Zeer tevreden , goede tandarts

Ik wordt netjes geholpen, en krijg goed advies

• Personeel

Veel aandacht aan mijn gebitsverzorging besteed

Prettige ervaring

• Personeel

Je wordt hier niet als nummer behandeld en wordt je, ook als je angst hebt, heel goed behandeld.

Klantvriendelijk

Wat er gedaan wordt wordt duidelijk uitgelegd. Alles wordt gedaan om het bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen.

Vriendelijk

Vriendelijk en professioneel geholpen

Superteam

Ik ben vanuit de praktijk van tandarts Timp geruisloos over gegaan naar Mondcentrum Drunen. De mens staat centraal maar ook de kwaliteit is top. Mondhygieniste is al jaren dezelfde en ben altijd blij als ze me onderhanden heeft genomen. Ook laatst had ik een afgebroken kies, deze hebben ze gerepareerd, niet normaal hoe goed. Heel blij met Mondcentrum Drunen Complimenten aan het hele team

• Personeel

Bedankt voor deze mooie review Edwin!

Fijn personeel en super goed geholpen

• Personeel

Zeer goed en patiënt vriendelijk

Altijd fijn om naar de tandarts te gaan

• Personeel

Deskundige en klantvriendelijke behandeling.

Vanwege de jarenlange periodieke behandeling door dezelfde medewerkster is er een band ontstaan en kan ik iedere keer weer van een klantvriendelijke en vooral deskundige behandeling spreken.

Goede behandeling

Prettige ontspannende behandeling en goed advies.

• Personeel

Zowel de tandarts als zijn assistente behandelen je met respect

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij de controle. Er wordt snel een vervolgafspraak ingepland mocht er een vervolgbehandeling nodig zijn.

• Personeel

Flinke behandeling door zeer ervaren tandarts en assistente

Als 90 jarige moest omvangrijk werk verricht worden met o.a. wortelkanaal behandeling. Ik prijs me gelukkig in handen te zijn geweest van zeer ervaren tandarts Rik met zijn assistente met hun vriendelijke benadering!

• Personeel

Wat fijn om te horen meneer van Emmerik, bedankt voor de positieve review!

Goede tandarts , fijne tanden schoon en fris

Ga zo door

Je wordt goed geholpen

Pijnloos topresultaat !

Vandaag was de definitieve versie van het bovenframe klaar en net als de vorige : Fits like a glove ! Hulde ook aan de maker ervan : Het is kunst ! Daarna een zeer.grondige reinihingsbehandeling van het gebit gehad, inclusief het tandvlees. Ik had mij laten verdoven, op die manier blijf ik rustig in de stoel liggen en kan de mondhygiëniste met passie haar job doen. Ook voor haar een dikke merçi ! De verdoving is uitgewerkt en... geen centje pijn of irritatie dus die paracetamol is in het doosje gebleven. Tot de volgende keer ! Vanaf nu weer braaf in het gareel !

• Personeel

Bedankt voor deze mooie opsteker Marijke!

Zoals het hoort te zijn

Zie boven

• Personeel N.v.t.

WEDEROM ZEER TEVREDEN!!

Al vanaf het begin zéér goede en prettige ervaringen met Mondcentrum Drunen! Of het nou om een half jaarlijkse controle gaat, afspraak bij mondhygiëniste, een vulling plaatsen of een spoed ivm een gebroken kies, kan ik niet anders zeggen dat je hier altijd goed wordt geholpen. Goede adviezen, vriendelijk personeel en altijd in voor een babbeltje. Het zal voor de meeste raar klinken maar ik kom er erg graag! Dus voor diegene die slechte ervaring hebben met hun tandarts en deze review lezen, ik kan je het aanbevelen zoals ik inmiddels al meerder mensen heb aangeraden en mij mening met me delen.

• Personeel

Wat een fijne opsteker voor ons team, we werken hard met zijn allen, dit is altijd heel fijn om te horen. Bedankt!

Leuk personeel

Een fijne ervaring

Ik heb het altijd fijn en goed ervaren

snel en vakkundig geholpen

prettige sfeer en goede behandeling

Vriendelijk en vakkundig

Kwam voor de eerste keer dus alles was nieuw .Duidelijke uitleg over alles wat ze deden Erg vriendelijk en vakkundig en snel

• Personeel

Bedankt voor de mooie review Jacqueline!

Goed geholpen en duidelijke uitleg

• Personeel

Geen uitleg over aanpassing behandeling

Naast feit dat afspraak niet om 8:00 begint maar 8:10, ontevreden over communicatie vooraf, tijdens en na de behandeling. Verder kreeg ik krijg eenchemische vloeistof in mijn keel, die ik hele dag nog proef, maar krijg geen spoelbeurt aangeboden terwijl het de assistente wel opviel dat ik last had. Sturen daarna factuur voor (hoog) bedrag die ik niet kan plaatsen.

• Personeel

Spijtig te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, ik hoop dat ons reactie via de e-mail wel goed is ontvangen.

Vakkundig vriendelijk

Geruststellend en duidelijke uitleg en vakkundige behandelingen

Deskundig en respectvol

Tot nu toe geen nare ervaringen mijn angst voor de tandarts is hierdoor geheel verdwenen.

Tinie de Munnikstraat 3

5151VW Drunen