbeleggen en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen en zakelijk sparen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.